Діагностувальна робота
Іменник Дата ______________
Прізвище та ім’я________________________________________
1. Іменник називає:
а) назву предметів;
б) дію предметів;
в) ознаку предметів.
2. Визнач, у якому рядку усі іменники вжиті у множині:
а) квіти, риба, стебла, радість;
б) соняшник, дерева, люди, комахи;
в) руки, очі, вікна, двері;
г) люди, діти, машина, кропива.
3. Визнач, у якому записані лише назви істот
а) учень, Олексій, вчитель, школа;
б) королева, дівчинка, Петро, директор;
в) урок, клас, парта, стілець;
г) зайчик, нога, річка, бабуся.
4. Визнач, у якому рядку усі іменники жіночого роду. Виправ помилки у ЦЬОМУ рядку.
а) стіл, Степан, тварина, сонце;
б) іринка, рука, учениця, полтава;
в) Київ, катруся, річка, нога;
г) Україна, столиця, дніпро, море.
5. Визнач, у якому рядку усі іменники є власними назвами. Виправ помилки у ЦЬОМУ рядку.
а) місто, Київ, село, дністер;
б) річка, Десна, польща, Тернопіль;
в) Львів, дніпро, іван петрович, Шевченко;
г) ім’я, Руслана, миколаїв, прізвище.
6. Підкресли іменники у тексті.
Зимонько, голубонько Всім рум'яниш личенька
В білім кожушку, Ти о цій порі
Любимо ми бігати І ладнаєш ковзанки
По твоїм сніжку. В нашому дворі.
7. З’єднай загальні назви із відповідними власними назвами:
ім’я |
|
Максим |
прізвище |
Тернопіль |
|
вулиця |
Київський |
|
місто |
Сонячна |
|
район |
Чернівецька |
|
область |
Дніпро |
|
країна |
Шевченко |
|
річка |
Молдова |
8. Спиши іменники. Вкажи їх рід та познач закінчення.
Красива осінь, золоте листя, веселий хлопчик, маленький струмок, яскраве сонечко, маленька комашка.
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
9. Прочитай, виправ помилки та запиши правильно. Склади розповідне речення з одним зі словосполучень.
Вінницка область, річка дніпро, Місто київ, ім’я мар’янка.
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
10. Утвори антонімічні пари
Радість-______________;
сміх-________________;
добро-_______________;
війна-_______________.
11. До поданих іменників допиши синоніми.
Обрій- ______________________________________;
Відвага-_______________________________________.
Самооцінювання
Обведи смайлик, який відображає твої почуття
Завдання для мене були:
Дуже легкі Легкі Складні Дуже складні Не знаю
Оцінювання вчителем
++ має значні успіхи;
+ демонструє помітний прогрес;
V потребує допомоги;
! потребує значної уваги і допомоги