У кого вищій будинок.
Дидактична гра
Мета: вправляти у лічбі в межах десяти; удосконалювати вміння читати адресу ігрового поля та шукати його на шаховій дошці; закріпити знання по колір полів на яких відбувається гра та; мислення, увагу, пам'ять, орієнтування у просторі; виховувати доброзичливе ставлення до однолітків.
Обладнання: по одній шаховій дошці, фішці та по десять цеглинок «LEGO» для кожного учасника гри, картки з записами чотирьох ігрових полів та одного неігрового.
Хід гри. У грі може приймати участь не менше двох гравців. Діти розміщаються за одним столом, в центрі якого хаотично лежать, перевернуті лицьовою стороною донизу, картки. Кожен учасник гри отримує по одній шаховій дошці та одній фішці. За умовним сигналом, учасники беруть собі по одній картці, перевертають її та, відшукавши адресу неігрового поля, ставлять на нього фішку. Після того, як фішка буде поставлена, треба підняти руку. Учасники, які вірно відшукали неігрове поле, отримують одну цеглинку «LEGO». По завершенню гри учасники будують зі своїх цеглинок «будинок» та визначають у кого він найвищій.
Умови гри. Картки можна перевертати лише після умовного сигналу. Якщо дитина підняла руку та невірно знайшла потрібне поле, то фішку вона не може отримати. Гру варто повторювати в межах знань дітей лічити в межах десяти.