Діагостувальна робота з ЯДС

Про матеріал
Діагностувальна робота з ЯДС для дітей 2 класу.Дата_______________ Прізвище ______________________________ 1) Продовжи речення : «Щоб досягнути успіхів у навчанні , потрібно__________________________________________________ . 2) Другом можна назвати людину, яка А)живе з тобою по сусідству; Б)тебе розуміє; В)пригощає тебе цукерками; Г)тебе розуміє; Д)виручить у важку хвилину. 3) З’єднай лініями, установлюючи відповідність Страх Радість Захоплення 4)Що ти вважаєш найголовніше у людині. Підкресли відповідні слова. Одяг, зріст, розум, знання, уміння, сила, доброта, чесність, веселість, вірність, щедрість. 5)Визнач порядок своїх дій, коли несподівано пролунає дзвінок у двері, а ти сам/сама вдома. А)відчинити двері, Б)запитати «Хто там?», В)подивитись у вікно, Г)зателефонувати до батьків. 6) Вибери правильну відповідь. За яким номером телефону потрібно зателефонувати, якщо в вашому домі пожежа. А)104 Б)101 В)103 Результати діагностувальної роботи : Познач (V) свої успіхи. Як тобі було виконувати завдання : ( ) Мені було дуже легко. ( ) Мені потрібна була допомога. ( ) Мені було важко.
Перегляд файлу

Дата_______________  Прізвище ______________________________

  1. Продовжи речення : «Щоб досягнути успіхів у навчанні , потрібно__________________________________________________ .
  2. Другом можна назвати людину, яка

А)живе з тобою по сусідству;

Б)тебе розуміє;

В)пригощає тебе цукерками;

Г)тебе розуміє;

Д)виручить у важку хвилину.

3) З’єднай лініями, установлюючи відповідність

 

Страх                                                              

 

Радість                                                          

Захоплення                                                   

4)Що ти вважаєш найголовніше у людині. Підкресли відповідні слова.                  Одяг, зріст, розум, знання, уміння, сила, доброта, чесність, веселість, вірність, щедрість.

5)Визнач порядок своїх дій, коли несподівано пролунає дзвінок у двері, а ти сам/сама вдома.

А)відчинити двері,

Б)запитати «Хто там?»,

В)подивитись у вікно,

Г)зателефонувати до батьків.

6) Вибери правильну відповідь. За яким номером телефону потрібно зателефонувати, якщо в вашому домі пожежа.

А)104  Б)101  В)103

Результати діагностувальної роботи :

Познач (V) свої успіхи. Як тобі було виконувати завдання :

(    ) Мені було дуже легко. (    ) Мені потрібна була допомога.

(      ) Мені було важко.

 

 

Дата_______________  Прізвище ______________________________

  1. Продовжи речення : «Щоб досягнути успіхів у навчанні , потрібно__________________________________________________ .
  2. Другом можна назвати людину, яка

А)живе з тобою по сусідству;

Б)тебе розуміє;

В)пригощає тебе цукерками;

Г)тебе розуміє;

Д)виручить у важку хвилину.

3) З’єднай лініями, установлюючи відповідність

 

Страх                                                              

 

Радість                                                          

Захоплення                                                   

4)Що ти вважаєш найголовніше у людині. Підкресли відповідні слова.                  Одяг, зріст, розум, знання, уміння, сила, доброта, чесність, веселість, вірність, щедрість.

5)Визнач порядок своїх дій, коли несподівано пролунає дзвінок у двері, а ти сам/сама вдома.

А)відчинити двері,

Б)запитати «Хто там?»,

В)подивитись у вікно,

Г)зателефонувати до батьків.

6) Вибери правильну відповідь. За яким номером телефону потрібно зателефонувати, якщо в вашому домі пожежа.

А)104  Б)101  В)103

Результати діагностувальної роботи :

Познач (V) свої успіхи. Як тобі було виконувати завдання :

(    ) Мені було дуже легко. (    ) Мені потрібна була допомога.

(      ) Мені було важко.

 

docx
Додано
19 лютого 2022
Переглядів
507
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку