29 липня о 18:00Вебінар: Формування та розвиток лідерських якостей сучасних учнів

Дидактична гра "Збери коштовності" Автоматизація звука Л.

Про матеріал
Гра для дітей 5-7 років. Мої діти "розсмакували" її з 2-3 разу, то ж нехай вас не лякає перше враження. Діти повинні засвоїти правила. Фраза: "А ми будемо ще грати в цю гру?" говорить сама за себе.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

                                                                                                                                                                                                                                 




Автоматизація звука Л на початку слова. Розвиток уваги, спостережливості, пам’яті.

24 парні картинки у формі зірочок, 12 картинок у формі шестикутників, картинки-

рубашки, 4 фішки, в кожній з яких по 4 отвори, 4 ковпачки від ручок.  

Фішки можна виготовити з картонних пакувальних ящиків, в яких фасують цукерки, печиво та ін. Потрібно вирізати десь по 8 кружечків на кожну фішку, склеїти їх і зверху оздобити декором із заламінованих кружечків з будь-яким фоном. В кожній фішці зробити по 4 отвори, в які вставляються ковпачки від ручок. Також можна виготовити фішки з будь-яких пластикових кришечок (4 шт), на які замість ковпачків від ручок, можна наклеювати ґудзики на липучках (4 шт).   

Шестикутні картки (12 шт) рубашкою догори розкласти в центрі столу. Навколо розкласти картки у формі зірочок зображенням догори (доріжка, по якій «ходитимуть» гравці). Кожна дитина отримує фішку і вставляє в отвір лише один ковпачок. Фішки рівномірно ставляться на доріжку з картинками, дотримуючись приблизно однакового інтервалу між ними.

          Діти ходять по черзі за годинниковою стрілкою. Гравець називає слово, що знаходиться попереду нього і відкриває будь-яку картинку шестикутної форми. Якщо картинки не співпали – гравець залишається на місці. Якщо ж картинка співпадає – робить один хід. Шестикутна картка кладеться на місце, зображенням донизу, а гравець робить наступний хід, доки не помилиться. Далі ходить наступний гравець. Якщо хтось із гравців наздоганяє іншого, то він може його обігнати, назвавши картку, яка знаходиться попереду нього і знайшовши відповідну серед шестикутних карток. Обігнавши його, гравець забирає у нього ковпачок і продовжує гру. Виграє той, хто збере всі ковпачки.

 

                                                 

pdf
Додано
27 жовтня 2019
Переглядів
316
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку