Автоматизація звука Л на початку слова. Розвиток уваги, спостережливості, пам’яті.
24 парні картинки у формі зірочок, 12 картинок у формі шестикутників, картинки-
рубашки, 4 фішки, в кожній з яких по 4 отвори, 4 ковпачки від ручок.
Фішки можна виготовити з картонних пакувальних ящиків, в яких фасують цукерки, печиво та ін. Потрібно вирізати десь по 8 кружечків на кожну фішку, склеїти їх і зверху оздобити декором із заламінованих кружечків з будь-яким фоном. В кожній фішці зробити по 4 отвори, в які вставляються ковпачки від ручок. Також можна виготовити фішки з будь-яких пластикових кришечок (4 шт), на які замість ковпачків від ручок, можна наклеювати ґудзики на липучках (4 шт).
Шестикутні картки (12 шт) рубашкою догори розкласти в центрі столу. Навколо розкласти картки у формі зірочок зображенням догори (доріжка, по якій «ходитимуть» гравці). Кожна дитина отримує фішку і вставляє в отвір лише один ковпачок. Фішки рівномірно ставляться на доріжку з картинками, дотримуючись приблизно однакового інтервалу між ними.
Діти ходять по черзі за годинниковою стрілкою. Гравець називає слово, що знаходиться попереду нього і відкриває будь-яку картинку шестикутної форми. Якщо картинки не співпали – гравець залишається на місці. Якщо ж картинка співпадає – робить один хід. Шестикутна картка кладеться на місце, зображенням донизу, а гравець робить наступний хід, доки не помилиться. Далі ходить наступний гравець. Якщо хтось із гравців наздоганяє іншого, то він може його обігнати, назвавши картку, яка знаходиться попереду нього і знайшовши відповідну серед шестикутних карток. Обігнавши його, гравець забирає у нього ковпачок і продовжує гру. Виграє той, хто збере всі ковпачки.