Людина завжди прагнула пізнати незвідане. Космос — такий близький і водночас далекий — завжди вабив людей. Що там, на зірках? Наскільки вони далеко? Які за розміром? Як впливають на наше життя? Чи видно з зірок Землю? Яка Земля з космосу? Чи безмежний Всесвіт? І чи самотні ми у Всесвіті? А якщо ще десь є життя, то чи можемо ми спілкуватися? Які вони, жителі інших планет?
Базовий компонент дошкільної освіти в Україні передбачає змістову лінію «Природа Космосу», до якої входить знання та елементарні уявлення дитини про простір, який існує за межами планети Земля. У першу чергу, це те, що дитина дошкільного віку може бачити: Сонце, небосхил, зірки, Місяць.
Головним завданням змістової лінії «Природа Космосу» є формування елементарних уявлень про Космос, без якого не може бути життя на Землі. За цієї умови у дошкільнят можливо сформувати основу цілісного сприйняття світу, усвідомлення зв'язку Землі та Космосу, свого зв'язку з єдиним світом.
Дидактична гра : ,, Парад планет’’
Мета: Узагальнити знання дітей про Космос, уявлення про будову Сонячної системи, закріпити в активному словнику назви планет, розвивати мислення, увагу, пам’ять, уяву, мовлення, виховувати бажання пізнавати світ.
Матеріал: наголівники із зображення планет.
Хід гри: Діти , утворюють парад планет навколо Сонця.
Стали всі планети в ряд,
Ніби справді на парад.
Раз — Меркурій, два Венера,
Три — Земля, чотири — Марс,
П’ять — Юпітер, шість — Сатурн,
Сім — Уран, вісім — Нептун.
В мандрах космічних ми побували
Планети системи всі ми назвали