Діагностування прогресу набуття учнями знань і компетентностей за темою "Сила творчої уяви" (зарубіжна література 5 клас, НУШ)

Про матеріал
Діагностувальна (контрольна) робота із зарубіжної літератури для 5 класу (НУШ) з теми "Сила творчої уяви "( Льюїс Керролл («Аліса в Країні Див"), Елеонор Портер («Полліанна").
Перегляд файлу

Зарубіжна література

5 клас (НУШ)

Діагностування прогресу набуття учнями знань і компетентностей

за темою "Сила творчої уяви"

 

  1. Повість-казку «Аліса в Країні Див» написав:

А)  Ганс Крістіан Андерсен   Б) Льюїс Керролл   В) Роальд Дал

                          0.5 б.

     2. Над чим Аліса не замислилася, коли струбнула в кролячу нору ?

А) Що скаже  сестра, коли її не побачить?

Б) Що скаже кролик, коли побачить, що за ним женуться?

В) Як потім вибратися з нори?

0.5 б.

     3. Що кричала всім  Королева?

А) «Будьте здорові!»      Б) «Відтяти голову!»     В)«Склади слово «вірність»

0.5 б.

     4.Автором  роману «Поліанна» є:

А) Елеонор Портер    Б) Льюїс Керролл   В) Ернест Сетон-Томпсон

0.5 б.

     5. Що отримала Поліанна із благодійної допомоги?

А) Ляльку                   Б) Чобітки                В) Милиці

0.5 б.

     6. Хто придумав гру в радість?

А) Поліанна               Б) тато Поліанни      В) тітка Полі

0.5 б.

     7. Прочитайте уривок із повісті-казки «Аліса в Країні Див». Висловіть свою думку про те, як ці рядки характеризують маленьку героїню.

 « Аж тремтячи з цікавості, вона кинулася за ним навздогін – і, на щастя, ще встигла помітити, як він гулькнув у велику кролячу нору під живоплотом. Аліса з розгону пірнула слідом за Кроликом, навіть не подумавши, як буде звідти вибиратися.»

                         1 б.

8.Упізнай героя за цитатою

Герой твору

Цитата

1.Білий Кролик

А  «У нас у всіх не всі вдома. У мене не всі вдома. У тебе не всі вдома.»

2.Аліса

Б  « Ох, бідні мої вушка! Мої вусики! Як же я запізнююсь!»

3.Чеширський кіт

В «Я?.. Я, пані, й сама вже не знаю...Знаю хіба, ким була сьогодні зранку, але відтоді я, по-моєму, кілька разів мінялася»

4.Капелюшник

Г «З Часом треба поводитися правильно! Бач, якби ти з ним дружила,  він робив би з годинником усе, що захочеш.»

   

1

 

2

 

3

 

4

 

                                                                                                             2 б.

9. Прочитати текст, знайти та виправити  помилки.

«У належний час тітка Полі отримала  телеграму, у якій повідомлялося про те, що до неї їде осиротіла дочка брата Поліанна.  Прочитавши телеграму, міс Полі зраділа й наказала Ненсі підготувати найкращу кімнату для маленької Поліанни. Двадцять п’ятого червня сама поїхала на вокзал її зустрічати.»

 1б.

10. Установіть відповідність між персонажем та його вчинком (Елеонор Портер. «Поліанна»)

Персонаж

Вчинок

1. Ненсі

А. «Мені дуже прикро, Поліанно, що довелося у перший же день змушувати тебе вечеряти на кухні хлібом із молоком.»

2. Полі

Б. «Ну, годі, моє бідолашне ягнятко, – заспокоювала вона,

опускаючись на підлогу і пригортаючи дівчинку. – Я знала,  що вона вас доведе.»

3. Поліанна

В. «Я не жебрак, мем, і мені нічого не потрібно від вас.  Я розраховував улаштуватися на роботу за харчі і дах над

головою. І я ніколи не зайшов би до вашого старого будинку, якби ця дівчинка не притягла мене сюди. Вона розповідала, яка ви добра та чуйна.»

4. Джиммі Бін

Г. «Я помітила, сер. Тому й вирішила сказати вам про це... щоб і ви звернули увагу... ну, що сонце сяє. Мені здалося, що ви зрадієте, як тільки зупинитесь, аби подумати про це.»

1

 

2

 

3

 

4

 

                                                                                       2 б.   

11.  Установіть відповідність між визначенням та поняттям

Поняття

Визначення

1. Портрет

А Позитивний погляд на життя, впевненість у кращому майбутньому.

2.Роман

Б Зображення в художньому творі зовнішнього вигляду, рухів, виразу обличчя людини, її одягу тощо.

3. Оптимізм

В Розповідний твір, у якому зображено велику кількість подій, що охоплюють долі багатьох героїв/героїнь упродовж тривалого часу.

Г Невеликий розповідний твір, присвячений одній чи кільком подіям у житті героя чи героїні.

1

 

2

 

3

 

1.5 б.                            

12. Як ви вважаєте, чи гра в радість може щось змінити в нашому сучасному житті? Аргументуйте свою думку.

                                                                                                     1.5 б.

docx
Додано
2 квітня 2023
Переглядів
4905
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку