Дидактична гра "Збери коштовності" Автоматизація звука Л.

Про матеріал
Гра для дітей 5-7 років. Мої діти "розсмакували" її з 2-3 разу, то ж нехай вас не лякає перше враження. Діти повинні засвоїти правила. Фраза: "А ми будемо ще грати в цю гру?" говорить сама за себе.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

                                                                                                                                                                                                                                 




Автоматизація звука Л на початку слова. Розвиток уваги, спостережливості, пам’яті.

24 парні картинки у формі зірочок, 12 картинок у формі шестикутників, картинки-

рубашки, 4 фішки, в кожній з яких по 4 отвори, 4 ковпачки від ручок.  

Фішки можна виготовити з картонних пакувальних ящиків, в яких фасують цукерки, печиво та ін. Потрібно вирізати десь по 8 кружечків на кожну фішку, склеїти їх і зверху оздобити декором із заламінованих кружечків з будь-яким фоном. В кожній фішці зробити по 4 отвори, в які вставляються ковпачки від ручок. Також можна виготовити фішки з будь-яких пластикових кришечок (4 шт), на які замість ковпачків від ручок, можна наклеювати ґудзики на липучках (4 шт).   

Шестикутні картки (12 шт) рубашкою догори розкласти в центрі столу. Навколо розкласти картки у формі зірочок зображенням догори (доріжка, по якій «ходитимуть» гравці). Кожна дитина отримує фішку і вставляє в отвір лише один ковпачок. Фішки рівномірно ставляться на доріжку з картинками, дотримуючись приблизно однакового інтервалу між ними.

          Діти ходять по черзі за годинниковою стрілкою. Гравець називає слово, що знаходиться попереду нього і відкриває будь-яку картинку шестикутної форми. Якщо картинки не співпали – гравець залишається на місці. Якщо ж картинка співпадає – робить один хід. Шестикутна картка кладеться на місце, зображенням донизу, а гравець робить наступний хід, доки не помилиться. Далі ходить наступний гравець. Якщо хтось із гравців наздоганяє іншого, то він може його обігнати, назвавши картку, яка знаходиться попереду нього і знайшовши відповідну серед шестикутних карток. Обігнавши його, гравець забирає у нього ковпачок і продовжує гру. Виграє той, хто збере всі ковпачки.

 

                                                 

pdf
Додано
27 жовтня
Переглядів
64
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку