Державний вищий навчальний заклад
«Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника»
Івано-Франківський коледж
Підготувала:
Студентка IIІ курсу групи ДО-32
Винник Адріана
Івано-Франківськ, 2019 р.
Програмовий зміст: Вчити утворювати форми дієслів у множині. Узагальнювати вживання іменників з відтінками лагідності, в пестливій формі. Узагальнювати знання про частини тіла. Розвивати уяву, мислення, пам’ять.
Виховувати бажання займатись мовленням.
Обладнання, інвентар: Предметні картинки частин тіла, дидактична лялька.
Хід гри :
Варіант-1 Вихователь:
- До нас в гості завітала лялька Оля, але не одна а зі своїми помічниками. Я вам їх покажу, а ви вгадайте, що за помічники у неї і чим вони допомагають нашій Олі.
Вихователь акцентує увагу дітей на ногах ляльки, і запитує: -Це що?...Правильно, ноги. Що вони роблять? (Ходять, стрибають, бігають, стрибають, танцюють.)
Далі вихователь продовжує з іншими частинами тіла: -А що роблять руки? (Беруть, кладуть, тримають, миють, одягають, малюють, вирізають, наклеюють.);
- А зуби? (Жують, кусають, гризуть.)
- Очі? (Дивляться, закриваються, відкриваються, моргають, мружаться.) - Вуха? (Слухають.) Вихователь:
- А як сказати про цих частинах тіла ласкаво?
Правильно, ніжки, ручки, оченята, зубки, вушка. Вихователь:
- Зараз я прочитаю вам вірш, а ви підказуйте мені, хто Олині помічники
1)Оля весело біжить
До річки по стежинці, А для цього потрібні
Нашій Олі... (ніжки).
Інтонацією незавершеності вихователь спонукає дітей до підказки.
2)Оля ягідки бере По дві, по три штучки. А для цього потрібні Нашій Олі... (ручки).
3)Оля арахіс гризе,
Падають шкарлупки, А для цього потрібні Нашій Олі... (зубки).
4)Оля дивиться у вікно.
На каштани й листя.
А для цього їй потрібні... (оченята).
Варіант-2
Потім підсумовуючи, вихователь вибірково задає питання дітям:
-Хто твої помічники?
-Що вони вміють робити?
Обладнання, інвертар: