Дидактична гра для дітей старшої групи «Чому виникає пожежа?»

Про матеріал
Дидактична гра для дітей старшої групи «Чому виникає пожежа?». В розробці чітко описаний програмовий зміст, хід гри, та додано картинки для прикладу.
Перегляд файлу

Дидактична гра для дітей старшої групи

«Чому виникає пожежа?»

 

Програмовий зміст: розширювати знання дітей про значення вогню в житті людини та шкоду під час необережного поводження з ним;  розвивати мислення, мовлення, спостережливість, пам`ять,  виховувати відповідальне ставлення до власної безпеки, бажання самостійно працювати, уміння працювати в групі.

Обладнання: предметні картки із зображенням причин виникнення загорання (запальничка, ввімкнена газова плита на якій лежить рукавичка, ввімкнена газова плитка над якою розвішена білизна,  ввімкнена газова плита, ввімкнена праска, ялинка з ввімкненою гірляндою залишена без нагляду, балон з газом, каністра з дизельним паливом, бенгальський вогонь, розетка,  камін, свічка, салют, туристичний вогонь, обігрівач, грозова хмара, сірники, сонце, замикання дротів, сигарета, мольберт,

фішки ( шоколадні смайлики по кількості предметних карток).

 

Хід дидактичної гри

 (Діти сидять на стільцях на півколом, перед ними стоїть мольберт на якому предметні картки. )

Вихователь: Діти,зараз ми з вами пограємо у гру яка називається «Чому виникає пожежа?».

 (Перед мольбертом стоїть стіл на якому  лежать картки в формі вогника з зображенням  речей, які можуть призвести до пожежі на магнітах.)

Вихователь: Погляньте, на мольберті є картки  із зображенням причин виникнення загорання. Вам потрібно вибрати картку та розповісти, яка саме причина виникнення пожежі на ній зображена та навести приклад того, як можна її запобігти , за що отримаєте ось таку фішку. Виграє той, у кого виявиться більше фішок до кінця гри.

ПРАВИЛА ГРИ:  ви не повинні заважати один одному, при необхідності можна доповнювати відповіді товаришів, не викрикувати підказки з місця.

Наприклад: На картці зображена розетка в яку підключено багато електроприладів, через це вона перегрілася і відбулася пожежа. Для того щоб такого не сталося треба вимикати з розетки прилади якими не користуєшся, та не перенавантажувати розетку.

(Розповідь дітей.)

Вихователь: Тож скажіть, вогонь наш друг чи ворог? (Відповідь дітей: Вогонь може бути другом, якщо ним обережно користуватись та не залишати без нагляду.)  Молодці, діти, ви чудово впоралися з завданням, тож давайте порахуємо у кого більше фішок.  (підрахунок фішок та визначення переможця).

Приклад картинок до гри.

C:\Users\Серый\Desktop\садок\показовий тиждень\314570402_461778479388474_673760803246980804_n.jpgC:\Users\Серый\Desktop\садок\показовий тиждень\314400858_528747532594458_3643994386251456952_n.jpgC:\Users\Серый\Desktop\садок\показовий тиждень\314588894_817380936172369_4046135833725982165_n.jpg

C:\Users\Серый\Desktop\садок\показовий тиждень\314487077_682759723467370_8741589839674634466_n.jpg

 

docx
Додано
15 січня 2023
Переглядів
675
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку