Дидактична гра-вікторина для учнів 7 класу "Назвіть державу". За описаними подіями або наведеними характеристиками учні мають встановити назву держави і показати її територію на карті.
Перегляд файлу
Дидактична гра-вікторина «Назвіть державу»
для учнів 7 класу
За описаними подіями або наведеними характеристиками учні мають встановити назву держави і показати її територію на карті.
Завдання.
У 1215 р. в цій країні була прийнята Велика хартія вольностей. (Англія)
На відміну від Англії і Франції у середні віки у цих країнах не утворилася єдина централізована держава. (Німеччина, Італія)
До складу цієї держави після розпаду Сицилійського королівства увійшла Сицилія. (Арагонське королівство)
Ця держава виникла на межі VІІІ – ІХ ст. й остаточно укріпилася за правління короля Гарольда Синьозубого. (Данія)
За спасіння цієї країни боролася юна Жанна д᾽Арк. (Франція)
У ХІ ст., після припинення тривалих міжусобиць, цю країну об᾽єднав Олаф Шотконунг. (Швеція)
Ця держава утворилася після одруження Ізабелли та Фердинанда. (Іспанське королівство)
Ця держава виникла в середині VІІІ ст., її столицею був Рим. (Папська область)
Вершини своєї могутності ця держава досягла за правління Юстиніана І. (Візантійська імперія)
У створенні цієї держави визначальну роль відіграло прийняття ісламу. (Арабський халіфат)
У цій республіці відбулося найбільше у середні віки повстання найманих робітників. (Флоренція)