Дидактична гра "Подорож із Вінні - Пухом".

Про матеріал
Педагогічне керівництво дидактичними іграми. Дидактична гра "Подорож із Вінні - Пухом".
Перегляд файлу

    Педагогічне  керівництво  дидактичними  іграми.

Дидактична  гра:  «Подорож  із  Вінні-Пухом».

Мета.  Продовжити  вдосконалення  техніки  читання,  навичок  звуко-буквенного  аналізу  слів,  складати  речення  за  сюжетним  малюнком  з  різною  метою  висловлювання,  повторити  вивчене  про  вживання  великої  літери.

Розвивати  пам’ять,  увагу,  зацікавленість  рідним  словом,  збагачувати  активний  і  пасивний  словник  учнів.

Закріпити  склад  числа  20,  вправляти  у  складанні  та  розв’язуванні  прикладів  на  додавання  в  межах  20;  розвивати  логічне  мислення  та  навички  каліграфічного  письма,  кмітливість;  виховувати  відповідальність  за  доручену  справу.

 

      Вінні-Пух,  П’ятачок,  ослик  Іа,  Кролик,  Сова  -  герої  казки  англійського  письменника  Алана  Мілна.  Ці  іграшкові  звірята  жили  у  Крістофера  Робіна,  сина  письменника,  для  якого  батько  написав  свою  книжку.  От  і  ми  сьогодні  помандруємо  сторінками  цієї  чарівної  книги.  Зустрінемось  з  іграшковими  звірятами  та  виконаємо  цікаві  завдання  разом  з  ними.

     В  дуплі  великого  дерева   жила  Мудра  Сова.  Вона  вміла  читати  та  писати.  От  і  вирішила  вона  одного  разу  навчити  своїх  друзів  читати.  Кожен  вибрав  собі  букву,  з  якої  починається  його  ім’я.  Чи  всі  виконали  завдання  правильно?  Закресліть  помилкові  букви  та  напишіть  правильні.

Ослик  Іа

П’ятачок

Вінні-Пух

Кролик

 

П’ятачок  старанно  складав  слова,  але  Тигра  так  бігав  і  стрибав  навколо,  що  деякі  букви  із  слів  вилетіли.  Допоможіть  П’ятачкові  поставити  їх  на  місце.

Ослик  Іа  теж  складав  слова,  але  переплутав  геть  усі  літери.  Відгадайте,  які  слова  хотів  скласти  ослик,  і  запишіть  їх.

Фізкультхвилинка.

 

Кролик  дуже  любив  читати  віршики  про  зайців.

Прочитайте  і  ви   .

                    Заєць  спати  захотів

Заєць  спати  захотів,

Сам  постелю  застелив.

Сам  собі  приніс  подушку.

Підмостив  її  під  вушко.

Та  у  зайця  довге  вушко  -

Все  звисає  із  подушки.

 

                    Мокру  моркву  заєць  ніс

По  стежинці  через  ліс

Мокру  моркву  заєць  ніс.

А  чому  та  морква  мокра?

І  кому  він  моркву  ніс?

Морква  мокра  від  водиці,

Бо  обмита  у  криниці.

Мокру  моркву  заєць  ніс

Чемному  хлопчині,

А  мені  він  не  приніс,

Бо  я  плакав  нині.

 

Сова  також  учила  своїх  друзів  писати.  П’ятачок  писав  букви,  схожі  на  його  п’ятачок.

Давайте  і  ми  запишемо  їх.

Вінні  вибрав  букву,  з  якої  починалось  його  улюблене  слово.

А  Кролик  відразу  став  писати  речення.

Фізкультхвилинка.

 

 

 

Друзі  розв’язували  математичні  приклади.  Хто  який  приклад  розв’язував?  Запишіть  їх.  Покажіть  стрілочками.

Вінні-Пух  теж  склав  свою  задачу.  Чи  зможете  розв’язати  її?

  Вінні-Пух  заготовив  на  зиму  8  горняток  меду.  З  двох  горняток  він  відразу  виїв  мед.  Скільки  горняток  меду  у  нього  залишилось?

Запишемо  розв’язок  задачі.

                                  Задача

Заготовив  -  8г.

Виїв  -  2г.

Залишилось  -  ?г.

8-2=6 (г.)

Відповідь:  6 горняток.

 

От  ми  і  виконали  всі  завдання  від  Мудрої  Сови.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                 

 

 

 

 

doc
Додав(-ла)
Булах Любов
Додано
14 грудня
Переглядів
17
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку