Діагностувальна робота з української мови з теми "Лексикологія", 5 клас, група результатів 2.

Про матеріал
Діагностувальна робота з української мови з теми "Лексикологія", 5 клас, група результатів 2 відповідно до рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання (наказ МОН України №1093 від 02.08.2024).
Перегляд файлу

Кузьменко Людмила Альбертівна, учителька української мови та літератури Спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №250 з поглибленим вивченням математики Деснянського району міста Києва

 

ДІАГНОСТУВАЛЬНА РОБОТА  З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ В 5 КЛАСІ  З ТЕМИ «ЛЕКСИКОЛОГІЯ» 

                                       ГРУПА  РЕЗУЛЬТАТІВ 2

Прочитай уважно текст

Феномен книжок  про Гаррі Поттера полягає у тому, що діти безстрашно кидаються з головою у вир читання. 800 з хвостиком сторінок для них не проблема. Після виходу книжки Джоанн Роулінг відсіклися розмови про смерть книжки. Справжній читацький бум охопив планету. І виявилося, що книжка не може вмерти. Може вмерти нецікава книжка.

Раніше час плинув повільніше, новина приходила так швидко, як міг її донести кінь. Тепер світ зовсім інший, калейдоскопічний, кліповий. Змінюється людська свідомість, і письменники повинні писати сучасно й цікаво. Саме так написано книжки про Гаррі Поттера (І.Малковтч).

  1. Встановити відповідність між поданими нижче словами та їхніми значеннями:

А. Феномен                                 1.Пожвавлення, галас

Б. Проблема                                2. Виняткове, рідкісне явище

В. Бум                                          3. Складне питання, що потребує розв’язання

    2. У якому  словнику  можна з’ясувати значення цих слів:

А. Орфографічному словнику

Б. Словнику іншомовних слів

В. Тлумачному словнику

Г. Фразеологічному словнику

3. Поясніть значення словосполучення «калейдоскопічний, кліповий світ».

4. Напиши текст-розповідь (4-5 речень) про книжки, які ти любиш читати.

5.Діалектні слова – це слова….

А. які розуміють і вживають усі;

Б. вживання яких обмежене певною місцевістю;

В. які використовують люди певних професій;

Г. які позначають певні наукові поняття.

6. Позначте рядок, у якому всі слова пишуться з літерою и

А. д…ректор, т…тан, ж…рафа;

Б. ц…стерна, арх…в, р…тм, ш…фр;

В. с…стема, д…плом, каб…нет, мас…в;

Г. пр…нтер, д…скотека, мон…тор, д…сплей.

7. М’який знак треба писати  на місці пропуску в усіх словах рядка

А. конс..єрж, б…ювет, ател..є, пал…то

Б. кол…є, бракон…єр, шампін…йон

В. манік…юр, порт…єра,  міл…ярд

Г. біл…ярд, сен…йор, грил….яж

8.  Апостроф треба писати  на місці пропуску в усіх словах рядка

А. п…єдестал, прем….єра, б…юджет

Б. ін…єкція, п…юре

В. олів…є,  кон…юнктивіт

Г. павіл…йон, кар…єра

9. Без подвоєння треба писати всі слова рядка

А. ак…уратно, гол…івудський, ал…о

Б. еф…ект, ком…ентар, віл..а,

В. піц…а, груп…а, спагет…і

Г. ван..а, тон..а, ман…а

10. Напиши розповідь (4-5 речень)  про професію мами чи тата, використовуючи професійні слова. У тексті повинно бути  4- 6 професійних слів , які  треба підкреслити.

 

 

Критерії оцінювання роботи

№ питання

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Бали

3 по 0,5=1,5

0,5

1,5

3

0,5

0,5

0,5

0,5

0,5

3

 

Усього 12 балів

 

 

 

 

 МАТЕРІАЛ ДЛЯ ВЧИТЕЛЯ

  1. А2, Б3, В1.
  2. 2. Б,В (може бути 2 відповіді).

5.Б.  

6.А.

7.Б.

8.В.

9.В.

docx
Додано
7 листопада
Переглядів
420
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку