Діагностувальні роботи з математики за I семестр для 3 класу

Про матеріал
Дана розробка містить чотири діагностувальні роботи з математики за I семестр для учнів 3 класу до підручника «Математика» для 3 класу (у 2-х частинах): автори Світлана Скворцова, Оксана Онопрієнко; зацікавить вчителів початкових класів.
Перегляд файлу

Діагностувальна робота №1 з теми

 «Узагальнюємо і систематизуємо вивчене у 2-му  класі»

 

1. Виконай обчислення.

75 – (11 + 14) =    (100 – 95) · 8 =  

75 – 11 + 14   =    32 : 4 · 0 =

        (28 – 23) ꞏ4=                                35:5ꞏ4=

        6 ꞏ 3 + 36 =                                  4ꞏ4- 9=

       18:3 + 21:3 =                                5ꞏ8+3ꞏ9=

 

2. Порівняй вирази (˃ ,˂,  =).

  8 · 3     _    7 · 5   24 · 0    _    24 ·  1 

24 : 4     _   27 : 3   6 · 8      _     8 · 6 

  

3. Знайди значення  виразів  20 – а ∙ 0  ; 6 ∙ а – 19,  якщо а = 7.              

4. Розв’яжи задачу. Зроби аналіз та накресли схему.

У їдальню привезли 5 сіток картоплі, масою по 8 кг кожна, та 2 сітки  моркви, масою по 3 кг кожна. Скільки всього кілограмів овочів привезли в їдальню?

 

 5. Виконай перетворення.

     5 дм = … см                  1 см = … мм

  1.        дм 5 см =… см          4 см 8 мм = …мм  

 

6. Побудуй прямокутник довжина якого 6 см, а ширина – 2 см. Обчисли  його  периметр.

 

Оціни свою роботу (зафарбуй відповідним кольором квадратик)

                   -   мені все вдалося

 

                     -   маю успіхи

 

                     -  мені ще потрібно тренуватися

  

                     -  мені ще варто попрацювати

 

 

Діагностувальна робота №2 з теми «Вивчаємо рівняння»

  1. Знайди значення виразів.

(28 – 23) ꞏ4=                             78-36:9+3=                                               

6 ꞏ 3 + 36 =                                80-(25:5+9)=                                                  

18:6 + 21:3 =                             8+9ꞏ7 + 6ꞏ4=                                                  

35:5ꞏ4=                                      7ꞏ3+(28+8)=

  1. Розв’яжи рівняння та виконай перевірку

а+26 = 42                                            (41-25) :с = 8

 

  1. Накресли квадрат периметр якого дорівнює 12 см

 

  1. Розв’яжи істинні нерівності.

4 м 8 дм …  4 м 5 дм

23 год … 1 доба

1 ц … 85 кг

 

  1. Склади короткий запис задачі у формі таблиці. Запиши розв’язання задачі по діях і виразом.

 

В автобусі їхало 23 чоловіки і 18 жінок. На зупинці вийшли 7 чоловіків і 8 жінок. Скільки пасажирів залишилося в автобусі?

 

 

Їхало

Вийшли

Залишилося

Ч.

 

 

 

Ж.

 

 

 

 

Легкі

 

Дуже легкі

 

Складні

 

Оціни себе. Ці завдання були для мене:    

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Діагностувальна робота № 3 з теми «Вивчаємо частини цілого»  (Iч.)

  1. Розв'яжіть рівняння .

           у : 5 = 63 : 9              х + 21 : 3 = 14                             а (53-44) = 36        

  1. Знайди значення виразів.

6 · 4 + 3· 9 =                      8 · 5 – 24 : 8 =            (10 + 40 – 6) + 31 – 9  · 4 =

8•5+29=                              80 – 63:7=                   (73 –19) :6=

  1. Познач та порівняй ≤

дроби- 1.jpg

  1.  Розв’яжи задачу

У саду 7 вишень, що становить   усіх дерев. Скільки дерев у саду?

6.Завдання для кмітливих.

Тварини

Кролик

Їжачок

Білочка

Лисичка

Картинки про звірят

Іменини у вересні

Урок розвитку зв'язного мовлення. «Опис білочки» Опис істоти за сюжетним  малюнком, планом, змістом загадки

лисичка сестричка рисунок - Поиск в Google | Disney characters, Mario  characters, Pluto the dog

Довжина тіла

35см

26см

32см

78см

 

1. Яку довжину тіла мають кролик та їжачок разом?

 

2. На скільки см лисиця довша за їжака?

 

3. На скільки перевищать за довжиною лисицю , якщо тварини (кролик, їжак та білочка) зберуться разом?

 

7.Завдання . Довжина прямокутника 8 см, а ширина – становить ½ довжини. Знайди периметр прямокутника та накресли його?

Оціни себе. Ці завдання були для мене:    

 

Діагностувальна робота № 4 з теми «Вивчаємо частини цілого»  (II ч.)

 

  1. Знайди значення виразу зі змінною: k ∙ 5 + 18 : k  , якщо k = 2; k = 3; k = 6; k = 9 .
  2. Знайди частину цілого

  від 40  від 18 л                  від 36

   від 15 хв  від 49 м    від 28 кг

  1. Знайди ціле, якщо його:

дорівнює 3 кг                                дорівнює 4 ц                дорівнює 4 л                                дорівнює 2 м                                дорівнює 7 мм              дорівнює 8 см

  1.  Розв’яжи задачу

Михайлик купив 5 ручок по 7 грн та 6 гумок по 4 грн. Скільки всього грошей заплатив  Михайлик за покупку?

  1. Завдання

Накресли квадрат зі стороною 3 см. Знайди його периметр. Зафарбуй третю частину квадрата. Знайди периметр одержаного многокутника. Порівняй периметри фігур.

 

  1. Заміни одні одиниці вимірювання величини іншими.

8 см = …мм                                                   1доба 5год =…год

6 см 5 мм =…мм                                           30см =…дм

60 мм =…см                                                  5 м 7 дм=…дм

2 доба 8 год= …год                                      2роки 3міс. = …міс.

  1. Оленка купила тортик для вечірнього чаювання. Вона буде пити чай з мамою, татом і сестричкою. За якою схемою треба розрізати торт?(обведи) Підпиши кольорові частини.

 

 

 

Оціни себе. Ці завдання були для мене:    

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Заєць Людмила
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Контрольні роботи
НУШ
Додано
9 січня
Переглядів
2
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку