Прізвище, ім’я _____________________________ Дата _____________
Діагоностувальна робота «Слово. Значення слова» (1 в.)
1. Знайди словосполучення у переносному значенні: а) пшеничне колосся; б) пшеничне волосся ; в) пшеничне поле.
|
2. Яким близьким за значенням словом можна замінити виділене слово у реченні:
Вдалині ми побачили старовинну башту.
а) вежу; б) пошту; в) замок. |
3. Познач рядок, в якому вказані лише назви кущів:
а) каштан, ліщина, малина; б) калина, дуб, сосна; в) малина, калина, ожина. |
4. В якому реченні слово солодкий вжито у прямому значенні?
а) Після казки дитина заснула солодким сном. б) Сусідка пригостила нас солодким пирогом. в) Солодке життя у мого кота Барсика.
|
5. Зафарбуй однаковим кольором пари близьких за значенням слів.
УВАГА! Тут є зайві слова.
тато |
плакати |
дерево |
солодощі |
райдуга
|
ласощі |
гілка |
веселка |
батько |
сміятися
|
6. Добери і запиши протилежні за змістом слова
Зима - бігати –
пізно - чорний –
7. Склади і запиши 2 речення , уживаючи слово ніжка в різних значеннях.
8. Доповни речення словами однієї тематичної групи
Я знаю п’ять назв тварин:
|
Мені було легко |
|
Мені потрібна була допомога учителя |
|
Мені було дуже важко |
Оціни свою роботу
Прізвище, ім’я _____________________________ Дата _____________
Діагоностувальна робота «Слово. Значення слова» (2 в.)
1. Знайди словосполучення у переносному значенні: а) вихована дитина; б) важка валіза; в) солодкий сон.
|
2. Яким близьким за значенням словом можна замінити виділене слово у реченні:
Весь вечір Арінка бавилась новою іграшкою.
а) билася; б) гралася; в) милувалася. |
3. Познач рядок, в якому вказані лише назви солодощів:
а) торт, морозиво, цукерка; б) морозиво, салат, желе; в) шоколад, борщ, сало. |
4. В якому реченні слово золотий вжито у прямому значенні?
а) У мого тата золотий характер. б) Мамі подарували золотий ланцюжок. в) Бабуся називає мене золотим хлопчиком.
|
5. Зафарбуй однаковим кольором пари близьких за значенням слів.
УВАГА! Тут є зайві слова.
водій |
школярі |
ароматний |
слава |
учні
|
пахучий |
слова |
шофер |
водичка |
школа
|
6. Добери і запиши протилежні за змістом слова
День - мовчати –
швидко - гарячий –
7. Склади і запиши 2 речення , уживаючи слово море в різних значеннях.
8. Доповни речення словами однієї тематичної групи
Я знаю п’ять назв овочів:
|
Мені було легко |
|
Мені потрібна була допомога учителя |
|
Мені було дуже важко |
Оціни свою роботу