Діагностистична робота по темі «Людина і природа»
1.Рослинництво
А) галузь господарства, яка забезпечує потреби в електроенергії, паливі, сировині
Б) галузь сільського господарства, що займається розведенням і утриманням свійських тварин
В) галузь сільського господарства, що займається вирощуванням й використанням культурних рослин
2.Тваринництво
А) галузь господарства, яка забезпечує потреби в електроенергії, паливі, сировині
Б) галузь сільського господарства, що займається розведенням і утриманням свійських тварин
В) галузь сільського господарства, що займається вирощуванням й використанням культурних рослин
3.Які основні галузі рослинництва ( декілька варіантів)
А) скотарство г) птаство
Б) садівництво д) свинарство
в)бджільництво е)овочівництво
4.Які є основні галузі тваринництва ( декілька варіантів)
а) скотарство г ) вівчарство
б ) свинарство д ) птахівство
в ) коняцтво
5.Соняшник, льон, цукровий буряк-це ………. рослини
а) зернові б ) овочеві в ) технічні
6. Що отримують від свійських тварин
а) м’ясо, сало, шкіру б ) м’ясо, пір’я, пух, яйця в ) м’ясо, шкіру, молоко
7.Яка галузь рослинництва займається вирощуванням пшениці
а ) технічні рослини б ) зернові рослини в ) садівництво
8.Яка галузь тваринництва займається розведенням корів
а) птахівство б) скотарство в) вівчарство г) свинарство
9.Корисні копалини-це
а) природні багатства, які люди видобувають із надр землі чи її поверхні і використовують у народному господарстві
б) тверді речовини чорного кольору без запаху, крихкі, горбчі, виділяють тепло
10.Чим займається паливна промисловість
а) добуває корисні копалини б) займається добуванням палива
11.Що виготовляють з паперової промисловості
а) картон, папір, меблі, будівельні матеріали б) гуму, залізо, торф, вапняк
12.Промислові підприємства, заводи і фабрики побудовані там, де є сировина і корисні копалини
а) так б ) ні
Діагностична робота по темі «Людина і світ»
1.Проміжок часу в тисячу років називається
А) ера б) століття в) тисячоліття
2.Перелік видатних культурних і природніх цінностей, що становить надбання усього людства занесений до
А)Конституції України б) до списку захисту прав дитини
в ) до списку Юнеска
3.Культурна спадщина-
А) все, що створено протягом року
б) все, що створено протягом історії нашими пращурами
4.Запишіть, що входить до складу культурної спадщини
5.Народи світу працюють для того, щоб вирішити такі спільні завдання
А) хвороба і бідність
б) війни
в) забруднення навколишнього середовища
6. Еколог-це професія, яка пов’язана
А) з життям людей б) із захистом довкілля
7.Що завдає шкоди природі
А) діяльність тварин
б) байдуже ставлення людини до природи
в) аварії на підприємствах
8.Що таке Червона книга?
А)підручник у школі
б) книга з переліком тварин і рослин
в)офіційний документ, який містить перелік рідкісних рослин і тварин
9.До природно -заповідного фонду належить- заповідники,
10.Як люди забруднюють навколишнє середовище
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
11.Яку назву має найбільший заповідник України?
А)Асканія- нова б) Чорна гора в) Дунайський заповідник
12.Людина повинна залишити своїм нащадкам (декілька відповідей)
А) чисту воду б) чисте довкілля в) вирубані ліси г)зелені парки
Діагностувальна робота
По темі «Людина в суспільстві»
1.Що таке небезпека:
А) це те, що не несе шкоди здоров’ю
Б) це те, що може зашкодити здоров’ю і життю людини
2. Назви головні правила поведінки в натовпі?
3.Запишіть, на які групи поділяються дорожні знаки?
4.Випиши назви місць, небезпечних для розваг на вулиці.
Будівельний майданчик, парк, біля дороги, біля річки, сквер,
дитячий майданчик, біля трансформаторної будки, біля поїздів.
5.Запиши подані поняття в відповідні колонки.
Навчатися; відпочивати; допомагати рідним; жити в родині; піклуватися про здоров’я; повноцінно харчуватися; висловлювати власні думки; дотримуватися правил поведінки в школі; шанувати державні символи України, отримувати медичну допомогу.
Права дитини: Обов’язки дитини
____________________________________________________________
6.Планування сімейного бюджету
ДОХОДИ ВИТРАТИ
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________