Дидактична гра : Правила поведінки у школі.

Про матеріал
Мета: сприяти соціалізації дітей, формувати уявлень у дітей дошкільного віку про правила поведінки у школі. Вчити оцінювати вчинки людей. Продовжити роботу над формуванням понять: «добре», «погано». Спосіб використання гри: діти, розглянувши картинки, мають підібрати смайлики з відповідною емоцією. Після цього можна запропонувати дитині прокоментувати свій вибір.
Перегляд файлу

5.jpg 

1.png3.png 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6.jpg7.png8.png 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.jpg 

10.jpg2.png 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Брат с сестрой.jpg 

ZA_STOL.jpg008.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

веселий.jpgсумний.jpgвеселий.jpgвеселий.jpgвеселий.jpgвеселий.jpgвеселий.jpgвеселий.jpgсумний.jpg 

 

 

 

сумний.jpgсумний.jpgсумний.jpgсумний.jpgсумний.jpgсумний.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дидактична гра: Правила поведінки у школі

Мета: сприяти соціалізації дітей, формувати уявлень у дітей дошкільного віку про правила поведінки у школі. Вчити оцінювати вчинки людей. Продовжити роботу над формуванням понять: «добре», «погано».

Спосіб використання гри: діти, розглянувши картинки, мають підібрати смайлики з відповідною емоцією. Після цього можна запропонувати дитині прокоментувати свій вибір.

 

 

 

 

 

docx
Додано
6 жовтня 2019
Переглядів
2016
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку