Діагностична робота «Про мене»
Ім’я, прізвище ___________________________________________
ЧОМУ Ж МАМА ТАК ХВАЛИТЬ?
Пішла на роботу, а вдома залишилась шестирічна
Люда. Вона ще не ходить до школи.
сказала Люді, щоб вона нікуди з двору не виходила, курей нагодувала та квіти полила. Люда нагодувала курей і полила
. А потім думає: «Зварю борщ. Мама прийде з роботи втомлена. Хай відпочине». Зварила Люда
, стала куштувати. Борщ несмачний.
Думає Люда: «Ото буде мама сердитись, що несмачного борщу наварила».
Прийшла мама з роботи. Здивувалась, що Люда зварила їжу. Насипала , їсть і хвалить:
— Ой, смачний же ти зварила, дочко!
Люді ніяково слухати ці слова. Адже вона куштувала — він несмачний. Думає Люда: «Чому ж мама так хвалить?»
Василь Сухомлинський
Борщ
Познач смайлик, який відповідає настрою Люди після того, як вона скуштувала борщ
Зір |
Нюх |
Слух |
Смак |
Дотик |
|
|
|
|
|
їсти чіпси, пити колу
їсти фрукти й овочі
користуватися предметами за призначенням
вживати прострочену їжу
Самооцінювання
Мій настрій:
Чи достатньо зусиль докладено?
++Має значні успіхи;
+ демонструє помітний прогрес;
V досягає результату з допомогою вчителя;
! ще потребує уваги і допомоги
Діагностична робота «Про мене»
Я досліджую світ
Ім’я, прізвище ___________________________________________
СЛАВКОВІ ВАРЕНИКИ
Мама ліпила . Діти теж стали ліпити. Оксана сім
зліпила і в окріп вкинула. Петрик – п’ять, а Славко – три. Зварилися вареники. Мама їх сметаною полила, цукром посипала.
– Їжте, мої любі, на здоров’я.
Сіли діти за стіл, вареники уминають. Раптом Славко як зарепетує:
-У-у-у... мені вареник порожній попався!
Дивляться всі – і справді вареник без вишень.
- Ой! І мені порожній! – сказала Оксанка.
- І в мене! – додав Петрик.
Що за дивина!
- Я в кожний вареник вишні клав, - сказав Петрик.
- І я, - озвалася Оксанка.
Тільки Славко мовчить: почервонів, нахнюпився. І тут всі зрозуміли, чому три вареники були без начинки.
Тетяна Волгіна
Оксана Славко
Зір |
Нюх |
Слух |
Смак |
Дотик |
|
|
|
|
|
__________________________________________________________________
Чому? Тому що____________________________________________________
__________________________________________________________________
слідкувати за чистотою продуктів
дивитися на термін придатності
загартовуватися
робити щеплення
Самооцінювання
Мій настрій:
Чи достатньо зусиль докладено?
++Має значні успіхи;
+ демонструє помітний прогрес;
V досягає результату з допомогою вчителя;
! ще потребує уваги і допомоги
ДІАГНОСТИЧНА РОБОТА
Я досліджую світ
Прізвище_________________________Ім’я_______________
Дата________________________
Розділ 1. ПРО МЕНЕ
Тема 2. Як я сприймаю себе
1. Ти живеш серед природи і виробів людини. Розфарбуй природні об’єкти.
Об’єкт |
Ім’я |
Властивість |
Значення |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3. Який документ підтверджує факт твого народження та містить інформацію про твоє ім’я та прізвище, дату та місце народження, відомості про батьків? Обведи.
Червона книга України Свідоцтво про народження
Конституція України
4. Хто з дітей поважає особистий простір? Постав +
5. Усі діти люблять гратися. На що схожі іграшки? З’єднай фігури з об’єктами та назвами.
8. Чи погоджуєшся ти з висловами. Постав
Навколишній світ є природний і штучний.
Роботи керують людьми.
Кожна людина має право на ім’я.
Гребінцем та зубною щіткою можна ділитися з друзями.
Ти маєш вирішувати, кого впускати у свій особистий простір.
Інформація буває приватна і публічна.
Самооцінювання
Мій настрій:
Чи достатньо зусиль докладено?
++Має значні успіхи;
+ демонструє помітний прогрес;
V досягає результату з допомогою вчителя;
! ще потребує уваги і допомоги
ДІАГНОСТИЧНА РОБОТА
Я досліджую світ
Прізвище_________________________Ім’я_______________
Дата________________________
Розділ 1. ПРО МЕНЕ
Тема 2. Як я сприймаю себе
1. Познач : штучний об’єкт: V об’єкт неживої природи : +
2. З’єднай ознаки об’єктів.
Народжується росте думає їде
виконує команди працює бігає сміється
3. Визнач і з'єднай внутрішні і зовнішні риси людини.
4. Про що не варто поширювати в мережі Інтернет?
Моя домашня адреса
Зараз моя сім’я відпочиває в місті Скадовськ
Нещодавно я прочитав /прочитала казку «Котигорошко»
У мене є собака Кокос
№ банківської карти моєї мами 5678905342
Моя улюблена пора року – осінь.
5. Де порушено особистий простір Малюка?
Самооцінювання
Мій настрій:
Чи достатньо зусиль докладено?
++Має значні успіхи;
+ демонструє помітний прогрес;
V досягає результату з допомогою вчителя;
! ще потребує уваги і допомоги
ДІАГНОСТИЧНА РОБОТА
Я досліджую світ
Прізвище_________________________Ім’я_______________
Дата________________________
Розділ 1. ПРО МЕНЕ
Тема 1. Я у школі
1. Дай відповідь на запитання.
Коли учні України святкують День Знань?
а) 14 жовтня; б) 1 вересня; в) 31 травня.
2. Вибери правильну відповідь.
У давнину люди передавали повідомлення
а) усно; б) письмово.
3. Вибери ознаки осені.
а) Щодня теплішає; б) дні зменшуються, а ночі збільшуються;
в) часто йдуть дощі; г) з кожним днем холоднішає;
д) клубочаться тумани; е) ранком бувають заморозки.
4. Дай відповідь на запитання.
Який осінній місяць отримав свою назву від рослини, яка цвіте рожевими квітами на початку осені?
а) Вересень; б) жовтень; в) листопад.
5. Назвіть правильно перечисленні кольори світлофора?
а) жовтий, синій, зелений; б) червоний, жовтий, синій;
в) червоний, жовтий, зелений.
6. Вибери правильну відповідь.
Який кущ є народним символом України?
а) Малина. б) Калина.
в) Ожина. г) Шипшина.
7. Підкресли явища природи та опади характерні для початку осені.
Дощ, грім, блискавка, снігопад, ожеледиця, веселка, град, гроза, туман, іній.
Самооцінювання
Мій настрій:
Чи достатньо зусиль докладено?
++Має значні успіхи;
+ демонструє помітний прогрес;
V досягає результату з допомогою вчителя;
! ще потребує уваги і допомоги
ДІАГНОСТИЧНА РОБОТА
Я досліджую світ
Прізвище_________________________Ім’я_______________
Дата________________________
Тема 2. «Мій дім»
Наша сім'я Петренків велика. Нас п'ятеро. Це мама, тато, я і братики-близнюки: Артем і Антон. Мама працює викладачем у музичній школі, тато - програміст. Я, Аліна Петренко, навчаюся в другому класі. Ще я займаюся музикою: граю на флейті. Артем і Антон ходять до дитсадка. Через рік вони підуть до школи.
Ми дуже любимо тварин. Вдома у нас живуть: собака Ганс, кіт Маркіз та шиншила Ляля.
Наша сім'я - дружня. Щовихідних ми всі разом гуляємо в парку. Любимо кататися на роликах і на велосипедах, а взимку - на санчатах, лижах і ковзанах. Люди завжди із захопленням дивляться на нас.
_________ ________ ________ ________
|
понеділок |
вівторок |
середа |
четвер |
п’ятниця |
субота |
неділя |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
літрів, а решта – для інших потреб. Скільки води витрачає сім’я для інших потреб?
Подумай, на які інші потреби може використовувати воду сім’я Петренків. Підпиши діаграму витрат води.
Самооцінювання
Мій настрій:
++Має значні успіхи;
+ демонструє помітний прогрес;
V досягає результату з допомогою вчителя;
! ще потребує уваги і допомоги
ДІАГНОСТИЧНА РОБОТА
Я досліджую світ
Прізвище_________________________Ім’я_______________
Дата________________________
Тема «Я досліджую природне довкілля восени»
ЛІТО ЗИМА ОСІНЬ ВЕСНА
Самооцінювання
Мій настрій:
Чи достатньо зусиль докладено?
++Має значні успіхи;
+ демонструє помітний прогрес;
V досягає результату з допомогою вчителя;
! ще потребує уваги і допомоги
ДІАГНОСТИЧНА РОБОТА
Я досліджую світ
Прізвище_________________________Ім’я_______________
Дата________________________
Тема 2.Розділ 2. МІЙ ДІМ
Кухня вітальня ванна кімната спальня
Мамин брат – це мій _______________________.
Татова мама – це моя ______________________.
Мамина донька – це моя____________________.
Мій брат – це бабусин______________________.
Ми для тітки - ____________________________.
Мій тато – дідусевий ______________________.
Користуйся електроприладами під наглядом дорослих.
Можна користуватися пошкодженими електроприладами.
Вмикай і вимикай електроприлади сухими руками.
Не вмикай одночасно великої кількості електроприладів.
Від цього перегріваються проводи і може виникнути пожежа.
У випадку пожежі телефонуй за номером
5. Чисте повітря є надзвичайно важливим для нашого здоров’я. Ти знаєш, що в будинку часто повітря є більш брудним, ніж на вулиці? Яким має бути повітря? Познач знаком+.
Прозоре |
Кольорове |
Квадратне |
Смачне |
Без запаху
|
При охолодженні стискається |
6. Ми з родиною зібрались на прогулянку. Підкресли того, хто одягнутий по погоді.
Самооцінювання
Мій настрій:
Чи достатньо зусиль докладено?
++Має значні успіхи;
+ демонструє помітний прогрес;
V досягає результату з допомогою вчителя;
! ще потребує уваги і допомоги
КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ТЕСТ
Я досліджую світ
Тема. «Я досліджую природне довкілля взимку»
Прізвище_________________________Ім’я_______________
Дата________________________
Яремче Київ Одеса Драгобрат
а) Найхолодніше буде в _______________________, тому що
_______________________________________________________________.
б) Найтепліше буде у ______________, тому що ______________________
_______________________________________________________________.
в) Напишіть дні тижня, коли йтиме сніг ____________________________.
г) Що ви порадите взяти із собою жителям Києва, коли вони йтимуть на вулицю? Чому?_________________________________________________.
ґ) В яких містах України діти зможуть на вулиці кататись на льоду? Чому?_________________________________________________________.
д) Намалюйте на стовпчиках термометрів показники температури за прогнозом погоди.
Яремче Київ Драгобрат Одеса
розподіляючи їх у відповідні строки.
Сплячка
|
|
Полювання, пошук рослинної їжі.
|
|
Довідка: лось, миша, кажан, білка, ведмідь, заєць, горностай, жаба, їжак, лисиця, хом’як, вовк.
Самооцінювання
Мій настрій:
Чи достатньо зусиль докладено?
++Має значні успіхи;
+ демонструє помітний прогрес;
V досягає результату з допомогою вчителя;
! ще потребує уваги і допомоги
ДІАГНОСТИЧНА РОБОТА
Я досліджую світ
Прізвище_________________________Ім’я_______________
Дата________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
ЖИВА ПРИРОДА НЕЖИВА ПРИРОДА
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
А) Коли зима обіцяє бути морозною;
Б) Коли зима приходить пізно;
В) Коли сильних морозів немає і птахам є що їсти.
5. Обведи зображення звірів, що змінюють колір хутра взимку та напиши їх назви.
6. Обери правильні твердження.
1) Завжди потрібно одягатися за погодою;
2) Сніг дуже смачний і його корисно їсти;
3) Бурульки – це замерзла вода;
4) Вода замерзає при температурі 0℃;
5) Ведмеді зимують в норах;
6) Шишкарі – холодолюбиві птахи;
7) Сніжинки мають форму шестикутника;
8) Лосі та олені взимку їдять молоді гілки та кору дерев;
9) В грудні святкують День Святого Миколая;
10) Турбота про своє здоров’я – обов’язок кожної людини.
7. Які свята зимового циклу ти знаєш? Запиши їх назви. ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
8. Обведи ті слова, які асоціюються з зимовими місяцями.
лижі санчата футбол сніговик ковзани велосипед
завірюха Різдво зима пікнік спека бурулька
сніг ролики іній мороз вітер заметіль крига
Самооцінювання
Мій настрій:
Чи достатньо зусиль докладено?
++Має значні успіхи;
+ демонструє помітний прогрес;
V досягає результату з допомогою вчителя;
! ще потребує уваги і допомоги