23 липня о 18:00Вебінар: STEM-освіта без гендерних стереотипів – запорука успішного майбутнього школярів

Дидактична гра "З якої хати слова?"

Про матеріал

Гра «З ЯКОЇ ХАТИ СЛОВА?»

дозволяє формувати вміння визначати кількість складів у словах. Збагачувати словник дітей. Виховувати почуття поваги до батьківського дому, вміння розуміти естетику народного будівництва.

Перегляд файлу







 

 

 

 

 

 

 

ЛЕКСИЧНИЙ МАТЕРІАЛ

ОДНОСКЛАДОВІ СЛОВА: МАК, КІТ, ПЕС, ДУБ, ГЕРБ

 

ДВОСКЛАДОВІ СЛОВА: ВІНОК, РУШНИК,  СТРІЧКИ,

ВЕРБА, МАЛЬВА, ПРАПОР, ХАТА, КОНИК

 

ТРИСКЛАДОВІ СЛОВА: КАЛИНА, МАЛИНА,

БАРВІНОК, СОНЯШНИК, ПИСАНКА, ЧОБОТИ, ЛЕЛЕКА, КРИНИЦЯ, НАМИСТО

 

ЧОТИРИСКЛАДОВІ СЛОВА: ВИШИВАНКА, УКРАЇНКА, УКРАЇНЕЦЬ

 

 

 

 

 

 

 

 

«З ЯКОЇ ХАТИ СЛОВА?»

МЕТА: формувати вміння визначати кількість складів у словах. 

Збагачувати словник дітей.  Виховувати почуття поваги до батьківського дому, вміння розуміти естетику народного будівництва.

 ОБЛАДНАННЯ:  картки із зображенням українських хаток з номерами від 1 – 6, предметні картинки для складового аналізу.

ХІД ГРИ

Логопед читає вірш: Все для мене тут рідне –  Стіни – білі, як сніг. І віконце привітне, І дубовий поріг.

Уточнює, що мова йде про рідну хату, рідну домівку. Наголошує на необхідності поваги до рідного житла. Акцентує увагу на принципах народної естетики.

В хатинках живуть слова, але вони переплутали свої домівки. Треба допомогти їм знайти свої хатинки. (визначити скільки у слові складів та розмістити у хату з відповідною цифрою).

 

 

 

 

 

 

pdf
Пов’язані теми
Логопедія, Інші матеріали
Інкл
Додано
2 липня 2018
Переглядів
512
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку