Зарубіжна література
5 клас (НУШ)
Діагностування прогресу набуття учнями знань і компетентностей
за темою "Сила творчої уяви"
А) Ганс Крістіан Андерсен Б) Льюїс Керролл В) Роальд Дал
0.5 б.
2. Над чим Аліса не замислилася, коли струбнула в кролячу нору ?
А) Що скаже сестра, коли її не побачить?
Б) Що скаже кролик, коли побачить, що за ним женуться?
В) Як потім вибратися з нори?
0.5 б.
3. Що кричала всім Королева?
А) «Будьте здорові!» Б) «Відтяти голову!» В)«Склади слово «вірність»
0.5 б.
4.Автором роману «Поліанна» є:
А) Елеонор Портер Б) Льюїс Керролл В) Ернест Сетон-Томпсон
0.5 б.
5. Що отримала Поліанна із благодійної допомоги?
А) Ляльку Б) Чобітки В) Милиці
0.5 б.
6. Хто придумав гру в радість?
А) Поліанна Б) тато Поліанни В) тітка Полі
0.5 б.
7. Прочитайте уривок із повісті-казки «Аліса в Країні Див». Висловіть свою думку про те, як ці рядки характеризують маленьку героїню.
« Аж тремтячи з цікавості, вона кинулася за ним навздогін – і, на щастя, ще встигла помітити, як він гулькнув у велику кролячу нору під живоплотом. Аліса з розгону пірнула слідом за Кроликом, навіть не подумавши, як буде звідти вибиратися.»
1 б.
8.Упізнай героя за цитатою
Герой твору |
Цитата |
1.Білий Кролик |
А «У нас у всіх не всі вдома. У мене не всі вдома. У тебе не всі вдома.» |
2.Аліса |
Б « Ох, бідні мої вушка! Мої вусики! Як же я запізнююсь!» |
3.Чеширський кіт |
В «Я?.. Я, пані, й сама вже не знаю...Знаю хіба, ким була сьогодні зранку, але відтоді я, по-моєму, кілька разів мінялася» |
4.Капелюшник |
Г «З Часом треба поводитися правильно! Бач, якби ти з ним дружила, він робив би з годинником усе, що захочеш.» |
1 |
|
2 |
|
3 |
|
4 |
|
2 б.
9. Прочитати текст, знайти та виправити помилки.
«У належний час тітка Полі отримала телеграму, у якій повідомлялося про те, що до неї їде осиротіла дочка брата Поліанна. Прочитавши телеграму, міс Полі зраділа й наказала Ненсі підготувати найкращу кімнату для маленької Поліанни. Двадцять п’ятого червня сама поїхала на вокзал її зустрічати.»
1б.
10. Установіть відповідність між персонажем та його вчинком (Елеонор Портер. «Поліанна»)
Персонаж |
Вчинок |
||
1. Ненсі |
А. «Мені дуже прикро, Поліанно, що довелося у перший же день змушувати тебе вечеряти на кухні хлібом із молоком.» |
||
2. Полі |
Б. «Ну, годі, моє бідолашне ягнятко, – заспокоювала вона, опускаючись на підлогу і пригортаючи дівчинку. – Я знала, що вона вас доведе.» |
||
3. Поліанна |
В. «Я не жебрак, мем, і мені нічого не потрібно від вас. Я розраховував улаштуватися на роботу за харчі і дах над головою. І я ніколи не зайшов би до вашого старого будинку, якби ця дівчинка не притягла мене сюди. Вона розповідала, яка ви добра та чуйна.» |
||
4. Джиммі Бін |
Г. «Я помітила, сер. Тому й вирішила сказати вам про це... щоб і ви звернули увагу... ну, що сонце сяє. Мені здалося, що ви зрадієте, як тільки зупинитесь, аби подумати про це.» |
||
1 |
|
||
2 |
|
||
3 |
|
||
4 |
|
||
2 б.
11. Установіть відповідність між визначенням та поняттям
Поняття |
Визначення |
|
1. Портрет |
А Позитивний погляд на життя, впевненість у кращому майбутньому. |
|
2.Роман |
Б Зображення в художньому творі зовнішнього вигляду, рухів, виразу обличчя людини, її одягу тощо. |
|
3. Оптимізм |
В Розповідний твір, у якому зображено велику кількість подій, що охоплюють долі багатьох героїв/героїнь упродовж тривалого часу. |
|
Г Невеликий розповідний твір, присвячений одній чи кільком подіям у житті героя чи героїні. |
||
1 |
|
|
2 |
|
|
3 |
|
|
1.5 б.
12. Як ви вважаєте, чи гра в радість може щось змінити в нашому сучасному житті? Аргументуйте свою думку.
1.5 б.