Прізвище ім’я учня_______________________Дата проведення ______________
Тема «Сонце.Повітря. Вода.»
1.Обери ознаки здорової людини.
нудотаміцний соннежитьхороший апетитбезсоннябадьорий настрій
2.Пронумеруй, у якому порядку потрібно діяти, щоб провести експеримент.
зафіксувати результативизначити ресурсипоставити мету
провести експериментвисунути гіпотезузробити висновкискласти план
3. Продовж речення. Сонячне проміння…
не може проникати через непрозорі предмети;
може проникати через непрозорі предмети.
4.Познач за допомогою чого описують погоду.
опади хмарність температура повітрянародні прикмети
сила і напрямок вітручас сходу сонця
5. За допомогою такого термометра вимірюють температуру:
тіла людини води повітря.
5. Обери властивості повітря.
прозоре, безбарвне, не має запаху;
непрозоре, безбарвне, не має запаху;
прозоре, безбарвне, має запах.
6. Тепле повітря:
легше, ніж холодне таке саме, як холодне важче, ніж холодне.
7. Встав пропущені слова.
Усім живим організмам для дихання потрібне ___________. Під час
дихання вони поглинають ___________, а виділяють ____________ .
8. Вода має такі властивості:
текуча, має запах, не має власної форми, прозора, безбарвна;
текуча, без запаху, не має власної форми, прозора, безбарвна;
текуча, без запаху, не має власної форми, непрозора, безбарвна.
9. Вода у природі перебуває у станах:
______________________________________
10.Познач частини з яких складається гриб.
шапка ніжкаплодове тілогрибниця
11. Склади ланцюг живлення за малюнками. Запиши.
_________________________________________________________________
12.Познач які зміни відбуваються в житті рослин з наближенням зими?
Міцнішає і товстішає кора дерев
Змінюється забарвлення листя
Опадання листя
Відмирає наземна частина трав’янистих рослин
Бруньки одягаються в міцні покривні луски
Рослина відмирає повністю
Самооцінювання
Чи достатньо зусиль докладено?
Завдання для мене були: легкі не дуже легкі складні
Мій настрій
Оцінювання вчителем
++ має значні успіхи
+ демонструє помітний прогрес
✔ досягає результату з допомогою вчителя
! потребує значної уваги і допомоги
Бланк оцінювання результатів діагностувальної роботи
з теми «Сонце.Повітря. Вода»
Дата_________________________________