ЯДС
Календарно-тематичне планування складено згідно
Типової освітньої програми,розробленої під керівництвом Савченко О.Я ..,для закладів
загальної середньої освіти 3-4класи,затверджені Наказом Міністерство освіти і науки України від 12.08.2022 №743-22
5год на тиждень
Підручник: 3 клас «Я досліджую світ» (авт. Надія Бібік, Галина Бондарчук) Харків. Видавництво «Ранок» -2020
3год на тиждень
105 год на рік
Діагностувальні роботи |
|
І семестр |
ІІ семестр |
3 |
4 |
І семестр
№
|
Зміст уроку |
Дата |
Примітки |
||
Тема 1. Людина у суспільстві (15год) |
|||||
1. |
Україна — це я, Україна — це ми |
|
(Частина 1, с. 3-5). |
||
2. |
Україна — це я, Україна — це ми Коли і де з’явилися перші школи |
|
(Частина 1, с. 3-5). |
||
3. |
Твоя школа. Шкільне приладдя: від минулого до сучасного |
|
(Ч. 1, с. 7). |
||
4. |
Проєкт-дослідження: «Історія моєї школи» |
|
(Ч. 1. с. 8). |
||
5. |
Дорога до успіху, до професії |
|
(Ч. 1, с. 9-10). |
||
6. |
Приватний і громадський простір |
|
(Ч. 1, с. 11-12). |
||
7. |
Приватний і громадський простір. Правила поведінки в громадських місцях |
|
(Ч. 1, с. 13). |
||
8. |
Дбаю про свою безпеку |
|
(Ч. 1, с. 14-15). |
||
9 |
Природа — частина навколишнього середовища |
|
(Ч. 1, с. 16-17). |
||
10 |
Дивовижні явища природи
|
|
(Ч. 1, с. 18-19). |
||
11. |
Що і як я досліджую |
|
(Ч. 1, с. 20-21). |
||
12. |
Вчимося спостерігати. Визначаємо висоту Сонця за допомогою гномона |
|
(Ч. 1, с. 22). |
||
13. |
Вчимося спостерігати. Шишка-синоптик. Прогнозуємо погоду за хмарами |
|
(Ч. 1, с. 23-24). |
||
14. |
Тіла навколо нас |
|
(Ч. 1, с. 25-26). |
||
15. |
Діагностувальна робота № 1. Тестові завдання |
|
|
||
Тема 2. Природа (12 год) |
|||||
16. |
Аналіз діагностувальної роботи. Сторінка дослідників. Досліджуємо речовини |
|
(Ч. 1, с. 27- 28). |
||
17. |
Вода |
|
(Ч. 1, с. 29-30). |
||
18. |
Сторінка дослідників. Досліджуємо властивості води |
|
(Ч. 1, с. 31). |
||
19. |
Колообіг води в природі |
|
(Ч. 1, с. 32-33). |
||
20. |
Як вода потрапляє в наш дім |
|
(Ч. 1, с. 34). |
||
21. |
Повітря |
|
(Ч. 1, с. 35). |
||
22. |
Сторінка дослідників. Досліджуємо властивості повітря |
|
(Ч. 1, с. 36-37). |
||
23. |
Гірські породи. Корисні копалини. |
|
(Ч. 1, с. 38-40). |
||
24. |
Сторінка дослідників. Досліджуємо властивості корисних копалин |
|
(Ч. 1, с. 41). |
||
25. |
Ґрунт. Склад і утворення. Догляд |
|
(Ч. 1, с. 42-43). |
||
26. |
Сторінка дослідників. Досліджуємо властивості ґрунту |
|
(Ч. 1, с. 44). |
||
27. |
Діагностувальна робота № 2. Письмове опитування. |
|
|
||
Тема3. Людина і природа(11год) |
|||||
28. |
Аналіз діагностувальної роботи. Проєкт-дослідження: «Як я впливаю на моє довкілля» |
|
(Ч. 1, с. 45-46). |
||
29. |
Ми всі різні: звичаї і традиції |
|
(с. 47-49). |
||
30. |
Рослини. Будова рослин |
|
(Ч. 1, с. 50-51). |
||
31. |
Рослини — живі організми. Дерева, кущі, трав’янисті рослини |
|
(Ч. 2, с. 51-53). |
||
32. |
Різноманітність рослин у природі |
|
(Ч. 1, с. 54-56). |
||
33. |
Розмноження квіткових рослин |
|
(Ч. 1, с. 57). |
||
34. |
Середовище існування рослини |
|
(Ч. 1, с. 58). |
||
35. |
Сторінка дослідників. Як виростити нову рослину. Умови проростання насіння |
|
(Ч. І, с. 59-60). |
||
36. |
Сторінка дослідників. Умови росту і розвитку рослин |
|
(Ч. 1, с. 60). |
||
37. |
Сторінка дослідників. Як виростити нову рослину без насіння |
|
(Ч. 1, с. 61-62). |
||
38. |
Діагностувальна робота № 3. Письмове опитування |
|
|
||
Тема4. Природа(18год) |
|||||
39. |
Аналіз діагностувальної роботи. Тварини |
|
(Ч. 1, с. 63-64). |
||
40. |
Як тварини пристосувалися добувати корм |
|
(Ч. 1, с. 64-65). |
||
41. |
Різноманітність тварин у природі. Комахи |
|
(Ч. 1, с. 66). |
||
42. |
Різноманітність тварин у природі. Риби |
|
(Ч. 1, с. 67). |
||
43. |
Різноманітність тварин у природі. Земноводні |
|
(Ч. 1, с. 68). |
||
44. |
Різноманітність тварин у природі. Плазуни |
|
(Ч. 1, с. 69). |
||
45. |
Різноманітність тварин у природі. Птахи |
|
(Ч. 1, с. 70). |
||
46. |
Різноманітність тварин у природі. Звірі |
|
(Ч. 1, с. 71-72). |
||
ІІ- семестр |
|||||
47. |
Сторінка дослідників. Спостерігаю, доглядаю за тваринами. Кого поселимо в акваріум? |
|
(Ч. 1, с. 73-74). |
||
48. |
Гриби |
|
(Ч. 1, с. 75-76) |
||
49. |
Природні угруповання. Природне угруповання – ліс |
|
(Ч. 1, с. 75-76) |
||
50. |
Природне угруповання – луки |
|
(Ч.1, с. 77-79) |
||
51. |
Природне угруповання – прісна водойма |
|
(Ч. 1, с. 80-81) |
||
52. |
Природне угруповання – море |
|
(Ч. 1, с. 81-83) |
||
53. |
Подорож-спостереження «Природне угруповання нашої місцевості» |
|
(Ч. 1, с. 83-85) |
||
54. |
Діагностувальна робота № 4.Письмове опитування |
|
(Ч. 1, с.85) |
||
|
|
||||
Тема. 5 Людина серед людей (18год) |
|||||
56. |
Аналіз діагностувальної роботи. Людина |
|
|
||
57. |
Організм людини |
|
(Ч. 1, с. 86-87) |
||
58. |
Догляд за тілом |
|
(Ч. 1, с. 88-89) |
||
59. |
Правила догляду за тілом |
|
(Ч. 1, с. 88-89) |
||
60. |
Як ти ростеш і змінюєшся |
|
(Ч. 1, с. 90-91) |
||
61. |
Як бути здоровими |
|
(Ч. 1, с. 92-93) |
||
62. |
Правила здорового способу життя |
|
(Ч. 1, с. 92-93) |
||
63. |
Людина — частина природи і суспільства |
|
(Ч. 1, с. 94-95) |
||
64. |
Символіка. Що це таке? |
|
(Ч. 1, с. 96-97) |
||
65. |
Державні символи нашої країни |
|
(Ч. 1, с. 98-99) |
||
66. |
Українська мова — державна мова України |
|
(Ч. 1, с. 99- 100) |
||
67. |
Проєкт-дослідження «Ми— громадяни України» |
|
(Ч. 1, с. 101-102) |
||
68. |
Розповідаю про себе та інших |
|
(Ч. 1, с. 103-104) |
||
69. |
Розповідаю про себе та інших |
|
|
||
70. |
Зовнішність людини |
|
(Ч. 1, с. 105) |
||
71. |
Що таке характер? |
|
(Ч. 1, с. 106-107) |
||
72. |
Я маю право на права. Декларація прав дитини |
|
(Ч. 1, с. 108) |
||
73. |
Від чого варто відмовитися, якщо запропонують |
|
(Ч. 1, с. 109-110) |
||
74. |
Діагностувальна робота №5. Письмове опитування |
|
|
||
Тема. 5 Людина і світ (14год) |
|||||
75. |
Аналіз діагностувальної роботи. У природі все взаємопов’язане |
|
|
||
76. |
У природі все взаємопов’язане |
|
(Ч. 1, с. 111-113) |
||
77. |
Охорона природи |
|
(Ч. 1, с. 114-115) |
||
78. |
Червона книга України |
|
(Ч. 1, с. 115-116) |
||
79. |
Краєзнавча розвідка «Рослини і тварини нашої місцевості, занесені до Червоної книги України» |
|
(Ч. 1, с. 116) |
||
80. |
Проєкт-дослідження «Пізнаємо рідний край» |
|
(Ч. 1, с. 117-118) |
||
81. |
Збережемо довкілля |
|
(Ч. 1, с. 119) |
||
82. |
Збережемо довкілля. Створення постеру « Довкілля» |
|
(Ч. 1, с. 119) |
||
83. |
Сторінка дослідників. Нове життя старих речей |
|
(Ч. 1, с. 120-121) |
||
84. |
Ти і світ людей |
|
(Ч. 1, с. 122-123) |
||
85. |
Уявна подорож до країни, в яку мрієте поїхати |
|
(Ч. 1, с. 123) |
||
86. |
Ти і твоя родина. |
|
(Ч. 1, с.124) |
||
87. |
Оформлення родовідного дерева |
|
|
||
88. |
Правила поведінки в сім’ї |
|
(Ч. 1, с. 125) |
||
89. |
Діагностувальна робота №6. Письмове опитування |
|
|
||
Тема. 5 Людина і світ (18год) |
|||||
90. |
Аналіз діагностувальної роботи. Уроки чемності |
|
|
||
91. |
Уроки чемності |
|
Ч. 1, с. 126-127) |
||
92. |
Моє ставлення до інших. |
|
(Ч. 1, с. 128) |
||
93. |
Складання розповіді про друга/подругу. |
|
(Ч. 1, с. 128) |
||
94. |
Моє ставлення до інших. |
|
(Ч. 1, с. 129) |
||
95. |
Написання листа-звернення до однолітків з іншої школи |
|
(Ч. 1, с. 129) |
||
96. |
Народні ремесла |
|
(Ч. 1, с. 130) |
||
97. |
Станьте майстрами. Виготовлення ляльки-мотанки |
|
(Ч. 1, с. 131) |
||
98. |
Святковий календар |
|
(Ч. 1, с. 132-133) |
||
99. |
Створення календаря святкових днів (колективна робота) |
|
(Ч. 1, с. 133) |
||
100. |
Україна і світ |
|
(Ч. 1, с. 134-135) |
||
101. |
Україна і світ |
|
|
||
102. |
Проєкт «Славетні українці» (відомі українці з різних сфер життя) |
|
|
||
103. |
Проєкт «Славетні українці» (відомі українці з різних сфер життя) |
|
|
||
104. |
Проводимо дослідження. Що в моєму домі вироблено в інших країнах? |
|
(Ч. І, с. 135) |
||
105. |
Україна на карті світу |
|
|
||
106. |
Діагностувальна робота №7. Письмове опитування |
|
|
||
107. |
Аналіз діагностувальної роботи. Зустрічаємо літо! |
|
|
||
108. |
Правила безпеки під час літніх канікул. |
|
|
||
109. |
Узагальнення і систематизація знань учнів. |
|
|
||
110. |
Підсумковий урок за рік. |
|
|
||