Тема: Якими способами оберігає людина себе від холоду
Мета:
-
Формування предметних компетентностей: ознайомити учнів з поняттям «теплова енергія», «переохолодження», «обмороження»; формувати вміння економно використовувати енергію; формувати вміння обережного користування електроприладами; розширити уявлення про необхідність сезонного вибору одягу; розвивати мислення, увагу; виховувати дбайливе ставлення до природи;
-
Формування ключових компетентностей: спілкування державною мовою; уміння навчатися впродовж життя; дотримуватися правил ощадливого використання природних ресурсів, розуміючи важливість збереження природи для сталого розвитку суспільства.
Обладнання: мультимедійний комплект, підручник, цеглинки LEGO.
Хід уроку
І Організація класу
-
Перевірка готовності до уроку онлайн
-
Перевірте чи належним чином обладнане робоче місце.
-
Перевірте якість підключення до уроку: чи наявний звук і зображення.
ІІ Актуалізація опорних знань
-
Хвилинка спостережень
-
Діти, відповідайте тільки англійською мовою. Яка зараз пора року? Яке число?
-
Що ви побачили у вікні сьогодні вранці, коли прокинулися?
-
Чи є опади?
-
Можливо комусь відома температура повітря?
-
Перевірка домашнього завдання з LEGO-цеглинками
-
Діти, на минулому уроці ми дізнавалися чим можна замінити корисні копалини і ваше домашнє завдання було опрацювати у підручнику сторінки 85-88.
-
Давайте перевіримо, як ви засвоїли попередню тему і пограємо у гру з нашими цеглинками. (презентація)
-
Я бачу, що ви чудово засвоїли попередню тему, тому можемо працювати далі.
-
Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми і мети уроку
-
Ось і закінчується останній день осені, а далі розпочнеться зима. Але які ми вже спостерігаємо ознаки зими?
-
Так, холодно і морозно стало не тільки на вулиці, а й в приміщеннях. А що роблять люди, щоб не було холодно?
-
Так, молодці. Ви все знаєте. Але давайте ми сьогодні на уроці ще більше дослідимо, яеими способами оберігає себе людина від холоду. Також дослідимо, як економно використовувати енергію, як обережно користуватися електроприладами; з’ясуємо, як не замерзнути взимку і поговоримо про необхідність сезонного вибору одягу. Також з’ясуємо чому виробництво енергії потрібно не збільшувати, а зменшувати.
ІІІ Вивчення нового матеріалу
-
Перегляд навчальної презентації
-
Словникова робота . СЛАЙД 2
-
Давайте спочатку ознайомимося з поняттями, які стосуються теми нашого уроку.
1.2. Пригадуємо. СЛАЙД 3
-
Які види енергії ви знаєте?
-
Для чого потрібна енергія?
-
. Робота з підручником. СЛАЙД 4
-
Попрацюємо з підручником на сторінці 89 і дізнаємося як економити енергію в побуті.
-
Запам’ятай. СЛАЙД 5
-
СЛАЙД 6
-
За малюнком розкажіть, як тепло може «виходити» з дому.
-
У підручнику на сторінці 90 з’ясуйте, які ще заходи для утеплення житлових приміщень люди використовують.
Фізкультхвилинка
-
Робота зі схемою «Обережно: зима!» СЛАЙД 7
-
Отже, ми дослідили, як тепло може «виходити» з дому, дізналися, як утеплювати житлові приміщення. Але давайте з’ясуємо, як же людям одягатися в холодну пору й як захистити тіло від холоду.
-
Якщо не дотримуватися цих рекомендацій, то може статися переохолодження чи навіть обмороження.
-
Приймаємо рішення. СЛАЙД 8
-
Перед вами є дві ситуації. Давайте їх розберемо й з’ясуємо як правильно діяти. Для цього перед вами до кожної ситуації є варіанти відповідей. Тому давайте ознайомимося і зробимо вибір.
-
Отже, ви чудово знаєте, як не витрачати тепло дарма.
-
Суворо забороняється. СЛАЙД 9
- Але чи знаєте ви, що електроенергія може бути не тільки корисною, а й небезпечною? Тому потрібно бути обережними під час використання електроприладів.
1.8. Чому так кажуть. СЛАЙД 10
- У зимовій шубці й морози – жарт.
- Крапелька й іскорка вчать берегти енергію.
ІV. Підсумок уроку
-
Коротко про головне. СЛАЙД 11
-
Прочитайте у підручнику на с.93 статтю «Коротко про головне»
-
Отже, енергію, яку використовують в оселях для опалення, виробляють яким шляхом?
-
А чому потрібно економно використовувати запаси корисних копалин?
-
Чи знаєте ви, що … СЛАЙД 12
V. Домашнє завдання (диференційоване)
СЛАЙД 13
Скласти 4 правила, які допоможуть заощадити електроенергію
а б о
Скласти план поліпшення термоізоляції власної квартири або будинку.
VI. Закріплення вивченого. Рефлексія
-
Онлайн-тестування на сайті «На урок»
-
Для закріплення теми по закінченню уроку у вайбер я надішлю посилання для проходження тестування.
-
Рефлексія «5 пальців». СЛАЙД 14
-
Випрямте долоньку. Отже, якщо урок був цікавим для вас, то затисніть в кулак мізинець
-
Якщо ви дізналися щось нове, то затисніть безіменний.
-
Якщо вам було легко працювати, то затисніть середній.
-
І якщо в кінці уроку настрій у вас хороший, то затисніть вказівний.
-
Покажіть свої кулачки. Отже, бачу у вас все чудово. Тому дякую вам за роботу. Гарно попрацювали! Урок онлайн завершується, а я чекаю на ваші результати тестування з сайту «На урок».