Діагностувальні роботи

Про матеріал
Дані діагностувальні роботи з Я досліджую світ у 2 класі допоможуть учням з особливими освітніми потребами перевірити свої знання. А вчителю - скоригувати вміння учнів.
Перегляд файлу

Діагностичні роботи з курсу «Я досліджую світ» 2 клас

Діагностична робота «Про мене»

Ім’я, прізвище ___________________________________________

ЧОМУ Ж МАМА ТАК ХВАЛИТЬ?

Пішла Картинки по запросу "мама" на роботу, а вдома залишилась шестирічна Картинки по запросу "дівчинка картинка"Люда. Вона ще не ходить до школи. Картинки по запросу "мама" сказала Люді, щоб вона нікуди з двору не виходила, курей нагодувала та квіти полила. Люда нагодувала курей і полила Картинки по запросу "квіти на клумбі" . А потім думає: «Зварю борщ. Мама прийде з роботи втомлена. Хай відпочине». Зварила Люда Картинки по запросу "борщ" , стала куштувати. Борщ несмачний.

Думає Люда: «Ото буде мама сердитись, що несмачного борщу наварила».

Прийшла мама з роботи. Здивувалась, що Люда зварила їжу. Насипала Картинки по запросу "борщ", їсть і хвалить:

— Ой, смачний же ти Картинки по запросу "борщ" зварила, дочко!

Люді ніяково слухати ці слова. Адже вона куштувала Картинки по запросу "борщ" — він несмачний. Думає Люда: «Чому ж мама так хвалить?»

Василь Сухомлинський

  • Порівняй свою улюблену страву і борщ.

 

Борщ                                                                                                                            

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Познач смайлик, який відповідає настрою Люди після того, як вона скуштувала борщ

Картинки по запросу "смайлик посміхається""             Картинки по запросу "смайлик здивований""             Картинки по запросу "смайлик сумний""

 

 

  • Вибери, які органи чуття допоможуть сприйняти зварений борщ.

Зір

Нюх

Слух

Смак

Дотик

 

 

 

 

 

 

  • Люда склала рецепт борщу. Які плоди і коренеплоди їй знадобляться? Запиши

Картинки по запросу "зошит в косу лінію""

  • Обери дії Люди, щоб вона могла піклуватись про своє здоров’я.

їсти чіпси, пити колу

їсти фрукти й овочі

користуватися предметами за призначенням

вживати прострочену їжу

Самооцінювання

Мій настрій:

Чи достатньо зусиль докладено?

++Має значні успіхи;

+ демонструє помітний прогрес;

V досягає результату з допомогою вчителя;

! ще потребує уваги і допомоги

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Діагностична робота «Про мене»

Я досліджую світ

Ім’я, прізвище ___________________________________________

СЛАВКОВІ ВАРЕНИКИ

Мама ліпила Картинки по запросу "вареники с вишней" . Діти теж стали ліпити. Оксана сім Картинки по запросу "вареники с вишней" зліпила і в окріп вкинула. Петрик – п’ять, а Славко – три. Зварилися вареники. Мама їх сметаною полила, цукром посипала.

– Їжте, мої любі, на здоров’я.

Сіли діти за стіл, вареники уминають. Раптом Славко як зарепетує:

-У-у-у... мені вареник порожній попався!

Дивляться всі – і справді вареник без вишень.

- Ой! І мені порожній! – сказала Оксанка.

- І в мене! – додав Петрик.

Що за дивина!

- Я в кожний вареник вишні клав, - сказав Петрик.

- І я, - озвалася Оксанка.

Тільки Славко мовчить: почервонів, нахнюпився. І тут всі зрозуміли, чому три вареники були без начинки.

Тетяна Волгіна

  • Випиши головних героїв, поділи ці слова для переносу.

Картинки по запросу "зошит в косу лінію""

 

  • Скільки вареників зліпили діти. Запиши розв’язок та відповідь.

Картинки по запросу "зошит у клітинку""Картинки по запросу "зошит у клітинку""

  • Познач смайлик, який відповідає настрою Славка після того, як вареники виявилися порожніми

 

Картинки по запросу "смайлик посміхається""             Картинки по запросу "смайлик здивований""             Картинки по запросу "смайлик сумний""

 

 

 

 

 

  • Порівняй вареник, який зліпила Оксана та Славко.

 

Оксана                                                                                                    Славко

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Вибери, які органи чуття допоможуть сприйняти зварені вареники з вишнями.

Зір

Нюх

Слух

Смак

Дотик

 

 

 

 

 

  • У яку пору року можна смакувати варениками з вишнями?

__________________________________________________________________

Чому? Тому що____________________________________________________

__________________________________________________________________

  • Що потрібно робити, щоб уникнути захворювання при споживанні вареників з вишнями, які можна купити в магазині?

слідкувати за чистотою продуктів

дивитися на термін придатності

загартовуватися

робити щеплення

Самооцінювання

Мій настрій:

 

 

 

Чи достатньо зусиль докладено?

 

++Має значні успіхи;

+ демонструє помітний прогрес;

V досягає результату з допомогою вчителя;

! ще потребує уваги і допомоги


ДІАГНОСТИЧНА РОБОТА  

Я досліджую світ

 

Прізвище_________________________Ім’я_______________

Дата________________________

 

Розділ 1. ПРО МЕНЕ

Тема 2. Як я сприймаю себе

 

1. Ти живеш серед природи і виробів людини. Розфарбуй природні об’єкти.

 

 

  1. Кожен об’єкт має властивості. Досліди лимон і запиши дані до таблиці.

 

Об’єкт

Ім’я

Властивість

Значення

Картинки по запросу "лимон"

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3. Який документ підтверджує факт твого народження та містить інформацію про твоє ім’я та прізвище, дату та місце народження, відомості про батьків? Обведи.

 

Червона книга України    Свідоцтво про народження     

Конституція України

 

 

4. Хто з дітей поважає особистий простір? Постав +

 

 

 

                                                           

 

 

5. Усі діти люблять гратися. На що схожі іграшки? З’єднай фігури з об’єктами та назвами.

 

8. Чи погоджуєшся ти з висловами. Постав

 Навколишній світ є природний і штучний.

 Роботи керують людьми.

 Кожна людина має право на ім’я.

 Гребінцем та зубною щіткою можна ділитися з друзями.

 Ти маєш вирішувати, кого впускати у свій особистий простір.

 Інформація буває приватна і публічна.

 

Самооцінювання

Мій настрій:

 

 

 

Чи достатньо зусиль докладено?

++Має значні успіхи;

+ демонструє помітний прогрес;

V досягає результату з допомогою вчителя;

! ще потребує уваги і допомоги

 


ДІАГНОСТИЧНА РОБОТА  

Я досліджую світ

 

Прізвище_________________________Ім’я_______________

Дата________________________

 

Розділ 1. ПРО МЕНЕ

Тема 2. Як я сприймаю себе

1. Познач : штучний об’єкт: V об’єкт неживої природи : +

 

 

 

2. З’єднай ознаки об’єктів.

 Народжується            росте                        думає                   їде

 

Картинки по запросу "малыш"               Картинки по запросу "машини ігрушки"                 

 

 виконує команди                  працює                   бігає          сміється

 

3. Визнач і з'єднай внутрішні і зовнішні риси людини.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4. Про що не варто поширювати в мережі Інтернет?

 

    Моя домашня адреса

                              Зараз моя сім’я відпочиває в місті Скадовськ

Нещодавно я прочитав /прочитала казку «Котигорошко»

                               У мене є собака Кокос

                               № банківської карти моєї мами 5678905342

                               Моя улюблена пора року – осінь.

 

5. Де порушено особистий простір Малюка?

 

         

 

 

 

Самооцінювання

Мій настрій:

 

 

 

Чи достатньо зусиль докладено?

++Має значні успіхи;

+ демонструє помітний прогрес;

V досягає результату з допомогою вчителя;

! ще потребує уваги і допомоги

ДІАГНОСТИЧНА РОБОТА  

Я досліджую світ

 

Прізвище_________________________Ім’я_______________

Дата________________________

Розділ 1. ПРО МЕНЕ

Тема 1. Я у школі

1. Дай відповідь на запитання.

Коли учні України святкують День Знань?

а) 14 жовтня;      б) 1 вересня;   в) 31 травня.

2. Вибери правильну відповідь.

У давнину люди передавали повідомлення

а) усно;          б) письмово.         

3. Вибери ознаки осені.

а) Щодня теплішає;           б) дні зменшуються, а ночі збільшуються;

в) часто йдуть дощі;          г) з кожним днем холоднішає;

д) клубочаться тумани;     е) ранком бувають заморозки.

4. Дай відповідь на запитання.

Який осінній місяць отримав свою назву від рослини, яка цвіте рожевими квітами на початку осені?

а) Вересень;       б) жовтень;           в) листопад.

5. Назвіть правильно перечисленні кольори світлофора?

а) жовтий, синій, зелений;  б) червоний, жовтий, синій; 

в) червоний, жовтий, зелений.

6. Вибери правильну відповідь.

Який кущ є народним символом України?

а) Малина.         б) Калина.

в) Ожина.          г) Шипшина.

7.  Підкресли явища природи та опади характерні для початку осені.

Дощ, грім, блискавка, снігопад, ожеледиця, веселка, град, гроза, туман, іній.

Самооцінювання

Мій настрій:

 

 

Чи достатньо зусиль докладено?

++Має значні успіхи;

+ демонструє помітний прогрес;

V досягає результату з допомогою вчителя;

! ще потребує уваги і допомоги

ДІАГНОСТИЧНА РОБОТА  

Я досліджую світ

 

Прізвище_________________________Ім’я_______________

Дата________________________

 

Тема 2.  «Мій дім»

  1. Прочитай текст

Наша сім'я Петренків велика. Нас п'ятеро. Це мама, тато, я і братики-близнюки: Артем і Антон. Мама працює викладачем у музичній школі, тато - програміст. Я, Аліна Петренко, навчаюся в другому класі. Ще я займаюся музикою: граю на флейті. Артем і Антон ходять до дитсадка. Через рік вони підуть до школи.

Ми дуже любимо тварин. Вдома у нас живуть: собака Ганс, кіт Маркіз та шиншила Ляля.

Наша сім'я - дружня. Щовихідних ми всі разом гуляємо в парку. Любимо кататися на роликах і на велосипедах, а взимку - на санчатах, лижах і ковзанах. Люди завжди із захопленням дивляться на нас.

 

  1. Допоможи сім'ї Петренків визначити температуру повітря. Запиши під малюнком показники

Результат пошуку зображень за запитом "градусники малюнки"

_________       ________    ________     ________

 

  1. Склади таблицю виконання домашніх справ дітей родини Петренків на тиждень

 

понеділок

вівторок

середа

четвер

п’ятниця

субота

неділя

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Що потрібно робити, щоб зберегти чистим повітря в кімнаті?

 

 

 

  1. Сім’я Петренків споживає за добу 92 л води. Для приготування їжі 10

літрів, а решта – для інших потреб. Скільки води витрачає сім’я для інших потреб?

Картинки по запросу "зошит у клітинку""Картинки по запросу "зошит у клітинку""

 Подумай, на які інші потреби може використовувати воду сім’я Петренків. Підпиши діаграму витрат води.

Результат пошуку зображень за запитом "діаграма малюнки"

 

 

  1. Допиши та домалюй таблички-нагадування для сім’ї Петренків, що вони економили електроенергію вдома

Пов’язане зображення

  

Самооцінювання

Мій настрій:

 

  

++Має значні успіхи;

+ демонструє помітний прогрес;

V досягає результату з допомогою вчителя;

! ще потребує уваги і допомоги

ДІАГНОСТИЧНА РОБОТА  

Я досліджую світ

 

Прізвище_________________________Ім’я_______________

Дата________________________

 

Тема «Я досліджую природне довкілля восени»

 ЛІТО                      ЗИМА                    ОСІНЬ                          ВЕСНА

 

 

        

 

      

 

 

Самооцінювання

Мій настрій:

 

 

 

Чи достатньо зусиль докладено?

++Має значні успіхи;

+ демонструє помітний прогрес;

V досягає результату з допомогою вчителя;

! ще потребує уваги і допомоги


ДІАГНОСТИЧНА РОБОТА  

Я досліджую світ

 

Прізвище_________________________Ім’я_______________

Дата________________________

 

Тема 2.Розділ 2. МІЙ ДІМ

  1. Привіт! Мене звати Юрась. Я навчаюсь в 2 класі. У мене велика родина: тато, мама, братик, сестричка, бабуся та дідусь. Вчора татусь розповів мені про наш будинок. Тепер я знаю, що дім захищає нас від холоду та спеки, дощу та вітру. А ти знаєш, з яких матеріалів люди будували житло? Доповни словосполучення словами: крижаний, шкіряний, глиняна, дерев’яний, тканинна, цегляний.

 

 

 

  1. У нашому домі є 4 кімнати. З’єднай зображення з назвою.

 

   Кухня                    вітальня              ванна кімната               спальня

 

  1. У мене велика родина. Здогадайся, хто кому який родич?

 

Мамин брат – це мій _______________________.

Татова мама – це моя ______________________.

Мамина донька – це моя____________________.

Мій брат – це бабусин______________________.

Ми для тітки - ____________________________.

Мій тато – дідусевий ______________________.

 

  1. У нашому домі є багато електроприладів. Що ти можеш мені порадити? Познач правила використання .

Користуйся електроприладами під наглядом дорослих.

Можна користуватися пошкодженими електроприладами.

Вмикай і вимикай електроприлади сухими руками.

Не вмикай одночасно великої кількості електроприладів.

Від цього перегріваються проводи і може виникнути пожежа.

У випадку пожежі телефонуй за номером

      5. Чисте повітря є надзвичайно важливим для нашого здоров’я. Ти знаєш, що в будинку часто повітря є більш брудним, ніж на вулиці? Яким має бути повітря? Познач знаком+.

Прозоре

Кольорове

Квадратне

Смачне

Без запаху

 

При охолодженні        стискається

 

 

 

 

6. Ми з родиною зібрались на прогулянку. Підкресли того, хто одягнутий по погоді.

 

Самооцінювання

Мій настрій:

 

 

Чи достатньо зусиль докладено?

++Має значні успіхи;

+ демонструє помітний прогрес;

V досягає результату з допомогою вчителя;

! ще потребує уваги і допомоги

КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ТЕСТ             

Я досліджую світ

Тема. «Я досліджую природне довкілля взимку»

Прізвище_________________________Ім’я_______________

Дата________________________

  1. Роздивіться прогноз погоди на вказані дні в різних куточках України.

 Яремче                    Київ                      Одеса                      Драгобрат

                                                   

 

а) Найхолодніше буде в _______________________, тому що

_______________________________________________________________.

б) Найтепліше буде у ______________, тому що ______________________

_______________________________________________________________.

в) Напишіть дні тижня, коли йтиме сніг ____________________________.

г) Що ви порадите взяти із собою жителям Києва, коли вони йтимуть на вулицю? Чому?_________________________________________________.

ґ) В яких містах України діти зможуть на вулиці кататись на льоду? Чому?_________________________________________________________.

д) Намалюйте на стовпчиках термометрів показники температури за прогнозом погоди.

 

Яремче                     Київ                    Драгобрат                         Одеса

                                                               

  1. Напиши назви птахів, яких ти можеш підгодовувати взимку біля свого дому або школи

 

 

  1. Які птахи відлітають в теплі краї? Чому?

 

 

  1. Прочитай слова у довідці. Запиши слова з довідки до таблиці,

           розподіляючи їх у відповідні строки.

 

 

Сплячка

 

 

 

 

 

Полювання, пошук рослинної їжі.

 

 

 

 

 

 

Довідка: лось, миша, кажан, білка, ведмідь, заєць, горностай, жаба,          їжак, лисиця, хом’як, вовк.

 

Самооцінювання

Мій настрій:

 

 

 

 

Чи достатньо зусиль докладено?

++Має значні успіхи;

+ демонструє помітний прогрес;

V досягає результату з допомогою вчителя;

! ще потребує уваги і допомоги

 

 


ДІАГНОСТИЧНА РОБОТА  

Я досліджую світ

 

Прізвище_________________________Ім’я_______________

Дата________________________

 

  1. Що ми вивчаємо на уроках «Я досліджую світ»?

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Що називають живою та неживою природою? Наведи приклади.

           ЖИВА ПРИРОДА                                   НЕЖИВА ПРИРОДА

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Які зміни відбуваються у природі з настанням зими. Напиши 2-3 речення про погоду взимку.

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Пригадай, коли дятли залишаються зимувати у нашій місцевості.

А) Коли зима обіцяє бути морозною;

Б) Коли зима приходить пізно;

В) Коли сильних морозів немає і птахам є що їсти.

     5. Обведи зображення звірів, що змінюють колір хутра взимку та напиши їх назви.

Картинки по запросу "кабан" Картинки по запросу "вовк" Картинки по запросу "лисиця" Картинки по запросу "заєць" Картинки по запросу "олень"

 

Картинки по запросу "ласка"   Картинки по запросу "лось"  Картинки по запросу "ведмідь бурий" Картинки по запросу "їжак"  Картинки по запросу "білка"

 

           6. Обери правильні твердження.

1) Завжди потрібно одягатися за погодою;

2) Сніг дуже смачний і його корисно їсти;

3) Бурульки – це замерзла вода;

4) Вода замерзає при температурі 0℃;

5) Ведмеді зимують в норах;

6) Шишкарі – холодолюбиві птахи;

7) Сніжинки мають форму шестикутника;

8) Лосі та олені взимку їдять молоді гілки та кору дерев;

9) В грудні святкують День Святого Миколая;

10) Турбота про своє здоров’я – обов’язок кожної людини.

     7.  Які свята зимового циклу ти знаєш? Запиши їх назви.     ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

     8. Обведи ті слова, які асоціюються з зимовими місяцями.

лижі          санчата           футбол          сніговик            ковзани        велосипед

завірюха           Різдво            зима              пікнік       спека           бурулька

 сніг          ролики        іній          мороз          вітер    заметіль    крига

 

Самооцінювання

Мій настрій:

 

 

 

Чи достатньо зусиль докладено?

 

++Має значні успіхи;

+ демонструє помітний прогрес;

V досягає результату з допомогою вчителя;

! ще потребує уваги і допомоги

 

docx
Додав(-ла)
Ващук Наталія
Додано
24 лютого
Переглядів
230
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку