Педагогічне керівництво дидактичними іграми.
Дидактична гра: «Подорож із Вінні-Пухом».
Мета. Продовжити вдосконалення техніки читання, навичок звуко-буквенного аналізу слів, складати речення за сюжетним малюнком з різною метою висловлювання, повторити вивчене про вживання великої літери.
Розвивати пам’ять, увагу, зацікавленість рідним словом, збагачувати активний і пасивний словник учнів.
Закріпити склад числа 20, вправляти у складанні та розв’язуванні прикладів на додавання в межах 20; розвивати логічне мислення та навички каліграфічного письма, кмітливість; виховувати відповідальність за доручену справу.
Вінні-Пух, П’ятачок, ослик Іа, Кролик, Сова - герої казки англійського письменника Алана Мілна. Ці іграшкові звірята жили у Крістофера Робіна, сина письменника, для якого батько написав свою книжку. От і ми сьогодні помандруємо сторінками цієї чарівної книги. Зустрінемось з іграшковими звірятами та виконаємо цікаві завдання разом з ними.
В дуплі великого дерева жила Мудра Сова. Вона вміла читати та писати. От і вирішила вона одного разу навчити своїх друзів читати. Кожен вибрав собі букву, з якої починається його ім’я. Чи всі виконали завдання правильно? Закресліть помилкові букви та напишіть правильні.
Ослик Іа
П’ятачок
Вінні-Пух
Кролик
П’ятачок старанно складав слова, але Тигра так бігав і стрибав навколо, що деякі букви із слів вилетіли. Допоможіть П’ятачкові поставити їх на місце.
Ослик Іа теж складав слова, але переплутав геть усі літери. Відгадайте, які слова хотів скласти ослик, і запишіть їх.
Фізкультхвилинка.
Кролик дуже любив читати віршики про зайців.
Прочитайте і ви .
Заєць спати захотів
Заєць спати захотів,
Сам постелю застелив.
Сам собі приніс подушку.
Підмостив її під вушко.
Та у зайця довге вушко -
Все звисає із подушки.
Мокру моркву заєць ніс
По стежинці через ліс
Мокру моркву заєць ніс.
А чому та морква мокра?
І кому він моркву ніс?
Морква мокра від водиці,
Бо обмита у криниці.
Мокру моркву заєць ніс
Чемному хлопчині,
А мені він не приніс,
Бо я плакав нині.
Сова також учила своїх друзів писати. П’ятачок писав букви, схожі на його п’ятачок.
Давайте і ми запишемо їх.
Вінні вибрав букву, з якої починалось його улюблене слово.
А Кролик відразу став писати речення.
Фізкультхвилинка.
Друзі розв’язували математичні приклади. Хто який приклад розв’язував? Запишіть їх. Покажіть стрілочками.
Вінні-Пух теж склав свою задачу. Чи зможете розв’язати її?
Вінні-Пух заготовив на зиму 8 горняток меду. З двох горняток він відразу виїв мед. Скільки горняток меду у нього залишилось?
Запишемо розв’язок задачі.
Задача
Заготовив - 8г.
Виїв - 2г.
Залишилось - ?г.
8-2=6 (г.)
Відповідь: 6 горняток.
От ми і виконали всі завдання від Мудрої Сови.