Якими способами оберігає людина себе від холоду

Про матеріал
Розробка для уроку онлайн зпредмету ядс у 4 класі за темою "Якими способами оберігає людина себе від холоду"
Перегляд файлу

Тема: Якими способами оберігає людина себе від холоду

Мета:

  • Формування предметних компетентностей: ознайомити учнів з поняттям «теплова енергія», «переохолодження», «обмороження»; формувати вміння економно використовувати енергію; формувати вміння обережного користування електроприладами; розширити уявлення про необхідність сезонного вибору одягу; розвивати мислення, увагу; виховувати дбайливе ставлення до природи;
  • Формування ключових компетентностей: спілкування державною мовою; уміння навчатися впродовж життя; дотримуватися правил ощадливого використання природних ресурсів, розуміючи важливість збереження природи для сталого розвитку суспільства.

Обладнання: мультимедійний комплект, підручник, цеглинки LEGO.

Хід уроку

І Організація класу

  1. Перевірка готовності до уроку онлайн
  • Перевірте чи належним чином обладнане робоче місце.
  • Перевірте якість підключення до уроку: чи наявний звук і зображення.

ІІ Актуалізація опорних знань

  1. Хвилинка спостережень
  • Діти, відповідайте тільки англійською мовою. Яка зараз пора року? Яке число?
  • Що ви побачили у вікні сьогодні вранці, коли прокинулися?
  • Чи є опади?
  • Можливо комусь відома температура повітря?

 

  1. Перевірка домашнього завдання з LEGO-цеглинками
  • Діти, на минулому уроці ми дізнавалися чим можна замінити корисні копалини і ваше домашнє завдання було опрацювати у підручнику сторінки 85-88.
  • Давайте перевіримо, як ви засвоїли попередню тему і пограємо у гру з нашими цеглинками. (презентація)
  • Я бачу, що ви чудово засвоїли попередню тему, тому можемо працювати далі.

 

  1. Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми і мети уроку
  • Ось і закінчується останній день осені, а далі розпочнеться зима. Але які ми вже спостерігаємо ознаки зими?
  • Так, холодно і морозно стало не тільки на вулиці, а й в приміщеннях. А що роблять люди, щоб не було холодно?
  • Так, молодці. Ви все знаєте. Але давайте ми сьогодні на уроці ще більше дослідимо, яеими способами оберігає себе людина від холоду. Також дослідимо, як економно використовувати енергію, як обережно користуватися електроприладами; з’ясуємо, як не замерзнути взимку і поговоримо про необхідність сезонного вибору одягу. Також з’ясуємо чому виробництво енергії потрібно не збільшувати, а зменшувати.

 

ІІІ Вивчення нового матеріалу

  1. Перегляд навчальної презентації
    1.           Словникова робота . СЛАЙД 2
  • Давайте спочатку ознайомимося з поняттями, які стосуються теми нашого уроку.

1.2. Пригадуємо. СЛАЙД 3

  • Які види енергії ви знаєте?
  • Для чого потрібна енергія?
    1.   . Робота з підручником. СЛАЙД 4
  • Попрацюємо з  підручником на сторінці 89 і дізнаємося як економити енергію в побуті.
    1.           Запам’ятай. СЛАЙД 5
    2.      СЛАЙД 6
  • За малюнком розкажіть, як тепло може «виходити» з дому.
  • У підручнику на сторінці 90 з’ясуйте, які ще заходи для утеплення житлових приміщень люди використовують.

Фізкультхвилинка

  1.      Робота зі схемою «Обережно: зима!» СЛАЙД 7
  • Отже, ми дослідили, як тепло може «виходити» з дому, дізналися, як утеплювати житлові приміщення.  Але давайте з’ясуємо, як же людям одягатися в холодну пору й як захистити тіло від холоду.
  • Якщо не дотримуватися цих рекомендацій, то може статися переохолодження чи навіть обмороження.
    1.                     Приймаємо рішення. СЛАЙД 8
  • Перед вами є дві ситуації. Давайте їх розберемо й з’ясуємо як правильно діяти. Для цього перед вами до кожної ситуації є варіанти відповідей. Тому давайте ознайомимося і зробимо вибір.
  • Отже, ви чудово знаєте, як не витрачати тепло дарма.
    1.      Суворо забороняється. СЛАЙД 9

- Але чи знаєте ви, що електроенергія може бути не тільки корисною, а й небезпечною? Тому потрібно бути обережними під час використання електроприладів.

1.8. Чому так кажуть. СЛАЙД 10

-  У зимовій шубці й морози – жарт.

-  Крапелька й іскорка вчать берегти енергію.

 

ІV. Підсумок уроку

  1.           Коротко про головне. СЛАЙД 11
  • Прочитайте у підручнику на с.93 статтю «Коротко про головне»
  • Отже, енергію, яку використовують в оселях для опалення, виробляють яким шляхом?
  • А чому потрібно економно використовувати запаси корисних копалин?
    1.           Чи знаєте ви, що … СЛАЙД 12

 

           V.  Домашнє завдання (диференційоване)

          СЛАЙД 13

          Скласти 4 правила, які допоможуть заощадити електроенергію

          а б о

          Скласти план поліпшення термоізоляції власної квартири або будинку.

          VI. Закріплення вивченого. Рефлексія

  1.           Онлайн-тестування на сайті «На урок»
  • Для закріплення теми  по закінченню  уроку у вайбер я надішлю посилання для проходження тестування.
    1.           Рефлексія «5 пальців». СЛАЙД 14
  • Випрямте долоньку. Отже, якщо урок був цікавим для вас, то затисніть в кулак мізинець
  • Якщо ви дізналися щось нове, то затисніть безіменний.
  • Якщо вам було легко працювати, то затисніть середній.
  • І якщо в кінці уроку настрій у вас хороший, то затисніть вказівний.
  • Покажіть свої кулачки. Отже, бачу у вас все чудово. Тому дякую вам за роботу. Гарно попрацювали! Урок онлайн завершується, а я чекаю на ваші результати тестування з сайту «На урок».

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Горох Наталія
Додано
3 грудня 2022
Переглядів
421
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку