Дидактична гра "Олині помічники"

Про матеріал
Дидактична гра "Олині помічники"; Освітньої лінії: "Мовлення дитини"; "Граматична правильність мовлення" Мета:Вчити утворювати форми дієслів у множині. Узагальнювати вживання іменників з відтінками лагідності, в пестливій формі. Узагальнювати знання про частини тіла. Розвивати уяву, мислення, пам’ять. Виховувати бажання займатись мовленням.
Перегляд файлу

Державний вищий навчальний заклад

«Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника»

Івано-Франківський коледж

         

 

 

 

 

 

КОНСПЕКТ ДИДАКТИЧНОЇ ГРИ для дітей  молодшого дошкільного віку

 

 

 

 

 

 

 

Підготувала:

Студентка IIІ курсу                                                                   групи ДО-32

Винник Адріана

 

 

 

 

Івано-Франківськ, 2019 р.

Граматична правильність мовлення Дидактична гра «Олині помічники»

Програмовий зміст: Вчити утворювати форми дієслів у множині. Узагальнювати вживання іменників з відтінками лагідності, в пестливій формі. Узагальнювати знання про частини тіла. Розвивати уяву, мислення, пам’ять.

Виховувати бажання займатись мовленням.

Обладнання, інвентар: Предметні картинки частин тіла, дидактична лялька.

Хід гри : 

Варіант-1 Вихователь: 

-         До нас в гості завітала лялька Оля, але не одна а зі своїми помічниками. Я вам їх покажу, а ви вгадайте, що за помічники у неї і чим вони допомагають нашій Олі.

Вихователь          акцентує     увагу          дітей на      ногах          ляльки,       і запитує:      -Це що?...Правильно, ноги. Що вони роблять? (Ходять, стрибають, бігають, стрибають, танцюють.)

Далі вихователь продовжує з іншими частинами тіла: -А що роблять руки? (Беруть, кладуть,      тримають, миють,        одягають,   малюють,   вирізають, наклеюють.);

-         А зуби? (Жують, кусають, гризуть.) 

-         Очі? (Дивляться, закриваються, відкриваються, моргають, мружаться.)  - Вуха? (Слухають.)        Вихователь:

-         А як сказати про цих частинах тіла ласкаво? 

Правильно, ніжки, ручки, оченята, зубки, вушка.         Вихователь:

-         Зараз я прочитаю вам вірш, а ви підказуйте мені, хто Олині помічники 

1)Оля весело біжить

До річки по стежинці, А для цього потрібні

Нашій Олі... (ніжки).

Інтонацією незавершеності вихователь спонукає дітей до підказки.

2)Оля ягідки бере По дві, по три штучки. А для цього потрібні Нашій Олі... (ручки).

3)Оля арахіс гризе,

Падають шкарлупки, А для цього потрібні Нашій Олі... (зубки).

4)Оля дивиться у вікно.

На каштани й листя.

А для цього їй потрібні... (оченята).

 Варіант-2


Вихователь на столі чи килимку розкладає картинки частин тіла, але обернені до низу. Дитина вибирає собі картинку і розказує яку функцію виконує та чи інша частина тіла (Ніжки – ними ми ходимо, стрибаємо, бігаємо).

Потім підсумовуючи, вихователь вибірково задає питання дітям:

-Хто твої помічники? 

-Що вони вміють робити? 

 

 

Обладнання, інвертар:

pdf
Додано
21 листопада 2019
Переглядів
1507
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку