Пропоную перспективний план роботи з батьками «Соціально-фінансова освіта малюкам», що допомагає сформувати у батьків почуття приналежності до колективу дошкільного закладу та спільного вирішення завдань з економічного виховання дітей відповідно вимогам програми соціальної та фінансової освіти "Афлатот"
№ |
Вид роботи |
Зміст |
1 |
Анкетування батьків «Актуальність ознайомлення дошкільників з елементарними економічними поняттями» Знайомство з програмою соціально-фінансової освіти «Афлатот» |
З’ясувати ставлення батьків до необхідності ознайомлення дітей з елементарними економічними поняттями. |
2 |
Круглий стіл «Заощадлива сім’я»
|
Обговорити методи виховання у дітей економного ставлення до споживчих товарів та послуг. |
3 |
Консультація «Знайомимо дітей з поняттями «гроші» , «товар», «бартер» у повсякденному житті» |
Ознайомити батьків із засобами та прийомами закріплення здобутих знань, поняттями «гроші», «товар», «бартер» у повсякденному житті. |
4 |
Батьківська світлиця «Розповідь батьків про свої професії» |
Ознайомити дітей з різними професіями. Залучити батьків до презентації своїх професій перед дітьми. |
5 |
Екскурсія «Знайомтесь — банк» (Спільна екскурсія дітей, батьків, вихователя до банку. Екскурсія організована батьками які працюють у банку) |
Залучити батьків до організації, проведення та участі в екскурсії до банку. Ознайомити дітей із тим, як працюють у банку і для чого банки потрібні. |
6 |
Консультація «Граємо та навчаємо» |
Ознайомити батьків із засобами вивчення назв різних країн, їх відмінностей та валют з дітьми в ігровій формі. |
7 |
Круглий стіл «З якими саме економічними термінами та якими засобами знайомити дітей дома» |
Визначити під час дискусії економічні терміни, з якими потрібно ознайомити дітей. Обговорити з батьками засоби ознайомлення дітей з цими термінами. |
8 |
Батьківська світлиця «Граємо у доросле життя» (Сюжетно-рольові ігри «Магазин» , «Банк») |
Залучити батьків до спільної ігрової діяльності, яка об’єднана одним сюжетом та відображає дійсність. |
9 |
Екскурсія «Знайомимось з виробництвом» |
Залучити батьків до організації спільної екскурсії на виробництво. Ознайомити дітей із процесом виробництва товару. |
10 |
Анкетування батьків «Підсумки ознайомлення дошкільників з елементарними економічними поняттями» |
З’ясувати ставлення батьків до проведеної роботи з ознайомлення дошкільників з елементарними економічними поняттями та визначити результати цієї роботи з погляду батьків. |
1