Гра «З ЯКОЇ ХАТИ СЛОВА?»
дозволяє формувати вміння визначати кількість складів у словах. Збагачувати словник дітей. Виховувати почуття поваги до батьківського дому, вміння розуміти естетику народного будівництва.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ЛЕКСИЧНИЙ МАТЕРІАЛ
ОДНОСКЛАДОВІ СЛОВА: МАК, КІТ, ПЕС, ДУБ, ГЕРБ
ДВОСКЛАДОВІ СЛОВА: ВІНОК, РУШНИК, СТРІЧКИ,
ВЕРБА, МАЛЬВА, ПРАПОР, ХАТА, КОНИК
ТРИСКЛАДОВІ СЛОВА: КАЛИНА, МАЛИНА,
БАРВІНОК, СОНЯШНИК, ПИСАНКА, ЧОБОТИ, ЛЕЛЕКА, КРИНИЦЯ, НАМИСТО
ЧОТИРИСКЛАДОВІ СЛОВА: ВИШИВАНКА, УКРАЇНКА, УКРАЇНЕЦЬ
МЕТА: формувати вміння визначати кількість складів у словах.
Збагачувати словник дітей. Виховувати почуття поваги до батьківського дому, вміння розуміти естетику народного будівництва.
ОБЛАДНАННЯ: картки із зображенням українських хаток з номерами від 1 – 6, предметні картинки для складового аналізу.
Логопед читає вірш: Все для мене тут рідне – Стіни – білі, як сніг. І віконце привітне, І дубовий поріг.
Уточнює, що мова йде про рідну хату, рідну домівку. Наголошує на необхідності поваги до рідного житла. Акцентує увагу на принципах народної естетики.
В хатинках живуть слова, але вони переплутали свої домівки. Треба допомогти їм знайти свої хатинки. (визначити скільки у слові складів та розмістити у хату з відповідною цифрою).