Дидактична гра «Якої літери не вистачає»
Мета: навчити дітей знаходити пропущену голосну літеру (звук) у слові на етапі визначення голосного в середині три-чотири звукового слова під час промовляння назви малюнка самою дитиною; навчати звуко-буквинного аналізу слів; розвивати фонематичний слух, слухову увагу; уточнити та закріпити знання дітей про голосні літери А, О, У, И, І, E та голосні звуки [A], [O], [I], [E], [У], [И].
Матеріали: картки із зображення різних предметів та пропущеними в середині 3-4-х звучними словами голосної літери, набір карток із голосними літерами.
Опис гри
У дітей - карти з намальованими картинками (по одній на кожній картці). Ведучий пропонує дітям вимовити вголос назву предмету, що зображений на картинці. За допомогою слуху визначити, який голосний звук діти чують в назві предмету. Якщо картинка названа правильно, ведучий дозволяє вставити картку із зображення голосної літери. Виграє той, хто раніше всіх відшукає пропущену літеру на свої картці.
К |
|
Т |
К |
|
Т |
М |
|
К |
Р |
|
К |
С |
|
Р |
С |
|
М |
С |
|
Н |
Ж |
|
К |
Л |
|
К |
К |
Р |
|
Н |
К |
Р |
|
Б |
Х |
Л |
|
Б |
К |
Р |
|
Г |
С |
Т |
|
Л |
С |
Л |
|
Н |
В |
|
В |
К |
Г |
Р |
|
Б |
Т |
|
Г |
Р |
Т |
|
Р |
Т |
М |
|
С |
Т |
Л |
|
В |
Б |
|
К |
Н |
|
Ж |
Д |
|
М |
Л |
|
С |
З |
|
Б |
Д |
|
Б |
К |
|
Б |
Л |
|
С |
М |
|
Д |
Д |
|
Щ |
В |
|
З |
А |
О |
У |
И |
І |
Е |
А |
О |
У |
И |
І |
Е |