Діагностувальна робота з «Я досліджую світ» на тему: «Погода» 3 клас
Прізвище та ім’я ___________________________________ Дата ________________
1. Насіння якої рослини взяла Блискавка?
а) огірка б) помідора в) кавуна
2. Що мали жевжики взяти з гнізда лелеки?
а) яйце б) перо в) гілочку
3. Як називають фахівців, які досліджують погоду?
а) метеорологи б) археологи в) фермери
4. У ліцеї є традиція — організовувати весняну толоку останнього тижня квітня. Переглянь прогноз погоди. У які дні ти порадиш провести толоку? Обґрунтуй свої міркування.
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
5. Обери істинні судження.
У вихідні синоптики не працюють |
так |
ні |
Усі прогнози погоди справджуються |
так |
ні |
Щоб скласти прогноз погоди, потрібно отримати інформацію із супутників |
так |
ні |
Синоптики фіксують напрямок і силу вітру, кількість опадів, атмосферний тиск, перепад температур землі і повітря, хмарність |
так |
ні |
6. Запиши для чого потрібні ці прилади
Гігрометр _______________________________________________________________
Опадомір _______________________________________________________________
Флюгер ________________________________________________________________
7. Мурахи ховаються в мурашник і закривають ходи. Наведи 2–3 приклади того, як рослини і тварини вміють “передбачати” погоду.
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
8. 22 квітня відзначають Усесвітній день Землі, і запропонувала поділитися міркуваннями, як можна допомогти нашій планеті. Доповни відповіді дітей власними ідеями
9. Познач + які дії потрібно виконати, щоб уберегтися від блискавки
10. Склади і запиши пам’ятку «Як діяти при наближенні урагану?»
1._______________________________________________________________________
2._______________________________________________________________________
3._______________________________________________________________________
4._______________________________________________________________________
5._______________________________________________________________________
Коментар вчителя ________________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________ ___