Дидактична гра. Тема "Множення і ділення звичайних дробів"

Про матеріал
Дидактична гра містить 32 картки (на половині з них початок, а на інших закінчення формулювання теоретичного положення) з теми "Множення і ділення звичайних дробів. Не секрет, що учням 5-6 класів складно формулювати математичні означення, властивості тощо. Тому такий вид роботи з ними допоможе у цьому. У матеріалі подано хід гри.
Перегляд файлу

 

Галина Дудар

Вчитель-методист

ТЗОШ І-ІІІ ст. №19.

м. Тернопіль,

6 клас. Множення і ділення звичайних дробів

Флеш-картки для перевірки і закріплення теоретичних знань з теми

Щоб помножити дріб на натуральне число,

число помножити на цей дріб.

Щоб помножити дріб на дріб, треба

то ці числа є взаємо-оберненими.

Щоб знайти число, обернене до мішаного числа, треба

записати відсотки у вигляді дробу і помножити число на отриманий дріб.

Оберненим числом до натурального числа с є дріб,

перевірити , чи дорівнює їх добуток одиниці.

Числом, оберненим до числа 1,

чисельник помножити на чисельник, а знаменник на знаменник.

Щоб знайти число, обернене до десяткового дробу, треба

не існує.

Якщо добуток двох чисел дорівнює одиниці,

це число помножити на знаменник даного дробу.

Щоб знайти дріб від числа, треба

треба його чисельник помножити на це число, а знаменник залишити без зміни

Якщо одиницю поділити на дріб, то

переставною і сполучною властивостями множення.

При винесенні спільного множника за дужки користуються

у якого чисельник дорівнює 1, а знаменник- число с.

Щоб знайти відсоток від числа, можна

перетворити його у неправильний дріб і поміняти місцями його чисельник і знаменник .

Обернене число до числа 0

отримаємо число, обернене до даного дробу.

Щоб поділити звичайний дріб на натуральне число, можна

записати його неправильним дробом, а тоді записати обернене до отриманого дробу.

При спрощенні виразів, які є добутком числових і буквених множників користуються

значення дробу поділити на даний дріб.

Щоб перевірити, чи є числа взаємно-оберненими, треба

розподільною властивістю множення.

Щоб знайти число за значенням його дробу, треба

є число1.

 

Опитування можна провести у вигляді гри. Є 16 карток (їх спочатку треба видрукувати і порозрізати). Восьмеро учасників вибирають навмання по дві картки – одну з початком речення, друга- із закінченням. Після цього ведучий (учитель, чи один з учнів ) проказує лічилку, щоб визначити, хто з учасників почне. Перший учасник зачитує своє запитання, інші шукають серед своїх карток відповідь. Той , хто знайшов, відповідає. І після цього зачитує своє запитання. І так, доки не буде дано відповіді на усі запитання. Усі учні слідкують за запитаннями і відповідями на них, якщо потрібно, виправляють, аналізують, наводять свої приклади ( чи контр-приклади). Таким чином більшість учнів будуть активними учасниками цієї навчальної гри.

Гру можна провести і як на початку уроку для актуалізації, так і на завершальному етапі для закріплення вивченого матеріалу.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Шульгіна Ірина Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
13 листопада 2020
Переглядів
968
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку