Діагностувальна робота з «Я досліджую світ» на тему: «Погода» 3 клас

Про матеріал
Діагностувальна робота з «Я досліджую світ» на тему: «Погода» 3 клас за підручником "Я досліджую світ : підручник для 3 класу закладів загальної середньої освіти (у 2-х частинах) / О. В. Волощенко, О. П. Козак, Г. С. Остапенко — Київ : Світич, 2020."
Перегляд файлу

Діагностувальна робота з «Я досліджую світ» на тему: «Погода» 3 клас

Прізвище та ім’я ___________________________________ Дата ________________


 

1. Насіння якої рослини взяла Блискавка?

а) огірка                             б) помідора                             в) кавуна

2. Що мали жевжики взяти з гнізда лелеки?

а) яйце                                б) перо                                    в) гілочку

3. Як називають фахівців, які досліджують погоду?

а) метеорологи                  б) археологи                           в) фермери  

4.  У ліцеї є традиція — організовувати весняну то­локу останнього тижня квітня. Переглянь прогноз погоди. У які дні ти порадиш провести толоку? Обґрунтуй свої міркування.

_____________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________ 

5. Обери істинні судження.


У вихідні синоптики не працюють

так

ні

Усі прогнози погоди справджуються

так

ні

Щоб скласти прогноз погоди, потрібно отримати

 інформацію із супутників

так

ні

Синоптики фіксують напрямок і силу вітру, кількість опадів, атмосферний тиск, перепад температур землі і повітря, хмарність

так

ні

 

6. Запиши для чого потрібні ці прилади

Гігрометр _______________________________________________________________

Опадомір _______________________________________________________________

Флюгер ________________________________________________________________

7. Мурахи ховаються в мурашник і закривають ходи.  Наведи 2–3 приклади того, як рослини і тварини вміють “передбачати” погоду.

_____________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

8. 22 квітня відзначають Усесвітній день Землі, і запропонувала поділитися міркуваннями, як можна до­помогти нашій планеті. Доповни відповіді дітей власними ідеями

 

 

 

 

9. Познач + які дії потрібно виконати, щоб уберегтися від блискавки


  • скласти парасольку
  • стати під дерево
  • вимкнути телефон
  • чимдуж бігти додому
  • відкрити всі вікна і двері
  • лягти на землю

 

10. Склади і запиши пам’ятку «Як діяти при наближенні урагану?»

1._______________________________________________________________________

2._______________________________________________________________________

3._______________________________________________________________________

4._______________________________________________________________________

5._______________________________________________________________________

Коментар вчителя ________________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________ ___

docx
Додано
8 грудня
Переглядів
24
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку