Формування у кожного вихованця активної життєвої позиції щодо власного життя та власної безпеки, озброєння його знаннями та навичками безпечної поведінки вдома, на вулиці, у дитячому садку тощо, збереження та зміцнення здоров»я, формування здорового способу життя дошкільнят – одне з найактуальніших завдань дорослих.
Дидактична гра : ,, НЕБЕЗПЕЧНІ СИТУАЦІЇ ’’
Мета: Вправляти дітей в умінні розрізняти безпечні та небезпечні ситуації , що зустрічаються в повсякденному житті; розвивати обачність, уважність; виховувати бережливе ставлення до свого життя та здоров’я.
Матеріал: картки з описом різних надзвичайних ситуації.
Хід гри: Вихователь пропонує дітям пояснити , що зображено на картинці, безпечна чи небезпечна ситуація, та як треба вчинити у запропонованому випадку, до кого звернутися по допомогу.