Діагностувальні роботи з предмету «Я досліджую світ» 3 клас, підручник Н. Бібік

Про матеріал
Розробка містить сім діагностувальних робіт по ЯДС для учнів 3 класу до підручника Надії Бібік. Завдання діагностувальних робіт підібрані відповідно до розділів підручника. До кожного завдання надається пояснення щодо його виконання.
Перегляд файлу

Діагностувальна робота № 1

Тіла навколо нас

1. Вибери об'єкти живої природи.

а) Місяць, Сонце, рослини

б) гриби, автомобіль, повітря

в) тварини, рослини, люди

2. Вибери об'єкти неживої природи.

а) ножиці, вода, цукор, повітря, планети

б) космічні тіла, повітря, вода, гірські породи, ґрунт

в) тварини, папір, повітря, корисні копалини, люди

3. Вибери предмети, які створили люди.

а) книга, вітер, гриби

б) зорі, смартфон, пісок

в) цегла, літак, іграшка

4. З чого складаються тіла, що нас оточують?

а) з води

б) з повітря

в) з речовин

5. Якими бувають тіла?

а) твердими, крихкими, рідкими

б) твердими, рідкими, газоподібними

в) мокрими, газоподібними, легкими


6. Має власну форму та об'єм. Може бути крихким, пластичним, пружним – це…

а) рідке тіло

б) тверде тіло

в) газоподібне тіло

7. Не має власної форми, набуває форми посудини, у яку його наливають. Воно текуче, має власний об'єм - це...

а) тверде тіло

б) газоподібне тіло

в) рідке тіло

8. Легко змінює форму та об'єм - це...

а) рідке тіло

б) газоподібне тіло

в) тверде тіло

9) Ґрунти бувають…

а) тверді, м’які, вологі

б) чорнозем, піщаний, глинистий

в) кам’яні, крихкі, родючі

10) В нашому краї добувають такі корисні копалини…

а) сіль, пісок, глина

б) золото, залізна руда, сіль

в) кам’яне вугілля, мармур, торф


Діагностувальна робота № 2

Рослини

1. Рослини, що мають одне тверде стебло, називають…

а) кущами

б) деревами

в) трав’янистими рослинами

2. Рослини, що мають м’яке соковите стебло, називають…

а) кущами

б) деревами

в) трав’янистими рослинами

3. Через корінь рослина отримує із ґрунту…

а) спадкову інформацію

б) енергію

в) воду, мінеральні речовини

4. Завдяки якому органу рослина отримує із ґрунту поживні речовини?

а) листю

б) кореню

в) квітці

5. Упізнати орган рослини по опису.

1) Коли вони відцвітають, на їх місці утворюються плоди.

Це - __________________

2) Восени вони змінюють забарвлення і опадають.

Це - __________________.


6. Упізнати рослину по опису.

1) Кущ з великим листям. Цвіте білим цвітом, який по осені змінюється кетягами червоних гіркуватих ягід.

Це - ___________________.

2) Трав’яниста рослина з темно-зеленим листям, яке жалить шкіру людини.

Це - ___________________.

7. Закінчити і записати твердження.

1) Рослини, що живуть у воді - ________________________.

2) Рослини, що вкривають стовбури дерев, каміння - _________________.

3) Береза, дуб, ялина, липа, сосна - ____________________. 

4) Малина, ліщина, шипшина, аґрус - __________________.

5) Фіалка, конвалія, петрушка, пролісок - _______________.

8. Записати текст, розкривши дужки.

Смерека і сосна відносяться до (листяних, хвойних) рослин. Вони мають усі органи, крім (кореня, квітів, листків, плодів). Замість листків у цих дерев (хвоїнки, шишки). Взимку їхні голки (опадають, не опадають). Тому ці рослини називають (вічномолодими, вічнозеленими)

9. Закінчити схему

Умови життя рослин

 

 

 

 

 

 

 

 


Діагностувальна робота № 3

Тварини

Завдання 1-10. Розгорнуті питання

1. За якими ознаками тварин відносять до живої природи.

2. Три групи тварин за способом живлення.

3. Наведи приклади двох хижих тварин.

4. Наведи приклади двох всеїдних тварин.

5. Наведи приклади двох рослиноїдних тварин.

6. Склади ланцюг живлення: синиця, кішка, черв’як, яблуко.

____________,        ___________,        __________,        _________.

7. Дві групи тварин за їх відношенням до людини.

8. Наведи приклади двох свійських тварин.

9. Наведи приклади двох диких тварин.

10. Шість груп тварин за їх істотними ознаками.

Завдання 11-14. Тестові питання

11. До якої групи тварин належить кажани?

а) звірі

б)плазуни

в) птахи

12. До якої групи тварин належать пінгвіни?

а) звірі

б) земноводні

в) птахи


13. Істотна ознака риб

а) шість ніг

б) тіло вкрите м’якою, вологою шкірою

в) тіло вкрите пір’ям

г) тіло вкрите слизькою лускою

14. Істотна ознака земноводних

а) мають волосяний покрив

б) тіло вкрите слизькою лускою

в) тіло вкрите м’якою, вологою шкірою

г) шість ніг

Завдання 15. Встановити відповідність

15. Розподіли тварин на групи: кінь, тритон, дятел, сом, ящірка, кенгуру, мурашка, камбала, крокодил, жаба, сойка, муха.

Комахи

Риби

Земноводні:

Плазуни

Птахи

Звірі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Діагностувальна робота № 4

Гриби. Природні угрупування

1. Вибери та запиши природні угрупування

 Ліс, луки, рослини,  прісна водойма, море, тварини.

2. Що таке луки ?

а) Місця, де чергуються лісові насадження і безлісі насадження.

б) Безлісі ділянки, вкриті трав’янистими рослинами.

3. Встанови відповідність між рослинами і ярусом, який вони утворюють.

1. Кущі

а) середній ярус

2. Трави

б) верхній ярус

3. Дерева

в) нижній ярус

4. Вибери та запиши тварин, які живуть у прісних водоймах.

Качка, карась, жаба, лелека, вовк, пелікан, заєць.

5. Запиши ланцюг живлення мешканців моря.

_______________,        _____________,        _____________.


6. Запиши частини тіла шапинкового гриба.

Будова шапинкового гриба - його характеристика

1. _________________________.

2. _________________________.

3. _________________________.

4. _________________________.

7. Напиши назву тварини відповідно до природнього угрупування.

 

Ліс

Луки

Прісна водойма

Море

Комаха

 

 

 

 

Риба

 

 

 

 

Птах

 

 

 

 

Земноводне

 

 

 

 

Плазун

 

 

 

 

Звір

 

 

 

 


Діагностувальна робота № 5

Людина. Організм людини

1. Людина – частина природи.

а) так

б) ні

2. До суспільства належить:

а) тварина

б) людина

в) рослина

3. Людина – розумна істота, представник суспільства:

а) вміє мислити, уявляти

б) вміє розмовляти

в) вміє працювати

г) вміє обманювати.

4. Виписати з яких частин складається тіло людини

Голова, шлунок, шия, тулуб, печінка, руки, серце, ноги.


5. Встанови відповідність між віковим періодом та його ознаками.

1. Молодший шкільний вік

а) Дитина росте, швидко розвивається. У трирічному віці знає майже 1000 слів. Дитина розуміє, хто вона — хлопчик чи дівчинка, грається, часто наслідуючи дорослих.

2. Дошкільнята

б) Часто їсть, багато спить і швидко росте. Маленька дитинка ще зовсім безпорадна. Вона потребує особливо дбайливого догляду та піклування з боку батьків, бабусь, дідусів, старших.

3. Ранній вік

в) Діти вчаться у школі й допомагають батькам удома. Діти цього віку старанні, сумлінні, спокійні.

4. Немовлята

г) Вони дуже допитливі, постійно ставлять різноманітні запитання: «А чому?», «А як?», «А що?». Вони прагнуть самостійності. Часто кажуть: «Я сам!», «Я сама!».

6. Запиши предмети, необхідні для догляду за тілом.

Ножиці, мило, ручка, зубна щітка, сік, шампунь

7. Запиши, які продукти харчування корисні для здоров`я?

М’ясо, овочі та фрукти, цукерки, тістечка, риба, молочні продукти

8. Що потрібно для збереження та зміцнення здоров`я?

а) чистити зуби, умиватися, розчісуватися;

б) стежити за чистотою свого одягу;

б) довго спати;

в) дотримуватися розпорядку дня.


Діагностувальна робота № 6

Людина – частина суспільства. Символіка.

1. Об’єднання людей, які взаємодіють, залежать одне від одного – це…

а) суспільство

б) гурт

в) група

2. Обери істинне твердження.

а) людина є частиною суспільства

б) людина є частиною природи

в) людина є частиною природи і суспільства

3. Ведмідь є символом…

а) хитрості

б) сили

в) мудрості

4. Що означає символ?

а) лікарня

б) школа

в) пішохідний перехід

5. Лелека є символом ….

а) Австралії

б) України

в) Німеччини


6. Обери хибне твердження

а) Для гарної зовнішності головне, щоб були прикраси, зачіска, модний одяг.

б) Зовнішність буває оманлива, і тільки очі можуть розповісти багато про що.

в) Добра людина завжди красива, незалежно від зовнішності.

7. Злий, сміливий, добрий, хитрий, жадібний, чемний – це…

а) здібності людини

б) характер людини

в) зовнішність людини

8. Лінь, заздрість, брехливість, жадібність, доброта, боягузтво – це…

а) позитивні риси характеру

б) негативні риси характеру

9. Яку рису характеру хлопчика зображено на малюнку?

а) боягузтво

б) жадібність

в) щедрість

10. Документ, в якому викладено основні закони держави – це…

а) Червона Книга України

б) Конституція України

в) Закон України про освіту

11. Хто прийняв Декларацію прав дитини?

а) Організація Об’єднаних Націй

б) Федерація дитячих організацій України

в) Об’єднання дітей та молоді «Надія»


12. Дії, що порушують права інших людей – це…

а) вчинок

б) жарт

в) правопорушення.

13. Встанови відповідності між рисою характеру людини і твариною, яка асоціюється з цією рисою. Запиши утворені речення.

Сильний як,

лис.

Хитрий як,

ведмідь.

Упертий як,

пес.

Вірний як,

осел.

14. Встанови відповідність між символом та правом, яке він позначає.

1. Право на лікування -

2. Право на любов і піклування -

3. Право на навчання -

4. Право на повноцінне харчування -

5. Особлива турбота про дітей інвалідів -

6. Не залучати дітей до бойових дій -


Діагностувальна робота № 7

Україна і світ

1. Я є громадянином (громадянкою) держави…

а) Україна

б) Білорусія

в) Угорщина

2. Основним Законом нашої держави є…

а) правила

б) Конституція

в) обов'язки

3. Україна розташована на території…

а) Америки

б) Азії

в) Європи

4. На карті Україна виглядає ось так...

5. Вибери Герб Харкова.


6. Скільки держав межує з Україною?

7. Встанови відповідність між датою та подією.

1. 24 серпня

а) День Конституції України

2. 28 червня

б) День Незалежності України

3. 18 травня

в) День Державного Прапора України

4. 23 серпня

г) День Європи

 

8. Розподіли символи України на державні та народні

Калина, вишиванка, герб, гімн, лелека, прапор.

Державні

Народні

 

 

 

 

 

 

10. Запиши, яка інформація з теми виявилась для тебе новою, яка зацікавила (2- 3 речення).

docx
Додано
25 червня
Переглядів
40
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку