на занятті вихователь зможе закріпити знайомі дітям літери (графічне зображення, назву); продовжувати вчити розрізняти голосні та приголосні звуки, пояснювати різницю між ними; вправляти у знаходженні слів з відповідним звуком, визначати його місце(на початку, в середині, в кінці); заохочувати до читання буквосполучень та складів, розуміти прочитане та знаходити відповідні малюнки;
формувати вміння поділяти слова на частини та рахувати їх кількість; розвивати артикуляційний апарат дітей, промовляючи чистомовки; розвивати фонематичний слух, зорову та слухову увагу, пам*ять, мислення; виховувати інтерес до читання, бажання досягти результату своєї діяльності, дружні стосунки між однолітками, взаємопідтримку.
Конспект заняття
«Снігуркіни загадки»
в середній групі
Мета: закріпити знайомі дітям літери (графічне зображення, назву); продовжувати вчити розрізняти голосні та приголосні звуки, пояснювати різницю між ними; вправляти у знаходженні слів з відповідним звуком, визначати його місце(на початку, в середині, в кінці); заохочувати до читання буквосполучень та складів, розуміти прочитане та знаходити відповідні малюнки;
формувати вміння поділяти слова на частини та рахувати їх кількість; розвивати артикуляційний апарат дітей, промовляючи чистомовки; розвивати фонематичний слух, зорову та слухову увагу, пам*ять, мислення; виховувати інтерес до читання, бажання досягти результату своєї діяльності, дружні стосунки між однолітками, взаємопідтримку.
Матеріал: відео презентація до заняття; аркуші розміром А5 з намальованими свічкою літерами, фарба блакитного кольору, прямокутники поролону, клейонки, серветки; магнітна дошка на підставці, магнітні літери; сніжинки з буквосполученнями та складами, фліпчарт з картинками відповідного змісту, магніти або скотч, музика таночка сніжинок; посібник «Веселий потяг», картинки казкових тварин; розмальовки для дітей.
Хід заняття:
1.Організаційний момент.
Хвилинка привітання:
Візьмемося за руки
Станемо у коло.
Радість та усмішки
Хай сяють навколо.
2.Основна частина. (супроводжується презентацієй)
1 завдання: «Морозні візерунки»
Дітям пропонується поролоном з фарбою пофарбувати аркуш та упізнати літеру, яка проявилася.
2 завдання: «Снігуркина дошка»
Дітям необхідно серед магнітних літер знайти свою, помістити її на відповідне місце на дошці.
Діти проспівують голосні, називають приголосні.
3 завдання «Знайди сніжинки - прочитай словосполучення»
Дітям під музику (спокійну) необхідно відшукати в групі сніжинки, прочитати буквосполучення або склади, написані на них, прикріпити сніжинку на відповідний малюнок (з таким же написом).
Фізкультурна хвилинка.
Діти розповідають вірш «Заячі вуха» В.Камінчука, показуючи рухами зміст тексту.
4 завдання: «Зимова чистомовка»
Діти промовляють чистомовку:
МА-МА-МА- вже прийшла зима,
КУ-КУ-КУ- насипала сніжку,
ЕМ-ЕМ-ЕМ- на вулицю підем,
КА-КА-КА- зробимо сніговика.
5 завдання: «Казковий потяг»
Діти беруть картки казкових персонажів, поділяють їх назву на частини та саджають у відповідний вагончик (вовк – 1, заєць – 2, лисиця – 3)
6 завдання: «Подарунки для Снігурки»
Дітям пропонується серед карток з зображенням предметів обрати ті, в назві яких є звук С.
3.Рефлексія.
Вправа «Ми – молодці»
Діти плещуть собі в долоні та отримують розмальовки від Снігуроньки.