Діагностувальна робота "Здоровий спосіб життя"

Про матеріал
Діагностувальна робота №7 "Здоровий спосіб життя", 3 клас (за підручником Т.Гільберг та С.Тарнавської)
Перегляд файлу

Діагностувальна робота №7

«Здоровий спосіб життя»

Прізвище, ім’я _______________________________________________

Дата ______________________

  1. Що таке здоровий спосіб життя? Підкресли правильне твердження.
  • Лікувально-ізкультурний комплекс вправ.
  • Регулярні заняття фізкультурою.
  • Здорове харчування.
  • Поведінка, що допомагає зберегти і зміцнити здоров’я.
  1. Вибери і познач, що найбільше впливає на стан здоров’я кожної людини.
  • будова тіла
  • спосіб життя
  • виконання домашніх завдань
  1. Які з перелічених звичок не стосуються здорового способу життя? Познач ці твердження.

 

 

 

 

 

  1. Обведи чинники, які позитивно впливають на самопочуття людини.
  • загартування
  • особиста гігієна
  • фізкультура і спорт
  • куріння
  1. Розділи продукти харчування  на дві групи.

Олія, рис, риба, кава,  молоко, яйця,  салат, сметана, хліб, сир.

 

Тваринне походження

Рослинне походження

 

 

 

 

 

 

 

  1. Які продукти містять найбільше вуглеводів? Обведи.
  • Морква, буряк, огірок.
  • М’ясо, яйця, риба.
  • Олія, масло, сметана.
  • Хліб, крупи, картопля.
  1. Закресли назви продуктів, яких має бути найменше у твоєму раціоні.
  • Хліб, каші.
  • Цукор, сіль, тістечка.
  • М’ясо, риба, яйця, молоко.
  • Овочі, фрукти.

 

  1. Встанови відповідність.

 

  1. Познач інфекційні захворювання.

 

 

 

  1. Заповни таблицю.

 

Активний відпочинок

Пасивний відпочинок

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Перерахуй відомих тобі українських спортсменів.

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Які страви українці обов’язково готують на Святвечір? Познач.

А) Піца, вареники, галушки, суп з морепродуктами.

Б) Кутя, узвар, борщ, вареники, випічка.

В) Борщ, торт, кутя, запечена риба.

  1.            Розстав за допомогою чисел ситуації у дві групи.

Що можна робити в автобусі?

Чого не можна робити в автобусі?

 

 

1 – кидати сміття на підлогу, 2 – стояти в проході, 3 – поступатися місцем старшим,

4 – триматися за поручні, 5 – висуватися у вікно, 6 – голосно розмовляти з другом,

7 – розмовляти по телефону, 8 – штовхатися, 9 – дивитися у вікно, 10 – розмовляти з водієм під час руху, 11 – їсти морозиво.

  1. Як ти поставишся до незнайомих продуктів, які продаються в супермаркеті? Познач.

А) Куплю та скуштую.

Б) Запитаю поради в дорослих.

В) Не буду купувати та куштувати.

Г) Прочитаюп ро їхню кристь в інтернеті.

15.  Служби оперативного реагування – це…

     А) лікарі             Б) батьки            В) екстрені служби

  1. Запиши назви екстрених служб.

104 ________________________________________________________________________

     101 ________________________________________________________________________

     102 ________________________________________________________________________

     103 ________________________________________________________________________

17. Дай відповіді на запитання.

1. Що потрібно робити, коли відчув запах газу? ____________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

2. У разі виникнення пожежі я ___________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

3. Щоб уникнути натовпу потрібно ________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

18. До необхідних витрат відносять…

А) витрати на продукти харчування;

Б) купівлю будинку;

В) витрати на солодощі;

Г) витрати на одяг.

19. Яких вимог потрібно дотримуватись, щоб бути захищеними від інфекційних захворювань?

  • Відвідуйте людей, які хворіють на інфекційні захворювання.
  • Спілкуйтеся з інфікованими людьми по телефону.
  • Уживайте тільки свіжу їжу та чисту воду.
  • Не мийте руки перед їжею.
  • Їжа, до якої мали доступ мухи, миші, таргани непридатна до вживання.
  • Вчасно робіть щеплення.

 

20. Яких правил потрібно дотримуватись, щоб захистити себе та родину від небезпечних продуктів?

1.______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

2._____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

3. _____________________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________________

4. _____________________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________________

Самооцінювання

Завдання були

 

Дуже легкі

Легкі

Складні

Дуже складні

 

Бланк оцінювання

Вміння

Завдання

В.р

Д.р

С.р

П.р

1.Пояснює на прикладах, що означає бути  громадянином/громадянкоюУкраїни; досліджує історію свого народу, села/міста, рідного краю та презентує результати

12

 

 

 

 

2.Розповідає про відомі історичні події, пам’ятки природи та культури, видатних людей, зокрема винахідників; пояснює вплив їхньої діяльності на життя людей/збереження довкілля

11

 

 

 

 

3.Пояснює свої права та обов’язки в сім’ї, у школі, у громадських місцях; аргументовано визначає перевагу добрих взаємин над конфліктами

13

 

 

 

 

15

 

 

 

 

19

 

 

 

 

4.Розпізнає першочергові та другорядні потреби, пояснює важливість помірності в споживанні товарів і послуг, планує конкретні дії для задоволення власних потреб

14

 

 

 

 

 

18

 

 

 

 

5.Пояснює, від чого залежить безпека в довкіллі; описує можливі ризики поведінки на прикладах

1

 

 

 

 

2

 

 

 

 

3

 

 

 

 

4

 

 

 

 

5

 

 

 

 

6

 

 

 

 

7

 

 

 

 

8

 

 

 

 

9

 

 

 

 

10

 

 

 

 

6. Моделює звернення про допомогу в різні служби в разі небезпечних ситуацій, пояснює їх можливі наслідки і свої дії

15

 

 

 

 

16

 

 

 

 

17

 

 

 

 

20

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
25 листопада
Переглядів
29
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку