Я досліджую світ
Діагностувальна робота №2
«Між минулим і майбутнім»
Дата____________ Прізвище, ім’я_____________________________
До історичних джерел належать документи, предмети побуту, будівлі, усні народні твори, за якими вивчають життя людей у давні часи.
ТАК НІ
1 - гірник, 2 - археолог , 3 – палеонтолог
Житомирська
Донецька
Дніпропетровська
Ліна Костенко – видатна ________________________________________
_____________________________________________________________.
_____________________________________________________________
_____________________________________________________________
_____________________________________________________________
_____________________________________________________________
Глина, пластмаса, кам’яне вугілля, нафта, вапняк, торф, природний газ.
Для чого в Україні було створено Червону книгу?
_____________________________________________________________
_____________________________________________________________
_____________________________________________________________
_____________________________________________________________
_____________________________________________________________
Самооцінка
Завдання для мене були
Дуже легкі |
легкі |
важкі |
Потрібна допомога |
|
|
|
|
Коментар вчителя
____________________________________________________________
____________________________________________________________
Бланк
оцінювання результатів діагностичної роботи
з курсу ЯДС за темою «Між минулим і майбутнім»
учня/учениці 3-Б класу
_____________________________
№ завдання |
Результати навчання |
Рівень досягнень П, С, Д, В |
1. |
Висловлюється щодо відомих фактів історії та історичних осіб, а також про події суспільного життя. |
|
2. |
Встановлює зв’язки між подіями, діяльністю людей та її результатами в часі. |
|
3. |
Розуміє, аналізує, узагальнює різні джерела соціальної та історичної інформації. |
|
4. |
Розуміє, аналізує, узагальнює різні джерела соціальної та історичної інформації. |
|
5. |
|
|
6. |
|
|
7. |
Розуміє, аналізує, узагальнює інформацію природничого змісту. |
|
8. |
|
|