Діагностувальна робота з української мови за підручником І.Большакова, І.Хворостяний

Про матеріал
Діагностувальна робота з української мови за підручником І.Большакова, І.Хворостяний
Перегляд файлу

Прізвище, ім’я учня __________________________      Дата ___________                                        

Діагностувальна робота з української мови

Тема «Будова слова»

 

                                     1 варіант

 

1. Прочитай ряди спільнокореневих слів.  Обведи в кожному ряду «зайве».

 

1. Вода, водій, підводний, водяник

2. Дорога, доріжка, подорожник, дорожній

3. Спілий,  співак,  співачка,  заспівати

 

  2. Розбери слова  за будовою.

 

Навушник            лис           мороз

 

3. Випиши слова, які мають подану будову.  Познач у них кожну частину будови.

Будова слова | Тест з української мови – «На Урок» 

 

Прикордонник,  підводний,  черевик,  схвалений, робота, зробити

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

4. Розподіли слова і запиши у дві колонки. Познач їх префікс

…сунути, …чистити, …формувати, …кидати, …мити, …хвалений, …лити, …садити, …шити, …палити, …ховати, …питати, …берегти, …пакувати

З префіксом –з-

З префіксом с-

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5. Перебудуй словосполучення за зразком. Запиши, позначивши суфікси

Зразок: сік з апельсина – апельсиновий сік

Пиріг з сиром - ______________________________________

Валіза для дороги - ________________________________

Меблі з дерева - __________________________________

Хвіст кота - ______________________________________

Варення з вишні - _________________________________

6.  Утвори     від     поданих     слів     спільнокореневі  за допомогою  префіксів або суфіксів і запиши.

 

Добро  — _______________________

Вишня – ________________________

Вовк — _________________________

Весна – _________________________

мова — _________________________     

7. Використовуючи суфікси -еньк-, -есеньк-, -ісіньк-, -юсіньк- добери якомога більше слів від запропонованих:

малий - ______________________________________________________________

дрібний - ____________________________________________________________

червоний - ___________________________________________________________

світлий - _____________________________________________________________

чистий - _____________________________________________________________

8. Спиши речення, розкривши дужки.

 1. Діти  (з)їхали (з)гірки. 2. (На)дошці вчитель­ка (на)писала речення.  

3. Автомобіль (по)їхав (по)дорозі. 4. Сонце (за)хмару (за)ходить.

 

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________

________________________________________________________________________

 

 

Самооцінювання

                                             Познач  (Як тобі було виконувати завдання?)

Пов’язане зображення

 ÐŸÐ¾Ð²â€™ÑÐ·Ð°Ð½Ðµ зображення                                           Пов’язане зображення
                                          потрібна допомога                            важко

Дуже легко

 

 

 

Прізвище, ім’я учня __________________________      Дата ___________                                        

Діагностувальна робота з української мови

Тема «Будова слова»

2 варіант

 

1. Прочитай ряди спільнокореневих слів.  Обведи в кожному ряду «зайве».

 

1. Весна, веснянка, весело, весняний

2. Сирий, сирість, сирний, сируватий

3. Дорога, дорожній, дорого, доріженька

 

  2. Розбери слова  за будовою.

 

Набережна            вовк           зима

 

3. Випиши слова, які мають подану будову.  Познач у них кожну частину будови.

Будова слова | Тест з української мови – «На Урок» 

 

Пролісок,  приморський,  чай,  морозиво, зробити, спалахнути

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

4. Розподіли слова і запиши у дві колонки. Познач їх префікс

…найти, …палити, …дути, …кувати, …писати, …фотографувати, …ламати, …ховати, …косити, …, …терти, …малювати, …лізти, …чесати  

З префіксом –з-

З префіксом с-

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5. Перебудуй словосполучення за зразком. Запиши, позначивши суфікси

Зразок: сік з апельсина – апельсиновий сік

Шапка з хутра - ______________________________________

Порада батька - ____________________________________

Каша з гречки - ____________________________________

Спів солов′я  - _____________________________________

Стілець з дерева  - _________________________________

6.  Утвори     від     поданих     слів     спільнокореневі  за допомогою  префіксів або суфіксів і запиши.

 

Дощ  — _______________________

Кіт – ___________________________

Сон  — _________________________

Земля– _________________________

Пісня — _________________________     

7. Використовуючи суфікси -еньк-, -есеньк-, -ісіньк-, -юсіньк- добери якомога більше слів від запропонованих:

великий - _____________________________________________________________

світлий - ____________________________________________________________

зелений - ___________________________________________________________

ясний - _____________________________________________________________

брудний -_____________________________________________________________

8. Спиши речення, розкривши дужки.

1. Човен (до) плив (до) берега.  2. Річка (в) падає (в) озеро. 3.  (На) подвір'ї (на) сипало  багато  снігу.  4. Вітер (з) ривав  (з) дерев  листя.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________

________________________________________________________________________

 

 

Самооцінювання

                                             Познач  (Як тобі було виконувати завдання?)

Пов’язане зображення

 ÐŸÐ¾Ð²â€™ÑÐ·Ð°Ð½Ðµ зображення                                           Пов’язане зображення
                                          потрібна допомога                            важко

Дуже легко

 

docx
Додано
19 листопада
Переглядів
528
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку