Інтегрований курс «Я досліджую світ»
за підручником «Я досліджую світ. Автори: За підручником
І. Грущинської, 3. Хитрої (2019)»
для 2 класу за програмою НУШ (2022-2023 н.р. )
І семестр
№ |
Тема уроку |
Ст. |
Дата |
Скор. |
|
Наше перше дослідження — «Людина в суспільстві» |
|||||
|
Вступ. Як я росту і розвиваюсь? |
с. 3-6; |
02/09 |
|
|
|
Як стежити за своєю поставою? |
с. 6-7; |
05/09 |
|
|
|
Який у мене характер? |
с. 7-8; |
07/09 |
|
|
|
Що таке суспільство? |
с. 9-10; |
09/09 |
|
|
|
Як потрібно поводитися серед людей? |
с. 10; |
12/09 |
|
|
|
Як зробити спілкування приємним? Родинний проект "Коли я почуваюся щасливо і безпечно?" |
с. 11; |
14/09 |
|
|
|
Хто такі громадяни своєї країни? |
с. 12; |
16/09 |
|
|
|
Які є символи в моєї країни? |
с. 13-14; |
19/09 |
|
|
|
Ким славиться наша історія? |
с. 15-16; |
21/09 |
|
|
|
Як знайти на карті України свій рідний край? |
с. 17- 18; |
23/09 |
|
|
|
Які особистості прославили мій край? |
с. 19-20; |
26/09 |
|
|
|
Застосовуємо знання щодня. Діагностувальна робота № 1 Людина в суспільстві |
с. 21-22; |
28/09 |
|
|
Наше друге дослідження — «Людина і природа восени» |
|||||
|
Корекція знань учнів. Що приховують назви осінніх місяців? |
с. 23-24; |
30/09 |
|
|
|
Що називають явищами природи? |
с. 25; |
03/10 |
|
|
|
Урок-екскурсія.Що змінюється в природі та житті людей восени? |
с. 26; |
05/10 |
|
|
|
Як вимірювати температуру повітря? |
с. 27-28; |
07/10 |
|
|
|
Звідки беруться хмари? |
с. 28-30; |
10/10 |
|
|
|
Як виникає вітер? |
с. 30-31; |
12/10 |
|
|
|
Що таке погода? |
с. 32; |
14/10 |
|
|
|
Як одягатися за погодою і вберегтися від хвороб? |
с. 33-34; |
17/10 |
|
|
|
Як рослини зустрічають осінь? |
с. 35; |
19/10 |
|
|
|
Чому жовтіє і опадає листя? |
с. 36-37; |
21/10 |
|
|
|
Систематизація знань та умінь учнів Діагностувальна робота№ 2 Людина і природа восени |
|
24/10 |
|
|
|
Корекція знань учнів. Як восени розселяються рослини? |
с. 37; |
26/10 |
|
|
|
Як змінюється життя комах і риб восени? |
с.38-39; |
28/10 |
|
|
|
Чи всі птахи восени відлітають у теплі краї? |
с.39- 40; |
07/11 |
|
|
|
Які турботи у звірів восени |
с. 40; |
09/11 |
|
|
|
Яка праця восени першочергова? |
с. 41; |
11/11 |
|
|
|
Як люди готуються до зими? |
с. 42; |
14/11 |
|
|
|
Які свята «дарує» осінь? |
с. 42-43; |
16/11 |
|
|
|
Чи знаєш ти отруйні рослини? |
с. 44-45; |
18/11 |
|
|
|
Яких тварин варто стерегтися восени? |
с. 45-46; |
21/11 |
|
|
|
Чи безпечно для здоров’я збирати гриби? |
с. 46-47; |
23/11 |
|
|
|
Що робити з опалим листям? |
с. 48-49; |
25/11 |
|
|
|
Чому настають осінь та інші пори року? |
с. 49-50; |
28/11 |
|
|
|
Застосовуємо знання щодня. Як учинити правильно? Діагностувальна робота № 3 Людина і природа восени |
с. 51-52; |
30/11 |
|
|
Наше третєдослідження — «Людина і природа взимку» |
|||||
|
Корекція знань учнів. Яку форму має Земля? |
с. 53-55; |
02/12 |
|
|
|
Що таке доба і рік? |
с. 56-57; |
05/12 |
|
|
|
Чому зимові місці мають таку назву? |
с. 57-58; |
07/12 |
|
|
|
Урок-екскурсія.Як спостерігати за природою та життям людей узимку? |
с. 59; |
09/12 |
|
|
|
Коли починається зима у твоєму краї? |
с. 59-61; |
12/12 |
|
|
|
Якою буває погода взимку? |
с. 61-62; |
14/12 |
|
|
|
Родинний проект "Які птахи прилітають до моєї годівнички взимку?" |
|
16/12 |
|
|
|
Як зміцнити своє здоров’я взимку? |
с. 63-64; |
19/12 |
|
|
|
Які є помічники на дорогах? Як дбати про безпеку на дорогах узимку? |
с. 64-65; с. 66; |
21/12 |
|
|
|
На які свята чекають узимку? |
с.67 |
23/12 |
|
|
|
Діагностувальна робота № 4 Людина і природа взимку |
|
26/12 |
|
|
|
Корекція знань учнів. Як святкують Різдво в Україні та світі. Узагальнення і систематизаціязнаньучнів. |
С.68 |
28/12 |
|
|
Інтегрований курс «Я досліджую світ»
за підручником «Я досліджую світ. Автори: За підручником
І. Грущинської, 3. Хитрої (2019)»
для 2 класу за програмою НУШ (2022-2023 н.р. )
ІІ семестр
№ |
Тема уроку |
Ст. |
Дата |
Скор. |
Наше третє дослідження — «Людина і природа взимку» (продовження) |
||||
|
Що допомагає рослинам пережити зиму? |
с.71 |
11/01 |
|
|
Які рослини живуть удома? Дослід-спостереження: вирощування овочів на підвіконні. |
с.71-72 |
13/01 |
|
|
Які небезпеки загрожують рибам узимку? |
с.73 |
16/01 |
|
|
У чому полягають особливості зимового життя птахів? |
с.74 |
18/01 |
|
|
Як звірі пристосувалися до життя взимку? |
с.75 |
20/01 |
|
|
Чому люди повинні піклуватися про рослини й тварин узимку? |
с.76-77 |
23/01 |
|
|
Які радощі й небезпеки підготувала людям зима? |
с.77 |
25/01 |
|
|
Застосовуємо знання щодня. Як учинити правильно |
с.78-79 |
27/01 |
|
|
Діагностувальна робота № 5 Людина і природа взимку. |
|
30/01 |
|
Наше четверте дослідження — «Людина і світ» |
||||
|
Чи можна дійти до краю Землі? |
с.80-82 |
01/02 |
|
|
Скільки на Землі сторін світу? |
с.82-83 |
03/02 |
|
|
Як визначити сторони світу? |
с.83-84 |
06/02 |
|
|
Про що «розповідає» карта світу? |
с.85-86 |
08/02 |
|
|
Які країни є на Землі? |
с.86-87 |
10/02 |
|
|
Чому країни прагнуть об’єднуватися? |
с.88 |
13/02 |
|
|
Які народи є на Землі? |
с.89-90 |
15/02 |
|
|
Чому цікаво вивчати культури різних народів? |
с.90-91 |
17/02 |
|
|
У яких каїнах живуть твої улюблені казкові герої? |
с.91-92 |
20/02 |
|
|
Як знайти Україну на картах світу та Європи? |
с.93- 94 |
22/02 |
|
|
Які традиції українського народу тобі відомі? |
с.94 |
24/02 |
|
|
Які народи проживають в Україні? |
с.94-95 |
27/02 |
|
|
Як природа допомагає людям створювати винаходи? |
с.96-97 |
01/03 |
|
|
Що ти знаєш про українських винахідників? |
с. 97 |
03/03 |
|
|
Де і як люди використовують штучні матеріали? |
с. 98 |
06/06 |
|
|
Які митці прославили нашу Україну? |
с. 99 |
08/03 |
|
|
Хто такі олімпійці та пара олімпійці? |
с. 100 |
10/03 |
|
|
Застосовуємо знання щодня. Як учинити правильно? |
с.101-102 |
13/03 |
|
|
Діагностувальна робота № 6 Людина і світ. |
|
15/03 |
|
Наше п’яте дослідження — «Людина і природа навесні» |
||||
|
Коли у твій край приходить весна? Урок-екскурсія. Які зміни відбулися в природі навесні? |
с.103-105 с. 105 |
17/03 |
|
|
Чому назви весняних місяців такі промовисті? |
с. 106 |
20/03 |
|
|
Які примхи підготувала весна? Як народні прикмети допомагають передбачити погоду навесні? |
с. 107 |
22/03 |
|
|
Які примхи підготувала весна? Як уберегтися від хвороб навесні? |
с.107-108 |
24/03 |
|
|
Як звички впливають на твоє здоров’я? |
с. 108 |
03/04 |
|
|
Коли рослини весну зустрічають? |
с.109-110 |
05/04 |
|
|
Які трав’янисті рослини називають першоцвітами? |
с.110-111 |
07/04 |
|
|
Які трав’янисті рослини продовжують весняне цвітіння? |
с. 111 |
10/04 |
|
|
Які комахи з’являються навесні першими? |
с.112- 113 |
12/04 |
|
|
Як змінюється життя риб навесні? |
с. 113 |
14/04 |
|
|
Коли повертаються з теплих країв птахи? |
с. 114 |
17/04 |
|
|
Які турботи приносить весна звірам? |
с.115-116 |
19/04 |
|
|
Які турботи приносить весна звірам? |
с.115-116 |
21/04 |
|
|
Які весна свята нам на своїх зелених крилах принесла? |
с.116-117 |
24/04 |
|
|
Які рослини потребують охорони з боку людини? |
с.118-119 |
26/04 |
|
|
Чому тваринам загрожує небезпека зникнення? |
с.119-120 |
28/05 |
|
|
Застосовуємо знання щодня. Як учинити правильно? |
с.121-122 |
01/05 |
|
|
Діагностувальна робота № 7 Людина і природа навесні. |
|
03/05 |
|
Наше шосте дослідження — «Людина і природа влітку» |
||||
|
За якими прикметами дізнаються про прихід літа? Урок-екскурсія. Які зміни відбуваються в природі влітку? |
с.123-125 с. 126 |
05/05 |
|
|
Чому літні місяці отримали такі назви? |
с.125-126 |
08/05 |
|
|
Які цікаві «секрети» приховують рослини? |
с.127- 128 |
10/05 |
|
|
Які кущі ростуть у твоєму краї? |
с.128-129 |
12/05 |
|
|
Які трав’янисті рослини називають «синоптиками», а які — «годинниками»? |
с.129-130 |
15/05 |
|
|
Яких тварин улітку найбільше? |
с.131-132 |
17/05 |
|
|
Чому птахи влітку перестають співати? |
с.132-133 |
19/05 |
|
|
Які найважливіші події відбуваються в житті звірів улітку? |
с. 133 |
22/05 |
|
|
Діагностувальна робота № 8 Людина і природа влітку. |
|
24/05 |
|
|
Як активно відпочивати? Які існують правила поведінки влітку? |
с.134-135 с.135-136 |
26/05 |
|
|
Застосовуємо знання щодня. Як учинити правильно? |
с.137-138 |
28/05 |
|