Календарне планування ЯДС 2 клас І. Грущинська

Про матеріал
Календарне планування уроків ЯДС на І та ІІ семестр за підручником «Я досліджую світ. Автори: За підручником І. Грущинської, 3. Хитрої (2019)» для 2 класу за програмою НУШ (2022-2023 н.р. )
Перегляд файлу

Інтегрований курс  «Я досліджую світ»

 

за підручником «Я досліджую світ. Автори: За підручником

І. Грущинської, 3. Хитрої (2019)»

для 2 класу за програмою НУШ (2022-2023 н.р. )

 

І семестр

 

Тема уроку

Ст.

Дата

Скор.

Наше перше дослідження — «Людина в суспільстві»

  1.  

Вступ. Як я росту і розвиваюсь?

 с. 3-6;

02/09

 

  1.  

Як стежити за своєю поставою?

с. 6-7;

05/09

 

  1.  

Який у мене характер?

с. 7-8;

07/09

 

  1.  

Що таке суспільство?

с. 9-10;

09/09

 

  1.  

Як потрібно поводитися серед людей?

с. 10;

12/09

 

  1.  

Як зробити спілкування приємним?

Родинний проект "Коли я почуваюся щасливо і безпечно?"

с. 11;

14/09

 

  1.  

Хто такі громадяни своєї країни?

с. 12;

16/09

 

  1.  

Які є символи в моєї країни?

с. 13-14;

19/09

 

  1.  

Ким славиться наша історія?

с. 15-16;

21/09

 

  1.  

Як знайти на карті України свій рідний край?

с. 17- 18;

23/09

 

  1.  

Які особистості прославили мій край?

с. 19-20;

26/09

 

  1.  

Застосовуємо знання щодня. Діагностувальна робота № 1

Людина в суспільстві

с. 21-22;

28/09

 

Наше друге дослідження — «Людина і природа восени»

  1.  

Корекція знань учнів.

Що приховують назви осінніх місяців?

с. 23-24;

30/09

 

  1.  

Що називають явищами природи?

с. 25;

03/10

 

  1.  

Урок-екскурсія.Що змінюється в природі та житті людей восени?

с. 26;

05/10

 

  1.  

Як вимірювати температуру повітря?

с. 27-28;

07/10

 

  1.  

Звідки беруться хмари?

с. 28-30;

10/10

 

  1.  

Як виникає вітер?

с. 30-31;

12/10

 

  1.  

Що таке погода?

с. 32;

14/10

 

  1.  

Як одягатися за погодою і вберегтися від хвороб?

с. 33-34;

17/10

 

  1.  

Як рослини зустрічають осінь?

с. 35;

19/10

 

  1.  

Чому жовтіє і опадає листя?

с. 36-37;

21/10

 

  1.  

Систематизація знань та умінь учнів

Діагностувальна робота№ 2

Людина і природа восени

 

24/10

 

  1.  

Корекція знань учнів.

Як восени розселяються рослини?

с. 37;

26/10

 

  1.  

Як змінюється життя комах і риб восени?

с.38-39;

28/10

 

  1.  

Чи всі птахи восени відлітають у теплі краї?

с.39- 40;

07/11

 

  1.  

Які турботи у звірів восени

с. 40;

09/11

 

  1.  

Яка праця восени першочергова?

с. 41;

11/11

 

  1.  

Як люди готуються до зими?

с. 42;

14/11

 

  1.  

Які свята «дарує» осінь?

с. 42-43;

16/11

 

  1.  

Чи знаєш ти отруйні рослини?

с. 44-45;

18/11

 

  1.  

Яких тварин варто стерегтися восени?

с. 45-46;

21/11

 

  1.  

Чи безпечно для здоров’я збирати гриби?

с. 46-47;

23/11

 

  1.  

Що робити з опалим листям?

с. 48-49;

25/11

 

  1.  

Чому настають осінь та інші пори року?

с. 49-50;

28/11

 

  1.  

Застосовуємо знання щодня. Як учинити правильно?

Діагностувальна робота № 3

Людина і природа восени

с. 51-52;

30/11

 

Наше третєдослідження — «Людина і природа взимку»

  1.  

Корекція знань учнів.

Яку форму має Земля?

с. 53-55;

02/12

 

  1.  

Що таке доба і рік?

с. 56-57;

05/12

 

  1.  

Чому зимові місці мають таку назву?

с. 57-58;

07/12

 

  1.  

Урок-екскурсія.Як спостерігати за природою та життям людей узимку?

с. 59;

09/12

 

  1.  

Коли починається зима у твоєму краї?

с. 59-61;

12/12

 

  1.  

Якою буває погода взимку?

с. 61-62;

14/12

 

  1.  

Родинний проект  "Які птахи прилітають до моєї годівнички взимку?"

 

16/12

 

  1.  

Як зміцнити своє здоров’я взимку?

с. 63-64;

19/12

 

  1.  

Які є помічники на дорогах? Як дбати про безпеку на дорогах узимку?

с. 64-65; с. 66;

21/12

 

  1.  

На які свята чекають узимку?

с.67

23/12

 

  1.  

Діагностувальна робота № 4

Людина і природа взимку

 

26/12

 

 

Корекція знань учнів.

Як святкують Різдво в Україні та світі.

Узагальнення і систематизаціязнаньучнів.

С.68

28/12

 


Інтегрований курс  «Я досліджую світ»

 

за підручником «Я досліджую світ. Автори: За підручником

І. Грущинської, 3. Хитрої (2019)»

для 2 класу за програмою НУШ (2022-2023 н.р. )

 

ІІ семестр

Тема уроку

Ст.

Дата

Скор.

Наше третє дослідження — «Людина і природа взимку» (продовження)

  1.  

Що допомагає рослинам пережити зиму?

с.71

11/01

 

  1.  

Які рослини живуть удома? Дослід-спостереження: вирощування овочів на підвіконні.

с.71-72

13/01

 

  1.  

Які небезпеки загрожують рибам узимку?

с.73

16/01

 

  1.  

У чому полягають особливості зимового життя птахів?

с.74

18/01

 

  1.  

Як звірі пристосувалися до життя взимку?

с.75

20/01

 

  1.  

Чому люди повинні піклуватися про рослини й тварин узимку?

с.76-77

23/01

 

  1.  

Які радощі й небезпеки підготувала людям зима?

с.77

25/01

 

  1.  

Застосовуємо знання щодня. Як учинити правильно

с.78-79

27/01

 

  1.  

Діагностувальна робота № 5

Людина і природа взимку.

 

30/01

 

Наше четверте дослідження — «Людина і світ»

  1.  

Чи можна дійти до краю Землі?

с.80-82

01/02

 

  1.  

Скільки на Землі сторін світу?

с.82-83

03/02

 

  1.  

Як визначити сторони світу?

с.83-84

06/02

 

  1.  

Про що «розповідає» карта світу?

с.85-86

08/02

 

  1.  

Які країни є на Землі?

с.86-87

10/02

 

  1.  

Чому країни прагнуть об’єднуватися?

с.88

13/02

 

  1.  

Які народи є на Землі?

с.89-90

15/02

 

  1.  

Чому цікаво вивчати культури різних народів?

с.90-91

17/02

 

  1.  

У яких каїнах живуть твої улюблені казкові герої?

с.91-92

20/02

 

  1.  

Як знайти Україну на картах світу та Європи?

с.93- 94

22/02

 

  1.  

Які традиції українського народу тобі відомі?

с.94

24/02

 

  1.  

Які народи проживають в Україні?

с.94-95

27/02

 

  1.  

Як природа допомагає людям створювати винаходи?

с.96-97

01/03

 

  1.  

Що ти знаєш про українських винахідників?

с. 97

03/03

 

  1.  

Де і як люди використовують штучні матеріали?

с. 98

06/06

 

  1.  

Які митці прославили нашу Україну?

с. 99

08/03

 

  1.  

Хто такі олімпійці та пара олімпійці?

с. 100

10/03

 

  1.  

Застосовуємо знання щодня. Як учинити правильно?

с.101-102

13/03

 

  1.  

Діагностувальна робота № 6

Людина і світ.

 

15/03

 

Наше п’яте дослідження — «Людина і природа навесні»

  1.  

Коли у твій край приходить весна?

Урок-екскурсія. Які зміни відбулися в природі навесні?

с.103-105 с. 105

17/03

 

  1.  

Чому назви весняних місяців такі промовисті?

с. 106

20/03

 

  1.  

Які примхи підготувала весна? Як народні прикмети до­помагають передбачити погоду навесні?

с. 107

22/03

 

  1.  

Які примхи підготувала весна? Як уберегтися від хвороб навесні?

с.107-108

24/03

 

  1.  

Як звички впливають на твоє здоров’я?

с. 108

03/04

 

  1.  

Коли рослини весну зустрічають?

с.109-110

05/04

 

  1.  

Які трав’янисті рослини називають першоцвітами?

с.110-111

07/04

 

  1.  

Які трав’янисті рослини продовжують весняне цвітіння?

с. 111

10/04

 

  1.  

Які комахи з’являються навесні першими?

с.112- 113

12/04

 

  1.  

Як змінюється життя риб навесні?

с. 113

14/04

 

  1.  

Коли повертаються з теплих країв птахи?

с. 114

17/04

 

  1.  

Які турботи приносить весна звірам?

с.115-116

19/04

 

  1.  

Які турботи приносить весна звірам?

с.115-116

21/04

 

  1.  

Які весна свята нам на своїх зелених крилах принесла?

с.116-117

24/04

 

  1.  

Які рослини потребують охорони з боку людини?

с.118-119

26/04

 

  1.  

Чому тваринам загрожує небезпека зникнення?

с.119-120

28/05

 

  1.  

Застосовуємо знання щодня. Як учинити правильно?

с.121-122

01/05

 

  1.  

Діагностувальна робота № 7

Людина і природа навесні.

 

03/05

 

Наше шосте дослідження — «Людина і природа влітку»

  1.  

За якими прикметами дізнаються про прихід літа? Урок-екскурсія. Які зміни відбуваються в природі влітку?

с.123-125 с. 126

05/05

 

  1.  

Чому літні місяці отримали такі назви?

с.125-126

08/05

 

  1.  

Які цікаві «секрети» приховують рослини?

с.127- 128

10/05

 

  1.  

Які кущі ростуть у твоєму краї?

с.128-129

12/05

 

  1.  

Які трав’янисті рослини називають «синоптиками», а які — «годинниками»?

с.129-130

15/05

 

  1.  

Яких тварин улітку найбільше?

с.131-132

17/05

 

  1.  

Чому птахи влітку перестають співати?

с.132-133

19/05

 

  1.  

Які найважливіші події відбуваються в житті звірів улітку?

с. 133

22/05

 

  1.  

Діагностувальна робота № 8

Людина і природа влітку.

 

24/05

 

  1.  

Як активно відпочивати? Які існують правила поведінки влітку?

с.134-135 с.135-136

26/05

 

  1.  

Застосовуємо знання щодня. Як учинити правильно?

с.137-138

28/05

 

 

docx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, 2 клас, Планування
НУШ
Додано
27 лютого
Переглядів
154
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку