Конспект заняття в середній групі "Снігуркіни загадки"

Про матеріал

на занятті вихователь зможе закріпити знайомі дітям літери (графічне зображення, назву); продовжувати вчити розрізняти голосні та приголосні звуки, пояснювати різницю між ними; вправляти у знаходженні слів з відповідним звуком, визначати його місце(на початку, в середині, в кінці); заохочувати до читання буквосполучень та складів, розуміти прочитане та знаходити відповідні малюнки;

формувати вміння поділяти слова на частини та рахувати їх кількість; розвивати артикуляційний апарат дітей, промовляючи чистомовки; розвивати фонематичний слух, зорову та слухову увагу, пам*ять, мислення; виховувати інтерес до читання, бажання досягти результату своєї діяльності, дружні стосунки між однолітками, взаємопідтримку.

Перегляд файлу

Конспект заняття

«Снігуркіни загадки»

в середній групі

 

Мета: закріпити знайомі дітям літери (графічне зображення, назву); продовжувати вчити розрізняти голосні та приголосні звуки, пояснювати різницю між ними; вправляти у знаходженні слів з відповідним звуком, визначати його місце(на початку, в середині, в кінці); заохочувати до читання буквосполучень та складів, розуміти прочитане та знаходити відповідні малюнки;

формувати вміння поділяти слова на частини та рахувати їх кількість; розвивати артикуляційний апарат дітей, промовляючи чистомовки; розвивати фонематичний слух, зорову та слухову увагу, пам*ять, мислення; виховувати інтерес до читання, бажання досягти результату своєї діяльності, дружні стосунки між однолітками, взаємопідтримку.

Матеріал: відео презентація до заняття; аркуші розміром А5 з намальованими свічкою літерами, фарба блакитного кольору, прямокутники поролону, клейонки, серветки; магнітна дошка на підставці, магнітні літери; сніжинки з буквосполученнями та складами, фліпчарт з картинками відповідного змісту, магніти або скотч, музика таночка сніжинок; посібник «Веселий  потяг», картинки казкових тварин; розмальовки для дітей.

 

Хід заняття:

 

1.Організаційний момент.

Хвилинка привітання:

Візьмемося за руки

Станемо у коло.

Радість та усмішки

Хай сяють навколо.

  • Діти, ви любите грати? А загадки відгадувати вмієте? Нам сьогодні прислали цікаву комп’ютерну гру «Снігуркіни загадки», я б дуже хотіла в неї пограти. Ви мені допоможете?

2.Основна частина. (супроводжується презентацієй)

1 завдання: «Морозні візерунки»

Дітям пропонується поролоном  з фарбою пофарбувати аркуш та упізнати літеру, яка проявилася.

2 завдання: «Снігуркина дошка»

Дітям необхідно серед магнітних літер знайти свою, помістити її на відповідне місце на дошці.

  • Чому літера саме на цьому місці?
  • Вона позначає голосний чи приголосний?
  • Чим голосні відрізняються від приголосних?
  • Як ми промовляємо голосні? А приголосні?

Діти проспівують голосні, називають приголосні.

3 завдання «Знайди сніжинки - прочитай словосполучення»

Дітям під музику (спокійну) необхідно відшукати в групі сніжинки, прочитати буквосполучення або склади, написані на них,  прикріпити сніжинку на відповідний малюнок (з таким же написом).

Фізкультурна хвилинка.

Діти розповідають вірш «Заячі вуха» В.Камінчука, показуючи рухами зміст тексту.

4 завдання: «Зимова чистомовка»

Діти промовляють чистомовку:

МА-МА-МА- вже прийшла зима,

КУ-КУ-КУ- насипала сніжку,

ЕМ-ЕМ-ЕМ- на вулицю підем,

КА-КА-КА- зробимо сніговика.

5 завдання: «Казковий потяг»

Діти беруть картки казкових персонажів, поділяють їх назву на частини та саджають у відповідний вагончик (вовк – 1, заєць – 2, лисиця – 3)

6 завдання: «Подарунки для Снігурки»

Дітям пропонується серед карток з зображенням предметів обрати ті, в назві яких є звук С.

3.Рефлексія.

Вправа «Ми – молодці»

Діти плещуть собі в долоні та отримують розмальовки від Снігуроньки.

docx
Додано
1 липня 2020
Переглядів
600
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку