Підготувала
Студентка II курсу групи ДО-22
Винник Адріана
Івано-Франківськ, 2019 р.
Завдання: Навчити дітей розрізняти геометричні фігури : квадрат та трикутник. Навчити обстежувати їх дотиково-руховим і зоровим способами.
Обладнання, інвентар: Зображення будиночка та геометричних фігур :
квадрат ,трикутник Хід гри :
Варіант 1
Дітям дається зображення з будинком та геометричні фігури. Дітям пропонується розглянути зображення (покрутити, взяти в руки ,різні дії робити).
Вихователь: «Діти що це? Назвіть геометричні фігури які ви бачите. Скільки в них кутів? Скільки в них сторін? Проведіть де знаходяться кути, а де сторони.»
Варіант 2 (ускладнення) –Дітям дається будиночок із віконцями ,на даху будиночка зображано геометричні фігури. Дітки повинні розкласти правильні фігури.