Пропоную дидактичну гру "Горішки ПРИГОЛОСНИХ звуків" для старшого дошкільного віку (підготовка до школи) та для 1 класу.
Мета:
розвиток зв'язного мовлення, уяви, фонематичного слуху, закріплення знань на знаходження м'якого приголосного, концентрація уваги, збагачення словникового запасу.
Хід гри:
1. Діти діляться на дві команди та на швидкість шукають слова, одна - з твердими приголосними, інша з м'якими.
2. Горішки перевернуті «рубашкою» догори. Дитина горішок дістає, слово читає, його значення розповідає та звуки шукає (голосний чи приголосний залежить від поставлених завдань).
Слово із горішка у зошит переписати та звукову схему написати.
3. Будь-які три, два, чотири тощо, горішки дістань, прочитай та слова між собою у речення об'єднай.
фонематичного слуху, Creative studio «Маківочка» 3. Будь-які три, два, чотири тощо, горішки дістань, прочитай та слова
|
|
|
||||
|
|
|
||||
|
|
|
||||
|
|
|
||||
|
|
|
||||
|
|
|
||||
|
|
|
|
|||
|
|
|||||
|
|
|
|||
|
|
||||
|
|
||||
|
|
|
|||
|
|
|
|||
|
|
||||
|
|
|
||||
|
|
|
||||
|
|
|
|
|||
|
|
|||||
|
|
|
|
|||
|
|
|||||
|
|
|
||||
|
|
|
||||
|
|
|
||||
|
|
|
||||
|
|
|
||||
|
|
|
||||
|
|
|
||||
|
|
|
||||
|
|
|||||
|
|
|
|
|||
|
|
|
||||
|
|
|
||||