Календарно-тематичне планування з предмету "Я досліджую світ'"

Про матеріал
Календарно-тематичне планування складено згідно з Типовою освітньою програмою, розробленою під керівництвом Савченко О.Я., для закладів загальної середньої освіти 3-4 класи, затвердженою Наказом Міністерства освіти і науки України від 12.08.2022 №743-22. Для цього планування виділено 5 годин на тиждень. Підручник 3 клас "Я досліджую світ" (авт. Надія Бібік, Галина Бондарчук) Харків: Видавництво "Ранок", 2020. Для вивчення предмету передбачено 3 години на тиждень.
Перегляд файлу

ЯДС

Календарно-тематичне планування складено згідно

Типової освітньої програми,розробленої під керівництвом Савченко О.Я ..,для закладів

 загальної середньої освіти 3-4класи,затверджені Наказом Міністерство освіти і науки України від  12.08.2022 №743-22

5год на тиждень

 

 Підручник:   3 клас «Я досліджую світ» (авт. Надія Бібік, Галина Бондарчук) Харків. Видавництво «Ранок» -2020

3год на тиждень

105 год на рік

 

Діагностувальні роботи

І семестр

ІІ семестр

3

4

 

І семестр

 

 

Зміст уроку

Дата

Примітки

Тема 1. Людина у суспільстві (15год)

1.

 

Україна — це я, Україна — це ми

 

(Частина 1, с. 3-5).

2.

Україна — це я, Україна — це ми Коли і де з’явилися перші школи

 

(Частина 1, с. 3-5).

3.

Твоя школа. Шкільне приладдя: від минулого до сучасного

 

(Ч. 1, с. 7).

4.

Проєкт-дослідження: «Історія моєї школи»

 

(Ч. 1. с. 8).

5.

Дорога до успіху, до професії

 

(Ч. 1, с. 9-10).

6.

Приватний і громадський простір

 

(Ч. 1, с. 11-12).

7.

Приватний і громадський простір. Правила поведінки в гро­мадських місцях

 

(Ч. 1, с. 13).

8.

Дбаю про свою безпеку

 

(Ч. 1, с. 14-15).

9

Природа — частина навколишнього середовища

 

(Ч. 1, с. 16-17).

10

Дивовижні явища природи

 

 

(Ч. 1, с. 18-19).

11.

Що і як я досліджую

 

(Ч. 1, с. 20-21).

12.

Вчимося спостерігати. Визначаємо висоту Сонця за допо­могою гномона

 

(Ч. 1, с. 22).

13.

Вчимося спостерігати. Шишка-синоптик. Прогнозуємо погоду за хмарами

 

(Ч. 1, с. 23-24).

14.

Тіла навколо нас

 

(Ч. 1, с. 25-26).

15.

Діагностувальна робота № 1.

 Тестові завдання 

 

 

Тема 2. Природа (12 год)

16.

Аналіз діагностувальної роботи.

Сторінка дослідників. Досліджуємо речовини

 

(Ч. 1, с. 27- 28).

17.

Вода

 

(Ч. 1, с. 29-30).

18.

Сторінка дослідників. Досліджуємо властивості води

 

(Ч. 1, с. 31).

19.

Колообіг води в природі

 

(Ч. 1, с. 32-33).

20.

Як вода потрапляє в наш дім

 

(Ч. 1, с. 34).

21.

Повітря

 

(Ч. 1, с. 35).

22.

Сторінка дослідників. Досліджуємо властивості повітря

 

(Ч. 1, с. 36-37).

23.

Гірські породи. Корисні копалини.

 

(Ч. 1, с. 38-40).

24.

Сторінка дослідників. Досліджуємо властивості корисних копалин

 

(Ч. 1, с. 41).

25.

Ґрунт. Склад і утворення. Догляд

 

(Ч. 1, с. 42-43).

26.

Сторінка дослідників. Досліджуємо властивості ґрунту

 

(Ч. 1, с. 44).

27.

Діагностувальна робота № 2.

Письмове опитування.

 

 

Тема3. Людина і природа(11год)

28.

Аналіз діагностувальної роботи. Проєкт-дослідження:  «Як я впливаю на моє довкілля»

 

(Ч. 1, с. 45-46).

29.

Ми всі різні: звичаї і традиції

 

(с. 47-49).

30.

Рослини. Будова рослин

 

(Ч. 1, с. 50-51).

31.

Рослини — живі організми. Дерева, кущі, трав’янисті росли­ни

 

(Ч. 2, с. 51-53).

32.

Різноманітність рослин у природі

 

(Ч. 1, с. 54-56).

33.

Розмноження квіткових рослин

 

(Ч. 1, с. 57).

34.

Середовище існування рослини

 

(Ч. 1, с. 58).

35.

Сторінка дослідників. Як виростити нову рослину. Умови проростання насіння

 

(Ч. І, с. 59-60).

36.

Сторінка дослідників. Умови росту і розвитку рослин

 

(Ч. 1, с. 60).

37.

Сторінка дослідників. Як виростити нову рослину без на­сіння

 

(Ч. 1, с. 61-62).

38.

Діагностувальна робота № 3.

Письмове опитування

 

 

Тема4. Природа(18год)

39.

Аналіз діагностувальної роботи. Тварини

 

(Ч. 1, с. 63-64).

40.

Як тварини пристосувалися добувати корм

 

(Ч. 1, с. 64-65).

41.

Різноманітність тварин у природі. Комахи

 

(Ч. 1, с. 66).

42.

Різноманітність тварин у природі. Риби

 

(Ч. 1, с. 67).

43.

Різноманітність тварин у природі. Земноводні

 

(Ч. 1, с. 68).

44.

Різноманітність тварин у природі. Плазуни

 

(Ч. 1, с. 69).

45.

Різноманітність тварин у природі. Птахи

 

(Ч. 1, с. 70).

46.

Різноманітність тварин у природі. Звірі

 

(Ч. 1, с. 71-72).

ІІ- семестр

47.

Сторінка дослідників. Спостерігаю, доглядаю за тваринами. Кого поселимо в акваріум?

 

(Ч. 1, с. 73-74).

48.

Гриби

 

(Ч. 1, с. 75-76)

49.

Природні угруповання. Природне угруповання – ліс

 

(Ч. 1, с. 75-76)

50.

Природне угруповання – луки

 

(Ч.1, с. 77-79)

51.

Природне угруповання – прісна водойма

 

(Ч. 1, с. 80-81)

52.

Природне угруповання – море

 

(Ч. 1, с. 81-83)

53.

Подорож-спостереження «Природне угруповання нашої місцевості»

 

(Ч. 1, с. 83-85)

54.

Діагностувальна робота № 4.Письмове опитування

 

(Ч. 1, с.85)

 

 

Тема. 5  Людина серед людей (18год)

56.

Аналіз діагностувальної роботи. Людина

 

 

57.

Організм людини

 

(Ч. 1, с. 86-87)

58.

Догляд за тілом

 

(Ч. 1, с. 88-89)

59.

Правила догляду за тілом

 

(Ч. 1, с. 88-89)

60.

Як ти ростеш і змінюєшся

 

(Ч. 1, с. 90-91)

61.

Як бути здоровими

 

(Ч. 1, с. 92-93)

62.

Правила здорового способу життя

 

(Ч. 1, с. 92-93)

63.

Людина — частина природи і суспільства

 

(Ч. 1, с. 94-95)

64.

Символіка. Що це таке?

 

(Ч. 1, с. 96-97)

65.

Державні символи нашої країни

 

(Ч. 1, с. 98-99)

66.

Українська мова — державна мова України

 

(Ч. 1, с. 99- 100)

67.

Проєкт-дослідження «Ми— громадяни України»

 

(Ч. 1, с. 101-102)

68.

Розповідаю про себе та інших

 

(Ч. 1, с. 103-104)

69.

Розповідаю про себе та інших

 

 

70.

Зовнішність людини

 

(Ч. 1, с. 105)

71.

Що таке характер?

 

(Ч. 1, с. 106-107)

72.

Я маю право на права. Декларація прав дитини

 

(Ч. 1, с. 108)

73.

Від чого варто відмовитися, якщо запропонують

 

(Ч. 1, с. 109-110)

74.

Діагностувальна робота №5.

Письмове опитування

 

 

Тема. 5 Людина і світ (14год)

75.

Аналіз  діагностувальної роботи.  У природі все взаємопов’язане

 

 

76.

У природі все взаємопов’язане

 

(Ч. 1, с. 111-113)

77.

Охорона природи

 

(Ч. 1, с. 114-115)

78.

Червона книга України

 

(Ч. 1, с. 115-116)

79.

Краєзнавча розвідка «Рослини і тварини нашої місцевості, занесені до Червоної книги України»

 

(Ч. 1, с. 116)

80.

Проєкт-дослідження «Пізнаємо рідний край»

 

(Ч. 1, с. 117-118)

81.

Збережемо довкілля

 

(Ч. 1, с. 119)

82.

Збережемо довкілля. Створення постеру « Довкілля»

 

(Ч. 1, с. 119)

83.

Сторінка дослідників. Нове життя старих речей

 

(Ч. 1, с. 120-121)

84.

Ти і світ людей

 

(Ч. 1, с. 122-123)

85.

Уявна подорож до країни, в яку мрієте поїхати

 

(Ч. 1, с. 123)

86.

Ти і твоя родина.

 

(Ч. 1, с.124)

87.

Оформлення родовідного дерева

 

 

88.

Правила поведінки в сім’ї

 

(Ч. 1, с. 125)

89.

Діагностувальна робота №6.

Письмове опитування

 

 

Тема. 5 Людина і світ (18год)

90.

Аналіз діагностувальної роботи.  Уроки чемності

 

 

91.

Уроки чемності

 

Ч. 1, с. 126-127)

92.

Моє ставлення до інших.

 

(Ч. 1, с. 128)

  93.

Складання розповіді про друга/подругу.

 

(Ч. 1, с. 128)

94.

Моє ставлення до інших.

 

(Ч. 1, с. 129)

95.

Написання листа-звернення до однолітків з іншої школи

 

(Ч. 1, с. 129)

96.

Народні ремесла

 

(Ч. 1, с. 130)

97.

Станьте майстрами. Виготовлення ляльки-мотанки

 

(Ч. 1, с. 131)

98.

Святковий календар

 

(Ч. 1, с. 132-133)

99.

Створення календаря святкових днів (колективна робота)

 

(Ч. 1, с. 133)

100.

Україна і світ

 

(Ч. 1, с. 134-135)

101.

Україна і світ

 

 

102.

Проєкт «Славетні українці» (відомі українці з різних сфер життя)

 

 

103.

Проєкт «Славетні українці» (відомі українці з різних сфер життя)

 

 

104.

Проводимо дослідження. Що в моєму домі вироблено в інших країнах?

 

(Ч. І, с. 135)

105.

Україна на карті світу

 

 

106.

Діагностувальна робота №7.

Письмове опитування

 

 

107.

Аналіз діагностувальної роботи.  Зустрічаємо літо!

 

 

108.

Правила безпеки під час літніх канікул.

 

 

109.

Узагальнення і систематизація знань учнів.

 

 

110.

Підсумковий урок за рік.

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, 3 клас, Планування
НУШ
Додано
29 червня
Переглядів
729
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку