Діагностичні роботи
з інтегрованого курсу
«Я досліджую світ»
2 клас
Діагностична робота № 1
І варіант
Тема «Зміни»
1.Поміркуй і запиши свою відповідь.
На шкільну виставку «Осінні дарунки» учні 2 класу підготували вироби, зроблені власними руками. Даринка провела дослідження і результати зафіксувала у діаграмі.
Відповідь :
2.Поміркуй і обери правильну відповідь.
Яку відстань щодня долає Маринка від дому до школи ?
А 10 км
Б 11 км
В 12 км
3.Поміркуй і обери правильну відповідь.
У Артема було 10 грн . Він купив зошит за 4 грн. Яку здачу отримав хлопчик?
А 5 грн
Б 7 грн
В 6 грн
4.Намалюй на циферблаті стрілки, які будуть показувати даний час.
5.Поміркуй і обери правильну відповідь.
Для виготовлення свого виробу, на шкільну виставку, Оксана взяла фрукти. Знайди фрукти на малюнку.
6.Поміркуй і дай правильну відповідь.
1.Познач дату виконання цієї роботи у календарі.
2. День знань ( 1 вересня) на який день тижня припадає ?
3. Шкільна виставка «Осінні дарунки» відбудеться в останню п’ятницю місяця. Запиши дату цього дня.
______________________________________________________________________________________________
4.Скільки всього вихідних днів у вересні?
________________________________________________________________________
7.Поміркуй і вибери, який одяг ти одягнеш восени.
8.Поміркуй і намалюй.
Олексій і Оленка провели невеличке спостереження у шкільному саду. Олексій замалював предмети неживої природи, а Оленка предмети живої природи. Що могли намалювати діти?
Намалюй об’єкт живої природи.
|
Намалюй об’єкт неживої природи.
|
9.Поміркуй і пронумеруй.
Дмитро протягом року спостерігав за жолудем, який загубила сорока біля його будинку. Що ж відбувалося? Встанови послідовність .
10.Поміркуй і запиши свою думку.
Маринка прочитала у книзі вислів «Будь природі другом!».
Запиши вислів рукописними літерами.
Поясни як ти зрозумів цей вислів.
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
Самооцінювання
Чи достатньо ти приклав зусиль, щоб виконати цю роботу? Постав позначку.
Оцінювання вчителем
++ має значні успіхи;
+ демонструє помітний прогрес;
V досягає результату з допомогою вчителя;
! потребує значної уваги і допомоги
Діагностична робота № 1
ІІ варіант
Тема «Зміни»
1.Поміркуй і запиши свою відповідь.
На шкільному подвір’ї учні 2 класу провели дослідження. Кожна група спостерігала за різними видами рослин. Перша група – дерева, друга – кущі, третя – трав’янисті рослини. Результати свого дослідження зафіксували у діаграмі.
Відповідь :
______________________________________________________________
2. Поміркуй і обери правильну відповідь.
Яку відстань щодня долає Вадим від школи до дому ?
А 15 км
Б 14 км
В 12 км
3.Поміркуй і обери правильну відповідь.
У Максима було 10 грн . Він купив блокнот за 6 грн. Яку здачу отримав хлопчик?
А 5 грн
Б 7 грн
В 4 грн
4.Намалюй на циферблаті стрілки, які будуть показувати даний час.
5.Поміркуй і обери правильну відповідь.
Під час дослідження на шкільному подвір’ї, діти помітили деякі фруктові дерева. Дізнайся, які фруктові дерева діти помітили, відшукавши їх плоди.
6.Поміркуй і дай правильну відповідь.
1.Познач дату виконання цієї роботи у календарі.
2.На який день тижня припадає 11 вересня ?
3. Екскурсія на шкільне подвір’я відбудеться в перший вівторок місяця. Запиши дату цього дня.
_______________________________________________
4.Скільки всього понеділків у вересні?
________________________________________________________________________
7. Поміркуй і вибери, які предмети ти візьмеш із собою на дослідження.
8.Поміркуй і намалюй.
Данилко і Іринка намалювали два малюнки. Олексій малював шкільне подвір’я, яке досліджував влітку. А Іринка також намалювала шкільне подвір’я тільки восени. Що могли намалювати діти?
Влітку
|
Восени
|
Назар протягом року спостерігав за квасолею, яку посадив сам удома. Що ж відбувалося? Встанови послідовність .
10.Поміркуй і запиши свою думку.
Василько прочитав у книзі вислів «Ліс – багатство планети !».
Запиши вислів рукописними літерами.
Поясни як ти зрозумів цей вислів.
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
Самооцінювання
Чи достатньо ти приклав зусиль, щоб виконати цю роботу? Постав позначку.
Оцінювання вчителем
++ має значні успіхи;
+ демонструє помітний прогрес;
V досягає результату з допомогою вчителя;
! потребує значної уваги і допомоги
Діагностична робота № 2
І варіант
Тема «Факти і здогадки»
Даринка провела невеличке дослідження «Хто живе у ґрунті?» . Усі свої результати вона замалювала у малюнку.
Відповідь :
2.Прочитай і обери правильну відповідь.
Відомо, що дощові черв’яки риють у ґрунті глибокі ходи, у які затягують решки рослин і перероблюють їх на гумус. П’ять жмень такого добрива рівноцінні цілому мішку гною. Скільки жмень добрива потрібно, щоб отримати два мішку гною?
А 10 мішків
Б 11 мішків
В 15 мішків
3.Поміркуй і познач правильну.
За допомогою, яких органів чуття Даринка сприймала інформацію, під час дослідження.
4. Поміркуй і познач правильну відповідь на циферблаті годинника.
Даринка відправилася на дослідження о 10 год. Протягом двох годин дівчинка спостерігала за тваринами. О котрій годині вона закінчила своє спостереження?
5. Поміркуй і обери правильну відповідь.
Вибери природні явища, що необхідні для живої природи.
6. Поміркуй і дай правильну відповідь.
1.Щосуботи Михайлик відвідує тварин на Станції
юннатів. Приносить їм їжу, прибирає у їхніх
будиночках. Скільки разів за жовтень хлопчик
відвідував тварин?
_________________________________________________
2. Папуга Чіка висідила 17 жовтня двоє маленьких
папужок. Якого дня тижня сталася ця подія?
________________________________________________
7. Поміркуй і обери правильну відповідь.
Під час спостереження у лісі Даринка побачила знак. Що він позначає?
А не чіпати пташині гнізда
Б не руйнувати мурашники
В не ламати гілки
8. Поміркуй і розв’яжи задачу.
Кріт за одну ніч може вирити нору завдовжки 50 м, а черв’як - на 20 м коротшу. Якої довжини буде нора, якщо вони будуть рити разом ?
9.Поміркуй і встанови ланцюжок живлення тварин.
10. Поміркуй і вислови свою думку у вигляді малюнків.
Склади свої правила поведінки у лісі, намалюй їх у інформаційному віконці.
Самооцінювання
Чи достатньо ти приклав зусиль, щоб виконати цю роботу? Постав позначку.
Оцінювання вчителем
++ має значні успіхи;
+ демонструє помітний прогрес;
V досягає результату з допомогою вчителя;
! потребує значної уваги і допомоги
Діагностична робота № 2
ІІ варіант
Тема «Факти і здогадки»
1. Поміркуй і запиши свою відповідь.
Оленка провела невеличке дослідження «Хто живе у ґрунті?». Усі свої результати вона замалювала у малюнку.
Відповідь :
______________________________________________________________
2. Прочитай і обери правильну відповідь.
Кроти люблять дощових хробаків так сильно, що в день можуть з'їсти їх майже на вагу власного тіла. А це близько 50 г дощових черв'яків на добу. Скільки грамів черв’яків з’їсть кріт за 2 доби ?
А 50 г
Б 100 г
В 150 г
3. Поміркуй і познач правильну відповідь.
За допомогою, яких органів чуття Оленка сприймала інформацію, під час дослідження.
4. Поміркуй і познач правильну відповідь на циферблаті годинника.
Оленка розпочала дослідження о 09 год. Протягом однієї години дівчинка спостерігала за кротом. О котрій годині вона закінчила своє спостереження?
5.Поміркуй і обери правильну відповідь.
Вибери предмети неживої природи.
6.Поміркуй і дай правильну відповідь.
1.Оленка разом з друзями ходили до зоопарку у останній
вівторок місяця. Якого числа це було?
_______________________________________________
2. Слониха Гіга народила 8 жовтня двоє слоненят.
Якого дня тижня це сталося?
_______________________________________________
7. Поміркуй і обери правильну відповідь.
Під час екскурсії до зоопарку діти побачили знак. Що він позначає?
А не чіпати пташині гнізда
Б не смітити
В не ламати гілки
8. Поміркуй і розв’яжи задачу.
Слон за одну добу з’їдає 100 кг різної їжі, а ведмідь на 75 кг менше, ніж слон, а лисиця на 20 кг менше, ніж ведмідь. Скільки кілограмів їжі потрібно для лисиці щодня?
9. Поміркуй і встанови ланцюжок живлення тварин.
10. Поміркуй і вислови свою думку у вигляді малюнків..
Склади свої правила поведінки у лісі, намалюй їх у інформаційному віконці.
Самооцінювання
Чи достатньо ти приклав зусиль, щоб виконати цю роботу? Постав позначку.
Оцінювання вчителем
++ має значні успіхи;
+ демонструє помітний прогрес;
V досягає результату з допомогою вчителя;
! потребує значної уваги і допомоги
Діагностична робота № 3
І варіант
Тема «Територія»
1. Поміркуй і обери правильну відповідь.
Мама попросила Мишка піти до магазину і купити продукти, щоб приготувати святковий пиріг. На витрати вона дала синові 100 гривень. Скільки решти отримає хлопчик, коли купить всі необхідні продукти ?
25 грн 16 грн 32 грн 24 грн
А 5 грн ______________________________________________
Б 3 грн ______________________________________________
В 2 грн ______________________________________________
2. Прочитай і дай правильну відповідь.
По дорозі до магазину хлопчик побачив декілька дорожніх знаків. Підпиши ці знаки.
_______________ ____________________ _____________________
3. Поміркуй і познач правильну відповідь на циферблаті годинника.
Мишко вийшов із дому о 11 год . Познач на циферблаті о котрій годині він повернеться додому, якщо він затратить 2 год часу на дорогу і купівлю продуктів у магазині.
4.Поміркуй і запиши відповідь.
По дорозі до магазину Мишко проходив повз невеличкого парку. Там він побачив багато рослин. Запиши по три назви рослин до кожної групи.
ДЕРЕВА : _______________________________________________________________
________________________________________________________________________
КУЩІ : _________________________________________________________________
________________________________________________________________________
ТРАВ’ЯНИСТІ РОСЛИНИ : ______________________________________________
________________________________________________________________________
5. Поміркуй і обери правильну відповідь.
Запиши, які громадські місця були поряд із магазином.
_________________ ____________________ ___________________
6. Поміркуй і дай свою відповідь.
Поряд з парком був зоомагазин. Мишко давно вже хотів мати домашнього улюбленця. Батьки хлопчика пообіцяли подарувати тваринку хлопчику на день народження. Кого з тваринок можуть подарувати батьки, якщо Мишко проживає у квартирі ? Запиши свої міркування.
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
7. Поміркуй і обери правильну відповідь.
Дитячий квиток до кінотеатру коштував 35 грн. Батьки хлопчика дали йому 75 грн, щоб він переглянув мультфільм «Космічні пригоди». Після сеансу Мишко купив ще морозиво і отримав решту 20 грн. Скільки гривень коштувало морозиво?
А 15 грн
Б 20 грн
В 25 грн
8. Поміркуй і обведи правильні відповіді.
Мишко з друзями полюбляє грати настільну гру «Ерудит». В одному з завдань потрібно було назвати символи України. Допоможи хлопчикам їх обрати.
А Б В Г Ґ
9.Поміркуй і зроби обчислення.
У парку Мишко побачив знайомі йому рослини і їх полічив.
Скільки всього рослин хлопчик нарахував ?
Дерев було більше, ніж квітів ?
Дерев було на 2 більше, ніж кущів ?
Скільки всього дерев і кущів ?
10.Поміркуй і запиши назву міста (села), у якому ти проживаєш та назву міста, у якому мрієш побувати.
Самооцінювання
Чи достатньо ти приклав зусиль, щоб виконати цю роботу? Постав позначку.
Оцінювання вчителем
++ має значні успіхи;
+ демонструє помітний прогрес;
V досягає результату з допомогою вчителя;
! потребує значної уваги і допомоги
Діагностична робота № 3
ІІ варіант
Тема «Територія»
1. Поміркуй і обери правильну відповідь.
Мама з Мишком вирішили приготувати піцу. Хлопчик пішов до магазину, щоб купити продукти. На витрати вона дала синові 100 гривень. Скільки решти отримає хлопчик, коли купить всі необхідні продукти ?
35 грн 16 грн 32 грн 10 грн
А 5 грн ______________________________________________
Б 7грн ______________________________________________
В 2 грн ______________________________________________
2.Прочитай і дай правильну відповідь.
По дорозі до магазину хлопчик побачив декілька дорожніх знаків. Підпиши ці знаки.
_______________ ____________________ _____________________
3.Поміркуй і познач правильну відповідь на циферблаті годинника.
Мишко вийшов із дому о 9 год . Познач на циферблаті о котрій годині він повернеться додому, якщо він затратить 3 год часу на дорогу і купівлю продуктів у магазині.
4.Поміркуй і запиши відповідь.
По дорозі до магазину Мишко проходив повз невеличкого парку. Там він побачив багато рослин. Запиши по три назви рослин до кожної групи.
ДЕРЕВА : ______________________________________________________________
________________________________________________________________________
КУЩІ : _________________________________________________________________
________________________________________________________________________
ТРАВ’ЯНИСТІ РОСЛИНИ : ______________________________________________
________________________________________________________________________
5.Поміркуй і обери правильну відповідь.
Запиши, які громадські місця були поряд із парком.
_________________ ____________________ ___________________
6.Поміркуй і дай свою відповідь.
Поряд з парком було зоокафе. Мишко часто з батьками на вихідні відвідував його. Там можна було посмакувати різними смаколиками і спостерігати за різними тваринками. Які тваринки могли б бути у зоокафе? Запиши свої міркування.
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
7.Поміркуй і обери правильну відповідь.
Цього разу мама дозволила зайти до зоокафе Мишку самому. Вона дала хлопчикові 60 грн, щоб він зміг купити свій улюбленим молочний коктель за 25 грн. Але Мишкові захотілося ще вишневого тістечка. Після розрахунку у нього залишилося 15 грн .Скільки гривень коштувало тістечко?
А 15 грн
Б 20 грн
В 25 грн
Мишко з друзями полюбляє грати настільну гру «Ерудит». В одному з завдань потрібно було назвати символи України. Допоможи хлопчикам їх обрати.
А Б В Г Ґ
9.Поміркуй і зроби обчислення.
У парку Мишко побачив знайомі йому рослини і їх полічив.
Скільки всього рослин хлопчик нарахував ?
Дерев було більше, ніж квітів ?
Дерев було на 2 більше, ніж кущів ?
Скільки всього дерев і кущів ?
10.Поміркуй і запиши назву міста (села), у якому ти проживаєш та назву міста, у якому мрієш побувати.
Самооцінювання
Чи достатньо ти приклав зусиль, щоб виконати цю роботу? Постав позначку.
Оцінювання вчителем
++ має значні успіхи;
+ демонструє помітний прогрес;
V досягає результату з допомогою вчителя;
! потребує значної уваги і допомоги
Діагностична робота № 4
І варіант
Тема «Спільнота»
1.Поміркуй і обери правильну відповідь.
При переробці 100 кг макулатури можна врятувати одне дерево. Учні 2 – А класу зібрали 48 кг макулатури, а учні 2 – Б класу 52 кг макулатури. Чи зможуть діти врятувати дерево цією макулатурою?
Скільки кілограмів макулатури не вистачає учням 2 – А класу, щоб врятувати дерево ?
Скільки кілограмів макулатури не вистачає учням 2 – Б класу, щоб врятувати дерево ?
Чи вистачить макулатури,щоб врятувати дерево, якщо обидва класи здадуть разом ?
Скільки кілограмів макулатури зібрали усі діти ?
2.Прочитай і дай правильну відповідь.
Учні школи відвідували деякі громадські місця. Спільнотами яких людей вони познайомилися. Підпиши фото.
_______________ ____________________ _____________________
3.Поміркуй і познач правильну відповідь.
На уроці «Я досліджую світ» учитель з дітьми обговорювали тему «Що об’єднує українців ? ».
А Українська мова, традиції, територія.
Б Звичаї, відпочинок, навчання.
В Розваги, захоплення, громадські місця.
Надійка і Максимко довідалися, що під час новорічних свят у Ляльковому театрі буде вистава «Новорічні пригоди Буратіно». Вартість квитка – 47 гривень. Батьки дали дітям 100 грн, щоб вони купили два квитки. Яку решту отримають діти ?
А 6 грн
Б 16 грн
В 4 грн
5.Поміркуй і поєднай частини, щоб утворилися прислів’я.
В лиху годину а старих не забувай.
Сила птаха в крилах, а лихого стережись.
Нових друзів май, а людини — в дружбі.
З добрим дружись, пізнаєм вірну людину.
6. Поміркуй і познач відповідь на циферблаті.
Протягом 2 годин учні 2 – А класу прикрашали актову залу до новорічного свята. Розпочали діти об 12.00 год. О котрій годині діти завершать прикрашати залу?
7. Поміркуй і обведи правильні відповіді.
На уроці «Я досліджую світ» діти повторили правила поведінки під час масових заходів. Обери правильні твердження.
А Поводитися спокійно.
Б Завжди штовхатися із однокласниками, битися з дітьми.
В Поважати один одного, поступатися місцем.
8.Поміркуй і запиши свої міркування.
Надійка написала бабусі смс-повідомлення. Дівчинка розповіла про те, що її клас прикрашав актову залу до новорічних свят. Поміркуй і запиши, який діалог був між дівчинкою і бабусею.
10. Пофантазуй! Намалюй новорічну листівку для дорогої тобі людини.
Самооцінювання
Чи достатньо ти приклав зусиль, щоб виконати цю роботу? Постав позначку.
Оцінювання вчителем
++ має значні успіхи;
+ демонструє помітний прогрес;
V досягає результату з допомогою вчителя;
! потребує значної уваги і допомоги
Діагностична робота № 4
ІІ варіант
Тема «Спільнота»
При переробці 100 кг макулатури можна врятувати одне дерево. Учні 2 – А класу зібрали 43 кг макулатури, а учні 2 – Б класу 57 кг макулатури. Чи зможуть діти врятувати дерево цією макулатурою?
Скільки кілограмів макулатури не вистачає учням 2 – А класу, щоб врятувати дерево ?
Скільки кілограмів макулатури не вистачає учням 2 – Б класу, щоб врятувати дерево ?
Чи вистачить макулатури,щоб врятувати дерево, якщо обидва класи здадуть разом ?
Скільки кілограмів макулатури зібрали усі діти ?
Учні школи відвідували деякі громадські місця. Спільнотами яких людей вони познайомилися. Підпиши фото.
_______________ ____________________ _____________________
3.Поміркуй і познач правильну відповідь.
На уроці «Я досліджую світ» учитель з дітьми обговорювали тему «Що об’єднує українців ? ».
А Розваги, захоплення, громадські місця.
Б Звичаї, відпочинок, навчання.
В Українська мова, традиції, територія.
4.Поміркуй і запиши відповідь.
Сергійко і Оленка довідалися, що під час новорічних свят у Ляльковому театрі буде вистава «Новий рік у Лапландії». Вартість квитка – 44 гривні. Батьки дали дітям 100 грн, щоб вони купили два квитки. Яку решту отримають діти ?
А 6 грн
Б 12 грн
В 2 грн
5.Поміркуй і поєднай частини, щоб утворилися прислів’я.
Без вірного друга — то матимеш ще одну голову.
Біда друзів таке й життя проведеш.
Матимеш щирого друга, велика туга.
Яку дружбу заведеш, випробовує.
6.Поміркуй і познач відповідь на циферблаті.
Протягом 3 годин учні 2 – Б класу прикрашали класну кімнату до новорічного ранку. Розпочали діти о 13.00 год. О котрій годині діти завершать прикрашати клас?
7. Поміркуй і обведи правильні відповіді.
На уроці «Я досліджую світ» діти повторили правила поведінки під час масових заходів. Обери правильні твердження.
А Завжди штовхатися із однокласниками, битися з дітьми.
Б Поводитися спокійно, не заважати іншим.
В Поважати один одного.
8.Поміркуй і запиши свої міркування.
Сергій написав дідусеві смс-повідомлення. Хлопчик поділився новиною, що він із однокласниками прикрашав класну кімнату до новорічного ранку. Поміркуй і запиши, який діалог був між хлопчиком і його дідусем.
9.Борис подарував бабусі вітальну листівку до новорічних свят. Але припустився трьох помилок. Знайди і виправ їх.
10. Пофантазуй. Намалюй новорічну листівку для дорогої тобі людини.
Самооцінювання
Чи достатньо ти приклав зусиль, щоб виконати цю роботу? Постав позначку.
Оцінювання вчителем
++ має значні успіхи;
+ демонструє помітний прогрес;
V досягає результату з допомогою вчителя;
! потребує значної уваги і допомоги
Діагностична робота № 5
І варіант
Тема «Цінності»
У 2 – А класі деякі учні піклуються про своє здоров’я. 10 учнів займаються сучасними танцями, 7 учнів відвідують гімнастику, 12 учнів ходять до басейну, а решта 5 учнів байдуже відносяться до свого здоров’я.
Скільки всього учнів у класі ?
Скільки учнів займаються гімнастикою і сучасними танцями всього ?
Більшість учнів класу піклується про своє здоров’я?
2.Поміркуй і познач «V».
Що ти найбільше цінуєш ?
3.Поміркуй і познач правильну відповідь.
На скільки для тебе важливо розмовляти рідною мовою ?.
А Не важливо.
Б Дуже важливо.
В Ще не вирішив( ла).
4.Поміркуй і обери відповідь.
Данилко з товаришем пішли до пекарні. Хлопчики купили батон за 15 грн, буханку чорного хліба за 14 грн і ще бубликів 1 кг за 48 грн. Яка загальна вартість покупки?
А 68 грн
Б 67 грн
В 64 грн
5.Поміркуй і обери, якою власною цінністю ти можеш поділитися з друзями.
Книжкою Таємницею
Бутербродом Іграшкою
Грошима Солодощами
6. Поміркуй і познач відповідь на циферблаті.
На уроках «Я досліджую світ» вчителька багато розповідала про музеї, які знаходяться у місті. Друзі вирішили відвідати краєзнавчий музей і познайомитись з новими експонатами. Свою екскурсію вони почали об 11.00 год, а завершили через 3 год. О котрій годині завершилася екскурсія?
7.Поміркуй і поєднай цінність з назвою групи.
ГРОШІ ПУТІВКА НА ВІДПОЧИНОК МОВА
ПЕСИК ПІДСНІЖНИК КНИГА ПОРОБКА
8.Поміркуй і обведи правильну відповідь.
Чи вважаєш ти що необхідно поважати людей, з якими спілкуєшся ?
А Не вважаю.
Б Вважаю.
В Ще не вирішив(ла).
9.Поміркуй і обери відповідь
На що передусім треба звернути увагу, коли розмірковуєш, чи безпечно літати на літаку ?
А На матеріал, з якого зроблений об’єкт.
Б На назву об’єкта..
В На дизайн об’єкта.
10.Поміркуй і запиши п’ять якостей, які ти цінуєш у собі.
Самооцінювання
Чи достатньо ти приклав зусиль, щоб виконати цю роботу? Постав позначку.
Оцінювання вчителем
++ має значні успіхи;
+ демонструє помітний прогрес;
V досягає результату з допомогою вчителя;
! потребує значної уваги і допомоги
Діагностична робота № 5
ІІ варіант
Тема «Цінності»
1.Поміркуй і дай відповідь.
У 2 – Б класі деякі учні піклуються про своє здоров’я. 11 учнів займаються боксом, 14 учнів відвідують плавання, 3 учні займаються футбол, а решта 4 учнів байдуже відносяться до свого здоров’я.
Скільки всього учнів у 2- Б класі ?
Скільки учнів займаються боксом і футболом всього ?
Більшість учнів класу піклується про своє здоров’я?
2.Поміркуй і познач «V».
Що ти найбільше цінуєш ?
3.Поміркуй і познач правильну відповідь.
На скільки для тебе важливо розмовляти рідною мовою ?.
А Не важливо.
Б Дуже важливо.
В Ще не вирішив( ла).
4.Поміркуй і обери відповідь.
Мама попросила Оленку сходити до аптеки і дещо купити. Дівчинка купила пластир за 12 грн, зубну щітку за 35 грн і зубний порошок за 47 грн. Яка загальна вартість покупки?
А 97 грн
Б 94 грн
В 92 грн
5.Поміркуй і обери, якою власною цінністю ти можеш поділитися з друзями.
Цукерками Яблуком
Поробкою Квіткою
Житлом Таємницею
6.Поміркуй і познач відповідь на циферблаті.
На уроках «Я досліджую світ» вчителька багато розповідала про музеї, які знаходяться у місті. Друзі вирішили відвідати музей писанки і познайомитись з новими експонатами. Свою екскурсію вони почали об 10.00 год, а завершили через 4 год. О котрій годині завершилася екскурсія?
5.Поміркуй і поєднай цінність з назвою групи.
ФОТОАЛЬБОМ СОЛОДОЩІ СПІЛКУВАННЯ
КОШЕНЯ ПОВАГА ГРОШІ ІГРАШКА
8.Поміркуй і обведи правильну відповідь.
Чи потрібно цінувати власне здоров’я ?
А Не ціную.
Б Дуже ціную.
В Ще не вирішив(ла).
9.Поміркуй і обери відповідь
На що передусім треба звернути увагу, коли розмірковуєш, чи безпечно подорожувати на кораблі?
А На матеріал, з якого зроблений об’єкт.
Б На назву об’єкта..
В На дизайн об’єкта.
10. Поміркуй і запиши п’ять якостей, які ти цінуєш у собі.
Самооцінювання
Чи достатньо ти приклав зусиль, щоб виконати цю роботу? Постав позначку.
Оцінювання вчителем
++ має значні успіхи;
+ демонструє помітний прогрес;
V досягає результату з допомогою вчителя;
! потребує значної уваги і допомоги
Діагностична робота № 6
І варіант
Тема «Хочу-можу-треба»
1.Поміркуй і запиши відповідь.
Цього місяця у Павлика день народження. Йому виповниться 8 років. День народження припадає на третій вівторок місяця. Якого дня буде день народження і скільки днів від початку місяця потрібно чекати Павлику ?
2.Поміркуй і визнач істинні та хибні висловлювання.
Павлик вирішив переглянути прогноз погоди на лютий місяць.
9 лютого очікується тепла сонячна погода.
У лютому більше буде днів без опадів.
Найнижча температура буде - 22 С .
10-11 лютого буде хмарно.
3.Поміркуй і поєднай частини, щоб утворилися прикмети.
Зірки мерехтять - до відлиги.
Скло на вікнах запотіває - до морозу і хурделиці.
Хмари пливуть низько – до похолодання.
4.Поміркуй і обери відповідь.
Про погоду можна дізнатися ?
А в інтернеті
Б за прикметами
В з мультфільму
5.Поміркуй і обери, що ти відчуваєш, коли твої бажання здійснюються.
радість задоволення
страх здивування
вдячність захоплення
6.Поміркуй і познач відповідь на циферблаті.
Данилко запросив на день народженя друзів. Усі гості малт прийти на 16.00 год, але спізнилися на 50 хв. О котрій годині прийшли гості до Данилка?
7.Поміркуй і познач відповіді.
У Данилка виникло бажання мати лише корисні звички.
Цінувати час Витрачати час на дрібниці
Поважати інших Допомагати іншим
Співпрацювати в команді Дбати про здоров’я
8.Поміркуй і обведи правильну відповідь.
Щоб стати кращим треба …
А Байдикувати.
Б Працювати над собою.
В Відпочивати.
9. Поміркуй . Познач гарні і погані вчинки дітей. Запиши їх у таблицю.
.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Самооцінювання
Чи достатньо ти приклав зусиль, щоб виконати цю роботу? Постав позначку.
Оцінювання вчителем
++ має значні успіхи;
+ демонструє помітний прогрес;
V досягає результату з допомогою вчителя;
! потребує значної уваги і допомоги
Діагностична робота № 6
ІІ варіант
Тема «Хочу-можу-треба»
1.Поміркуй і запиши відповідь.
У лютому місяці у Оленки день народження. Дівчинка буде його святкувати у четвертий понеділок місяця. Якого числа буде свято і скільки днів до цієї дати треба чекати дівчинці від початку місяця ?
2.Поміркуй і визнач істинні та хибні висловлювання.
Павлик вирішив переглянути прогноз погоди на лютий місяць.
14 лютого очікується тепла морозна погода.
У лютому більше буде похмурих днів.
Найвища температура буде - 2 С .
2-5 лютого будуть опади.
3.Поміркуй і поєднай частини, щоб утворилися прикмети.
Лютий багатий снігом - літо без хліба
Віконниці риплять - квітень буде щедрий на воду.
Лютий без снігу - на мороз.
4.Поміркуй і обери відповідь.
Про погоду можна дізнатися ?
А з підручника
Б за прогнозом погоди
В з мультфільму
5.Поміркуй і обери, що ти відчуваєш, коли твої бажання здійснюються.
захоплення сум
страх щастя
вдячність радість
6.Поміркуй і познач відповідь на циферблаті.
На свято до Оленки завітали аніматори. Розпочалися розваги о 15.00 год . Тривали вони 45 хв. О котрій годині аніматори закінчили розваги ?
7.Поміркуй і познач відповіді.
У Оленки виникло бажання мати лише корисні звички.
Допомагати ріднім Витрачати час даремно
Виконувати свої обов’язки Піклуватися про здоров’я
Цінувати час Оберігати природу
8.Поміркуй і обведи правильну відповідь.
Щоб стати кращим треба …
А Не прислухатися до порад.
Б Працювати над собою.
В Розважатися.
9. Поміркуй . Познач гарні і погані вчинки дітей. Запиши їх у таблицю.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Самооцінювання
Чи достатньо ти приклав зусиль, щоб виконати цю роботу? Постав позначку.
Оцінювання вчителем
++ має значні успіхи;
+ демонструє помітний прогрес;
V досягає результату з допомогою вчителя;
! потребує значної уваги і допомоги
Діагностична робота № 7
І варіант
Тема «Ідеї – винаходи - відкриття»
1.Поміркуй і запиши відповідь.
Андрійко провів опитування у класі. Йому було цікаво дізнатися, яке морозиво полюбляють його однокласники. Усі свої результати відтворив у діаграмі.
Скільки дітей навчається у класі?
Відповідь :
Найменше дітей полюбляють пломбір ?
Шоколадне морозиво діти полюбляють більше, ніж ескімо ?
Скільки дітей класу полюбляє пломбір і ескімо?
На скільки більше дітей у класі, які полюбляють шоколадне морозиво, ніж ескімо?
2.Поміркуй і обери правильну відповідь.
Оленка і Андрійко полюбляють допомагати мамі по господарству. Для того, щоб помити посуд діти витрачають 18 хв свого часу, витерти і розставити його ще 7 хв, а прибрати у своїй кімнаті 35 хв. Скільки хвилин щодня діти витрачають, щоб допомогти мамі ?
А 50 хвилин
Б 60 хвилин
В 45 хвилин
3.Поміркуй і зафарбуй назви винаходів, які допомагають тобі навчатися.
4.Поміркуй і обери відповідь.
Мама дала Андрійкові 100 грн і попросила купити 2 кулькові ручки по 9 грн та альбом за 27 грн. Яку суму грошей витратить дівчинка на покупку?
А 55 грн
Б 45 грн
В 65 грн
5.Поміркуй і обери, назви предметів, які виготовлені зі скла.
Склянка Книга
Банка Салатниця
Ложка Лампочка
6.Поміркуй і познач відповідь на циферблаті.
Батько з Оленкою взялися виготовляти театральну маску у техніці пап’є маше. Свою роботу вони розпочали о 11.30 год і завершили через 45 хв. О котрій годині батько з Оленкою завершили роботу ?
7.Поміркуй і продовж ряд, щоб утворилася закономірність.
|
|
|
|
|
|
|
|
8.Поміркуй і обведи правильну відповідь.
Чи не шкідливо багато їсти солодощів ?
А Не знаю.
Б Солодощі шкодять здоров’ю.
В Солодощі корисні для здоров’я
.
9.Поміркуй і створи правила догляду за ротовою порожниною .
Одним з цікавих і корисних винаходів людства є зубна щітка. Допоможи Оленці скласти правила догляду за зубами.
______________________________________________
______________________________________________
______________________________________________
______________________________________________
______________________________________________
______________________________________________
_________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________
10.Поміркуй і замалюй свою думку.
Андрійко і Оленка з’ясували, що деякі винаходи шкодять нашій планеті. Замалюй ті винаходи, які на твою думку шкодять Землі.
Самооцінювання
Чи достатньо ти приклав зусиль, щоб виконати цю роботу? Постав позначку.
Оцінювання вчителем
++ має значні успіхи;
+ демонструє помітний прогрес;
V досягає результату з допомогою вчителя;
! потребує значної уваги і допомоги
Діагностична робота № 7
ІІ варіант
Тема «Ідеї – винаходи - відкриття»
1.Поміркуй і запиши відповідь.
Петрик провів опитування у класі. Йому було цікаво дізнатися, який сік полюбляють пити його однокласники. Усі свої результати відтворив у діаграмі.
Скільки дітей навчається у класі?
Відповідь :
Найменше дітей полюбляють мультифруктовий сік ?
Апельсиновий сік діти полюбляють більше, ніж томатний ?
Скільки дітей класу полюбляє мультифруктовий сік і томатний ?
На скільки більше дітей у класі, які полюбляють апельсиновий сік , ніж томатний ?
2.Поміркуй і обери правильну відповідь.
Ліза і Петрик полюбляють допомагати мамі по господарству. Для того, щоб витирати пил із підвіконня діти витрачають 11 хв свого часу, полити квіти ще 9 хв, а навести лад у шафі 25 хв. Скільки хвилин щодня діти витрачають, щоб допомогти мамі ?
А 35 хвилин
Б 55 хвилин
В 45 хвилин
3.Поміркуй і зафарбуй назви винаходів, які допомагають тобі навчатися.
4.Поміркуй і обери відповідь.
Мама дала Лізі 100 грн і попросила купити фарби за 39 грн та два пензлики по 7 грн. Яку суму грошей витратить дівчинка на покупку?
А 53 грн
Б 43 грн
В 63 грн
5.Поміркуй і обери, назви предметів, які виготовлені з глини.
Тарілка Глечик
Фломастери Іграшка-свистунець
Ручка Кухлик
6.Поміркуй і познач відповідь на циферблаті.
Мама з Лізою зайнялися виготовляти з глини свистунця. Розпочали роботу о 13.45 год і завершили через 45 хв. О котрій годині вони закінчили виготовленя свистунця ?
7.Поміркуй і продовж ряд, щоб утворилася закономірність.
|
|
|
|
|
|
|
|
8.Поміркуй і обведи правильну відповідь.
Люди, які вживають багато солодощів…
А Шкодять своєму здоров’ю.
Б Піклуються про своє здоров’я.
В Не знаю.
.
9.Поміркуй і створи правила догляду за ротовою порожниною .
Одним з цікавих і корисних винаходів людства є зубна щітка. Допоможи Петрикові скласти правила догляду за зубами.
______________________________________________
______________________________________________
______________________________________________
______________________________________________
______________________________________________
______________________________________________
_________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________
10.Поміркуй і замалюй свою думку.
Петрик і Ліза з’ясували, що деякі винаходи шкодять нашій планеті. Замалюй ті винаходи, які на твою думку шкодять Землі.
Самооцінювання
Чи достатньо ти приклав зусиль, щоб виконати цю роботу? Постав позначку.
Оцінювання вчителем
++ має значні успіхи;
+ демонструє помітний прогрес;
V досягає результату з допомогою вчителя;
! потребує значної уваги і допомоги
Діагностична робота № 8
І варіант
Тема «Рух і час»
1.Поміркуй і познач відповідь.
Артем у парку бачив перелітних птахів, які повернулися додому.
2.Поміркуй і обери правильну відповідь.
До Артемкової бабусі потрібно їхати потягом 1 добу. Мама з сином відправилися в гості до неї. Скільки годин вони будуть їхати потягом ?
А 24 години
Б 10 годин
В 12 годин
3.Поміркуй і зафарбуй явища природи, які відбуваються навесні.
4.Поміркуй і обери відповідь.
Артем з другом вирішив сходити до кінотеатру. Квиток коштував 37 грн. Скільки грошей витратять хлопчики на квитки ?
А 37 грн
Б 74 грн
В 57 грн
5. Познач відповідь.
Якими способами у наш час передається інформація? Вибери правильну відповідь.
телефонний зв'язок димові сигнали
послання у пляшці телебачення
інтернет поштовий голуб
6.Поміркуй і познач відповідь на циферблаті.
Артем у школі гарно працював і вчитель його похвалив. Прийшовши додому хлопчик зателефонував мамі, щоб поділитися радісною новиною. Їхня розмова тривала 20 хв і закінчилася об 14.45 год. О котрій годині хлопчик зателефонував мамі ?
7. Поміркуй і обери відповідь.
Артемко з мамою гостювали у бабусі 3 тижні і 4 днів. Скільки днів вони гостювали у бабусі?
А 25 днів
Б 34 дні
В 7 днів
8.Поміркуй і запиши свою відповідь.
Бабуся приготувала українські національні страви. Які саме могли скоштувати страви бабусині гості?
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
9.Поміркуй і продовж ланцюжок живлення.
10.Пригадай назви населених пунктів України, де ти побував(ла). Запиши їх.
Самооцінювання
Чи достатньо ти приклав зусиль, щоб виконати цю роботу? Постав позначку.
Оцінювання вчителем
++ має значні успіхи;
+ демонструє помітний прогрес;
V досягає результату з допомогою вчителя;
! потребує значної уваги і допомоги
Діагностична робота № 8
ІІ варіант
Тема «Рух і час»
1.Поміркуй і познач відповідь.
Христинка у лісі бачила осілих птахів, які мешкають там.
2.Поміркуй і обери правильну відповідь.
Сім’я Христинки відправилася на відпочинок до моря. У дорозі сім’я була 24 години. Скільки діб вони були у дорозі ?
А 2 доби
Б 1 доба
В 3 доби
3.Поміркуй і зафарбуй явища природи, які відбуваються навесні.
4.Поміркуй і обери відповідь.
Христина із сестрою купили квитки до зоопарку. Ціна квитка 27 грн . Скільки грошей витратять дівчата на квитки ?
А 54 грн
Б 74 грн
В 45 грн
5. Познач відповідь.
Якими способами у наш час передається інформація? Вибери правильну відповідь.
телефонний зв'язок димові сигнали
телебачення звуки дзвону
інтернет скайп
6.Поміркуй і познач відповідь на циферблаті.
Христинка у танцювальному конкурсі зайняла І місце. Після конкурсу дівчинка написала батькам смс-повідомлення, у якому поділилася своєю радістю. Але мама з татом прочитали його лише через 20 хв, бо були зайняті на роботі. О котрій годині дівчинка відправила смс-повідомлення, якщо батьки його прочитали о 16.00 год ?
7. Поміркуй і обери відповідь.
Христинка з татом поїхали в гості до своєї тітки у Київ. Гостювали вони там 2 тижні і 6 днів. Скільки днів Христинка з татком були в гостях?
А 25 днів
Б 20 днів
В 14 днів
8.Поміркуй і запиши свою відповідь.
Тітка Марина приготувала українські національні страви. Які саме могли скоштувати страви Христинка з татом?
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
9.Поміркуй і продовж ланцюжок живлення.
10.Пригадай назви населених пунктів України, де ти побував(ла). Запиши їх.
Самооцінювання
Чи достатньо ти приклав зусиль, щоб виконати цю роботу? Постав позначку.
Оцінювання вчителем
++ має значні успіхи;
+ демонструє помітний прогрес;
V досягає результату з допомогою вчителя;
! потребує значної уваги і допомоги
Діагностична робота № 9
І варіант
Тема «Все пов’язано з усім»
1.Познач природні явища, які відбуваються влітку.
температура повітря найвища Сонце піднімається високо
приморозок спека
сезон купання опадає листя
2.Поміркуй і обери правильну відповідь.
Які державні свята відзначають українці влітку ?
А Великдень
Б День Незалежності України
В День захисника України
3. Поміркуй, які продукти необхідно вживати, щоб бути здоровим. Обведи їх.
4.Поміркуй і обери відповідь.
Тарас заплатив у магазині за яблука - 17 грн, за молоко - 34 грн і отримав решту 9 грн . Скільки грошей було у хлопчика?
А 50 грн
Б 60 грн
В 70 грн
5. Познач відповідь.
Які корисні страви можна приготувати влітку зі свіжих овочів і фруктів?
овочевий салат фруктовий салат
картопля - фрі смузі
манна каша смажене м’ясо
6.Спробуй створити календар днів народження твоїх рідних чи друзів, які народилися влітку.
7. Поміркуй і обери рядок, де записано літні місяці.
А червень, травень, серпень
Б червень, вересень, жовтень
В червень, липень, серпень
8.Поміркуй і запиши свою відповідь.
У матусі Тараса влітку день народження. Це свято відбудеться 24 липня. Сім’я вирішила відсвяткувати день народження на природі.
У який день тижня буде день народження ?
Цього дня буде найвища температура ?
24 липня буде найнижча температура місяця?
У цей день не буде опадів ?
Чи зможе сім’я відсвяткувати день народження на природі ?
9. Познач стрілочками колообіг води в природі.
10.Поміркуй і запиши свої плани на літо.
Самооцінювання
Чи достатньо ти приклав зусиль, щоб виконати цю роботу? Постав позначку.
Оцінювання вчителем
++ має значні успіхи;
+ демонструє помітний прогрес;
V досягає результату з допомогою вчителя;
! потребує значної уваги і допомоги
Діагностична робота № 9
ІІ варіант
Тема «Все пов’язано з усім»
1.Познач природні явища, які відбуваються влітку.
температура повітря найнижча Сонце низько
спекотно дощить
сезон купання завірюха
2.Поміркуй і обери правильну відповідь.
Які державні свята відзначають українці влітку ?
А День Незалежності України
Б Різдво
В День козацтва
3. Поміркуй, які продукти шкодять твоєму здоров’ю. Обведи їх.
4.Поміркуй і обери відповідь.
Маринка заплатила у аптеці за зубну пасту - 45 грн, за пластир - 16 грн і отримала решту 9 грн . Скільки грошей було у дівчинки ?
А 50 грн
Б 60 грн
В 70 грн
5. Познач відповідь.
Які корисні страви та напої можна приготувати влітку зі свіжих овочів і фруктів?
желе фруктовий салат
чипси овочевий салат
компот сухарики
6.Спробуй створити календар днів народження твоїх рідних чи друзів, які народилися влітку.
7. Поміркуй і обери рядок, де записано літні місяці.
А червень, липень, серпень
Б червень, травень, серпень
В червень, вересень, жовтень
8.Поміркуй і запиши свою відповідь.
21 червня сім’я Маринки йде на відпочинок на берег річки Дніпро.
У який день тижня це буде ?
Цього дня буде найвища температура ?
21 липня буде найнижча температура місяця?
У цей день не буде опадів ?
Чи зможе сім’я гарно відпочити біля річки?
9. Познач стрілочками колообіг води в природі.
10.Поміркуй і запиши свої плани на літо.
Самооцінювання
Чи достатньо ти приклав зусиль, щоб виконати цю роботу? Постав позначку.
Оцінювання вчителем
++ має значні успіхи;
+ демонструє помітний прогрес;
V досягає результату з допомогою вчителя;
! потребує значної уваги і допомоги