Вправа “Кольоровий міст”
мета — розвивати пам’ять дітей, вчити відтворювати порядок кольорів
Хід роботи
Мешканцям веселкової країни необхідно потрапити на інший берег. Але для цього їм потрібно правильно повторити порядок кольорів від Сонця.
Вихователь від імені Сонечка називає та використовує відповідні картки кольори та пропонує дітям повторити.
Діти з ЗПР |
Діти з порушенням мовлення |
Діти зі спектром аутизму |
Діти називають кольори веселки по порядку та за допомогою карток відтворюють їх, за вказівкою дорослого відтворюють запропонований порядок. |
Діти разом з дорослим показують на колір та повторюють його назву різною силою голосу, далі дитина має відтворити запропонований порядок. |
Діти називають знайомі кольори, педагог розкладає на столі кольори, а дитина має відтворити. |