Діагностувальна робота №7
«Здоровий спосіб життя»
Прізвище, ім’я _______________________________________________
Дата ______________________
Олія, рис, риба, кава, молоко, яйця, салат, сметана, хліб, сир.
Тваринне походження |
Рослинне походження |
|
|
|
|
|
|
Активний відпочинок |
Пасивний відпочинок |
|
|
|
|
|
|
|
|
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
А) Піца, вареники, галушки, суп з морепродуктами.
Б) Кутя, узвар, борщ, вареники, випічка.
В) Борщ, торт, кутя, запечена риба.
Що можна робити в автобусі? |
Чого не можна робити в автобусі? |
|
|
1 – кидати сміття на підлогу, 2 – стояти в проході, 3 – поступатися місцем старшим,
4 – триматися за поручні, 5 – висуватися у вікно, 6 – голосно розмовляти з другом,
7 – розмовляти по телефону, 8 – штовхатися, 9 – дивитися у вікно, 10 – розмовляти з водієм під час руху, 11 – їсти морозиво.
А) Куплю та скуштую.
Б) Запитаю поради в дорослих.
В) Не буду купувати та куштувати.
Г) Прочитаюп ро їхню кристь в інтернеті.
15. Служби оперативного реагування – це…
А) лікарі Б) батьки В) екстрені служби
104 ________________________________________________________________________
101 ________________________________________________________________________
102 ________________________________________________________________________
103 ________________________________________________________________________
17. Дай відповіді на запитання.
1. Що потрібно робити, коли відчув запах газу? ____________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
2. У разі виникнення пожежі я ___________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
3. Щоб уникнути натовпу потрібно ________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
18. До необхідних витрат відносять…
А) витрати на продукти харчування;
Б) купівлю будинку;
В) витрати на солодощі;
Г) витрати на одяг.
19. Яких вимог потрібно дотримуватись, щоб бути захищеними від інфекційних захворювань?
20. Яких правил потрібно дотримуватись, щоб захистити себе та родину від небезпечних продуктів?
1.______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
2._____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
3. _____________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________
4. _____________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________
Самооцінювання
Завдання були
|
Дуже легкі |
Легкі |
Складні |
Дуже складні |
Бланк оцінювання
Вміння |
Завдання |
В.р |
Д.р |
С.р |
П.р |
1.Пояснює на прикладах, що означає бути громадянином/громадянкоюУкраїни; досліджує історію свого народу, села/міста, рідного краю та презентує результати |
12 |
|
|
|
|
2.Розповідає про відомі історичні події, пам’ятки природи та культури, видатних людей, зокрема винахідників; пояснює вплив їхньої діяльності на життя людей/збереження довкілля |
11 |
|
|
|
|
3.Пояснює свої права та обов’язки в сім’ї, у школі, у громадських місцях; аргументовано визначає перевагу добрих взаємин над конфліктами |
13 |
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
19 |
|
|
|
|
|
4.Розпізнає першочергові та другорядні потреби, пояснює важливість помірності в споживанні товарів і послуг, планує конкретні дії для задоволення власних потреб |
14 |
|
|
|
|
|
18 |
|
|
|
|
5.Пояснює, від чого залежить безпека в довкіллі; описує можливі ризики поведінки на прикладах |
1 |
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
6. Моделює звернення про допомогу в різні служби в разі небезпечних ситуацій, пояснює їх можливі наслідки і свої дії |
15 |
|
|
|
|
16 |
|
|
|
|
|
17 |
|
|
|
|
|
20 |
|
|
|
|