Діагностувальна робота з ЯДС на тему «Океани та материки»
учня/учениці 4 класу _______________________________________________
Дата___________________________
1 варіант
А) велика ділянка землі, що з усіх боків омивається водою;
Б) невелика ділянка суходолу, що з усіх боків омивається водою;
В) ділянка суходолу, яка омивається з трьох боків водою.
2. Найбільшим материком є..
А) Африка; Б) Євразія; В) Австралія.
3. Найтеплішим океаном є…
А) Тихий океан; Б) Атлантичний океан; В) Індійський океан.
4. Які океани омивають материк Північна Америка?
А) Індійський Б) Тихий
В) Північний Льодовитий Г) Атлантичний
5. Який з материків заселений найбільше?
а) Америка б) Австралія в) Євразія
6. Пронумеруй назви океанів від найбільшого до найменшого
Атлантичний океан___________
Тихий океан____________
Північний Льодовитий океан_______________
Індійський океан________________
7. Поєднай материк з назвою півкулі, у якій він розташований.
Східна півкуля |
Євразія |
Західна півкуля |
Африка |
||
Північна Америка |
||
Південна Америка |
||
Австралія |
||
Антарктида |
8. Впізнайте і запишіть назву природної зони Євразії.
Це царство хвойних дерев: ялини, ялиці, модрини, сосни сибірської. Тут живуть лось, рись, лисиця, куниця лісова, ласка. Трапляється ведмідь бурий, вовк… З птахів поширені кедрівка, глухар, тетерук.
Це __________________________________________________________________
9. Дайте відповіді на питання.
- Найбільшою прісною водоймою в Африці є ?________________________________
- На південному сході Африки розміщений великий остів _______________________
- Найвища точка Африки __________________________________________________
- На території Африки протікають річки _____________________________________
- В Африці вирощують ___________________________________________________
10. Покажіть стрілками, які слова другого стовпчика відповідають кожному слову першого стовпчика.
Пінгвін Австралія
Кенгуру Антарктида
Анаконда Південна Америка
Білий ведмідь Африка
Жирафа Північна Америка
11. Напиши на яких материках зроблені ці світлини?
_______________________ _____________________ ________________________
12. На контурній карті півкуль познач назви материків та океанів
Самооцінювання.
Постав відповідний знак під кожним числом у таблиці, що означає порядковий номер завдання твоєї роботи.
«+» - було легко виконувати завдання.
«-» - було важко виконувати завдання, але я впорався/ впоралася.
«!» - було дуже важко виконувати завдання.
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Оцінювання роботи вчителем
Установлює взаємозв’язки між об’єктами неживої і живої природи, розрізняє рукотворні об’єкти, виготовлені з природних і штучних матеріалів |
1-5 |
|
Описує зміни, які відбуваються в природі, установлює причиново-наслідкові зв’язки між ними |
6 |
|
Обирає обладнання та досліджує об’єкт природи за власно складеним планом, робить висновки і презентує їх |
7,8,9 |
|
Орієнтується на місцевості за об’єктами природи і з допомогою компасу |
|
|
Знаходить і показує на карті Україну, материки, океани та інші об’єкти відповідно до навчального завдання |
12 |
|
Пояснює залежність життя організмів від умов існування, правила природоохоронної поведінки, дотримується цих правил |
10,11 |
|
Діагностувальна робота з ЯДС на тему «Океани та материки»
учня/учениці 4 класу _______________________________________________
Дата___________________________
2 варіант
1. Оазис – це …
А) велика ділянка землі, що з усіх боків омивається водою;
Б) це пишна зелена зона посеред пустелі, зосереджена навколо природного джерела або криниці;
В) ділянка суходолу, яка омивається з трьох боків водою.
2. Як називається материк, який омивається чотирма океанами?
А) Африка; Б) Євразія; В) Австралія.
3. Найхолоднішим океаном є…
А) Тихий океан; Б) Атлантичний океан; В) Північний Льодовитий
4. Які океани омивають материк Південна Америка?
А) Індійський Б) Тихий
В) Північний Льодовитий Г) Атлантичний
5. Який з материків не заселений?
А) Африка Б) Австралія В) Антарктида
6. Пронумеруй назви океанів від найменшого до найбільшого (1,2,3,4)
Атлантичний океан___________
Тихий океан____________
Північний Льодовитий океан_______________
Індійський океан________________
7. Поєднай материк з назвою півкулі, у якій він розташований.
Західна півкуля |
Австралія |
Східна півкуля |
Північна Америка |
||
Африка |
||
Південна Америка |
||
Антарктида |
||
Євразія |
8. Впізнайте і запишіть назву природної зони Євразії.
Ця природна зона розташована по обидва боки від екватора. Зміна пір року тут майже не відчувається: узимку та влітку однаково тепло. Щодня ллють дощі. Більшість тварин пристосувалися до життя на деревах.
Це __________________________________________________________________
9. Дайте відповіді на питання.
- Україна розташована на материку __________________________________________
- Найглибше озеро Євразії _________________________________________________
- Найбільша країна за кількістю населення у Євразії ___________________________
- Індійський океан було названо на честь ____________________________________
- Найбідніший рослинний і тваринний світ в ___________________________ океані.
10. Покажіть стрілками, які слова другого стовпчика відповідають кожному слову першого стовпчика.
Жирафа Антарктида
Кенгуру Австралія
Білий ведмідь Південна Америка
Анаконда Африка
Пінгвін Північна Америка
11. Напиши на яких материках зроблені ці світлини?
_______________________ _____________________ ________________________
12. На контурній карті півкуль познач назви материків та океанів
Самооцінювання.
Постав відповідний знак під кожним числом у таблиці, що означає порядковий номер завдання твоєї роботи.
«+» - було легко виконувати завдання.
«-» - було важко виконувати завдання, але я впорався/ впоралася.
«!» - було дуже важко виконувати завдання.
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Оцінювання роботи вчителем
Установлює взаємозв’язки між об’єктами неживої і живої природи, розрізняє рукотворні об’єкти, виготовлені з природних і штучних матеріалів |
1-5 |
|
Описує зміни, які відбуваються в природі, установлює причиново-наслідкові зв’язки між ними |
6 |
|
Обирає обладнання та досліджує об’єкт природи за власно складеним планом, робить висновки і презентує їх |
7,8,9 |
|
Орієнтується на місцевості за об’єктами природи і з допомогою компасу |
|
|
Знаходить і показує на карті Україну, материки, океани та інші об’єкти відповідно до навчального завдання |
12 |
|
Пояснює залежність життя організмів від умов існування, правила природоохоронної поведінки, дотримується цих правил |
10,11 |
|