Діагностувальна робота з ЯДС на тему «Океани та материки Землі»

Про матеріал
Діагностувальна робота з ЯДС на тему «Океани та материки Землі» для учнів 4 класу до підручника Я досліджую світ (автори Гільберг, Тарнавська, Павич)
Перегляд файлу

Діагностувальна робота з ЯДС на тему  «Океани та материки»

учня/учениці 4 класу _______________________________________________

Дата___________________________

1 варіант

1. Материк  – це …                                                                

А) велика ділянка землі, що з усіх боків омивається водою;
Б) невелика ділянка суходолу, що з усіх боків омивається водою;
В) ділянка суходолу, яка омивається з трьох боків водою.

2. Найбільшим материком є..

А) Африка;     Б) Євразія;   В) Австралія.

3.  Найтеплішим океаном є…

А) Тихий океан;  Б) Атлантичний океан;   В) Індійський океан.

4. Які океани омивають материк Північна Америка?

А) Індійський     Б) Тихий

В) Північний Льодовитий   Г) Атлантичний

5. Який з материків заселений найбільше?

а) Америка                 б) Австралія                            в) Євразія

6. Пронумеруй назви океанів від найбільшого до найменшого

Атлантичний океан___________

Тихий океан____________

Північний Льодовитий океан_______________

  Індійський океан________________

7. Поєднай материк з назвою півкулі, у якій він розташований.

 

 

Східна півкуля

Євразія

 

 

Західна півкуля

Африка

Північна Америка

Південна Америка

Австралія

Антарктида

8. Впізнайте і запишіть назву природної зони Євразії.

Це царство хвойних дерев: ялини, ялиці, модрини, сосни сибірської. Тут живуть лось, рись, лисиця, куниця лісова, ласка. Трапляється ведмідь бурий, вовк… З птахів поширені кедрівка, глухар, тетерук.

Це __________________________________________________________________

9. Дайте відповіді на питання.

- Найбільшою прісною водоймою  в Африці є ?________________________________

- На південному сході Африки розміщений великий остів _______________________

- Найвища точка Африки __________________________________________________

- На території Африки протікають річки _____________________________________

- В Африці вирощують ___________________________________________________

10. Покажіть стрілками, які слова другого стовпчика відповідають  кожному слову першого стовпчика.

Пінгвін                              Австралія

Кенгуру                            Антарктида

Анаконда                         Південна Америка

Білий ведмідь                  Африка

Жирафа                            Північна Америка

 

 

 

C:\Users\Admin\Desktop\Д.Р\Африка.jpgC:\Users\Admin\Desktop\Д.Р\Європа.jpgC:\Users\Admin\Desktop\Д.Р\Антарктида.jpg11. Напиши на яких материках зроблені ці світлини?

 

 

 

 

 

_______________________    _____________________    ________________________                                               

12. На контурній карті півкуль познач назви материків та океанів

Природознавство. 4 клас. Тестова контрольна робота за розділом " Материки".  | Тест на 9 запитань. Природознавство

Самооцінювання.

  Постав відповідний знак під кожним числом у таблиці, що означає порядковий номер завдання твоєї роботи.

«+» - було легко виконувати завдання.

«-» - було важко виконувати  завдання, але я впорався/ впоралася.

«!» - було дуже важко виконувати завдання.

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оцінювання роботи вчителем

Установлює взаємозв’язки між об’єктами неживої і живої природи, розрізняє рукотворні об’єкти, виготовлені з природних і штучних матеріалів

1-5

 

Описує зміни, які відбуваються в природі, установлює причиново-наслідкові зв’язки між ними

6

 

Обирає обладнання та досліджує об’єкт природи за власно складеним планом, робить висновки і презентує їх

7,8,9

 

Орієнтується на місцевості за об’єктами природи і з допомогою компасу

 

 

Знаходить і показує на карті Україну, материки, океани та інші об’єкти відповідно до навчального завдання

12

 

Пояснює залежність життя організмів від умов існування, правила природоохоронної поведінки, дотримується цих правил

10,11

 

 

 

Діагностувальна робота з ЯДС на тему  «Океани та материки»

учня/учениці 4 класу _______________________________________________

Дата___________________________

2 варіант

1. Оазис  – це …                                                                

А) велика ділянка землі, що з усіх боків омивається водою;
Б) це пишна зелена зона посеред пустелі, зосереджена навколо природного джерела або криниці;
В) ділянка суходолу, яка омивається з трьох боків водою.

2. Як називається материк, який омивається чотирма океанами?

А) Африка;     Б) Євразія;   В) Австралія.

3.  Найхолоднішим океаном є…

А) Тихий океан;    Б) Атлантичний океан;   В) Північний Льодовитий 

4. Які океани омивають материк Південна Америка?

А) Індійський     Б) Тихий

В) Північний Льодовитий   Г) Атлантичний

5. Який з материків не заселений?

А) Африка                  Б) Австралія                             В) Антарктида

6. Пронумеруй назви океанів від найменшого до найбільшого (1,2,3,4)

Атлантичний океан___________

Тихий океан____________

Північний Льодовитий океан_______________

  Індійський океан________________

7. Поєднай материк з назвою півкулі, у якій він розташований.

 

 

Західна півкуля

Австралія

 

 

Східна півкуля

Північна Америка

Африка

Південна Америка

Антарктида

Євразія

8. Впізнайте і запишіть назву природної зони Євразії.

Ця природна зона розташована по обидва боки від екватора. Зміна пір року тут майже не відчувається: узимку та влітку однаково тепло. Щодня ллють дощі. Більшість тварин пристосувалися до життя на деревах.

Це __________________________________________________________________

9. Дайте відповіді на питання.

- Україна розташована на материку __________________________________________

- Найглибше озеро Євразії  _________________________________________________

- Найбільша країна за кількістю населення у Євразії ___________________________

- Індійський океан було названо на честь  ____________________________________

- Найбідніший рослинний і тваринний світ в ___________________________ океані.

10. Покажіть стрілками, які слова другого стовпчика відповідають  кожному слову першого стовпчика.

Жирафа                            Антарктида

Кенгуру                             Австралія

Білий ведмідь                     Південна Америка

Анаконда                    Африка

Пінгвін                               Північна Америка

 

 

C:\Users\Admin\Desktop\Д.Р\Антарктида.jpgC:\Users\Admin\Desktop\Д.Р\Європа.jpg11. Напиши на яких материках зроблені ці світлини?

C:\Users\Admin\Desktop\Д.Р\Африка.jpg 

 

 

 

 

_______________________    _____________________    ________________________                                               

12. На контурній карті півкуль познач назви материків та океанів

Самооцінювання.

  Постав відповідний знак під кожним числом у таблиці, що означає порядковий номер завдання твоєї роботи.

«+» - було легко виконувати завдання.

«-» - було важко виконувати  завдання, але я впорався/ впоралася.

«!» - було дуже важко виконувати завдання.

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оцінювання роботи вчителем

Установлює взаємозв’язки між об’єктами неживої і живої природи, розрізняє рукотворні об’єкти, виготовлені з природних і штучних матеріалів

1-5

 

Описує зміни, які відбуваються в природі, установлює причиново-наслідкові зв’язки між ними

6

 

Обирає обладнання та досліджує об’єкт природи за власно складеним планом, робить висновки і презентує їх

7,8,9

 

Орієнтується на місцевості за об’єктами природи і з допомогою компасу

 

 

Знаходить і показує на карті Україну, материки, океани та інші об’єкти відповідно до навчального завдання

12

 

Пояснює залежність життя організмів від умов існування, правила природоохоронної поведінки, дотримується цих правил

10,11

 

 

docx
Додав(-ла)
Костенко Олена
Додано
3 березня
Переглядів
736
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку