Діагностувальна робота
Багатства України
Прізвище та імя учня/учениці ____________________________________
Дата ___________________________
1. Будова річки включає наступні складові:
А) русло, океан, болото, море;
Б) ліва притока, права притока, гирло, болото;
В) русло, витік, гирло, притоки.
2. Як визначити берег річки?
А) Стати обличчям проти течії. Праворуч правий берег, ліворуч- лівий
Б) Стати обличчям у напрямку течії. Праворуч- правий берег, ліворуч – лівий
В) Неможливо визначити правий та лівий береги.
3. Підкресли природні водойми.
Джерело, ставок, річка, море, канал, водосховище, болото, озеро
4. Розподіли джерела енергії за групами.
Вітер, природний газ, нафта, рухома вода, сонце вугілля, торф, енергія біомаси
Відновлювальні невідновлювальні
5. З’єднай:
Сіверський Донець озеро
Ялпуг річка
Кефаль острів
Джарилгач риба
Буревісник птах
6. Знайди помилки. Запиши кожне речення правильно.
Чим більше в ґрунті перегною, тим він світліший.
Найродючіший ґрунт — глиняний.
______________________________________________________________________________________________________________________________________________
7. Склади ланцюг живлення Чорного моря
_____________ ________________ _________________
8.Поміркуй, яке значення має Чорне та Азовське моря?
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
9. Познач на карті Дніпро, Південний Буг, Чорне море, Азовське море, Кримський півострів, Карпати, «Мис Мартьян», «Лебедині острови»
Оціни свою роботу
Мені все вдалося |
Мені ще потрібно тренуватися |
Мені ще варто попрацювати |
|
|
|
Навчальний поступ учня / учениці
Динаміка формування компетентностей
Має значні успіхи |
Демонструє помітний прогрес |
Досягає результату з допомогою дорослих |
Потребує уваги та допомоги |
|
|
|
|