Діагностувальна робота з ЯДС з теми "Тварини" для 3 класу (за підр. Бібік)
Робота містить 8 завдань у 2-х варіантах.
Діагностувальна робота
з «Я досліджую світ»
уч_____3 класу ____________________________________
І варіант
а) хижих і всеїдних;
б) рослиноїдних і хижих;
в) рослиноїдних, хижих і всеїдних.
2. Найчисленнішою групою тварин є:
а) комахи; б) звірі; в) птахи.
3. Істотною ознакою комах є те, що вони:
а) мають крила;
б) мають шість ніг;
в) годують малят молоком.
4. За способом живлення заєць належить:
а) до всеїдних тварин;
б) до рослиноїдних тварин;
в) до хижих тварин.
5. У кожному рядку підкресли ‘’зайве’’ слово.
а) грак, синиця, метелик;
б) кит, щука, карась;
в) ведмідь, орел, олень.
6. Ластівки, солов’ї, шпаки, лелеки – це:
а) осілі птахи;
б) перелітні птахи;
в) кочові птахи.
7. Склади та запиши ланцюг живлення для хвойного лісу.
8. Яке значення комах у природі?
Діагностувальна робота
з «Я досліджую світ»
уч_____3 класу ____________________________________
ІІ варіант
а) рослиноїдними;
б) хижими;
в) всеїдними.
2. Подовжене тіло, луска, плавці, зябра – особливі ознаки:
а) комах; б) риб; в)звірів.
3. Істотною ознакою птахів є те, що:
а) їхнє тіло вкрите лускою;
б) вони вміють літати;
в) їхнє тіло вкрите пір’ям.
4. За способом живлення горобець належить до:
а) хижих тварин;
б) рослиноїдних тварин;
в) всеїдних тварин.
5. У кожному рядку підкресли ‘’зайве’’ слово.
а) мураха, павук, бджола;
б) жук, заєць, вовк;
в) короп, щука, жаба.
6. Синиці, горобці, дятли, ворони –це:
а) осілі птахи;
б) перелітні птахи;
в) кочові птахи.
7. Склади та запиши ланцюг живлення у прісній водоймі.
8. Яке значення тварин для людей?
Оціни свою роботу
Було легко Мені потрібна допомога Було важко