Дидактичні ігри ,, Дикі тварини''

Про матеріал

Для дітей дошкільного віку ігри мають виняткове значення: гра для них -навчання, гра для них - праця, гра для них - серйозна форма виховання.

Гра для дошкільників - засіб пізнання навколишнього.

Вона стане йому в добрій нагоді під час засвоєння дітьми будь-якого матеріалу, передбаченого програмою, й має проводитися на заняттях; може входити до музичного заняття, бути одним із елементів прогулянки, а також особливим видом діяльності. Друга мета дидактичної гри - суто ігрова, задля якої діє дитина. Це ігри в які діти граються самостійно, поза заняттями, коли можуть обирати їх за власним бажанням.

Кожна дидактична гра містить конкретне завдання і, щоб виконати його необхідно долати труднощі, самостійно діяти в певній ситуації або з певними предметами, набуваючи власного досвіду.

Слід відмітити, що дидактичні ігри будуть ефективними, якщо їх використовують систематично, послідовно, дотримуючись головного принципу дидактики: "від простого до складного".

Перегляд файлу

 

Дид.гра  “Лісовий магазин”

 

Мета: Продовжувати вчити давати відповіді на запитання повними реченнями; розширювати уявлення дітей про те, чим харчуються дики тварини.  Поповнити словник  назвами тварин та ввести узагальнюючі слова:  хижаки, травоїдні, всеїдні.  Розвивати уяву, фантазію, логічне мислення. Виховувати дбайливе ставлення до тварин, уміння дружно працювати.

 

Матеріал: У магазині на вітрині стоять продукти для тварин (шишки, горішки, гриби,  капуста, морква)

Хід гри:

   Вихователь пропонує дітям "погодувати" тварин. Діти обирають їжу для тварин і виставляють поруч із твариною.

 

                           

Д/г. Підбери шубку

Мета: учити розпізнавати диких тварин, правильно їх називати, описувати їх зовнішній вигляд; розвиток зв'язного мовлення, уміння давати відповіді на запитання; виховання добрих почуттів до тварин, цікавості до світу природи.

Матеріал : Кольорові шубки з картону, шапки, чобітки, картки із символами тварин.

Хід гри: Запропонувати дітям підбирати шубку тварині враховуючи її справжній колір у природі.

Запитання:

   Якого кольору шубку купила б лисичка?

   По яку шубку прийшов у магазин зайчик? (влітку, взимку)?

   А яку шубку вибрав би собі ведмедик? (якого кольору)?

   Чи знайшов шубку для себе вовк?

   У яких двох тваринок шубки були б однакового кольору?( білка, лисиця).

     

 

 

Дид гра: ,, Хто загубив рукавичку?’’

 

Мета: розширювати уявлення дітей про те, чим харчуються дики тварини; розвивати мислення, мовлення, увагу, виховувати дбайливе ставлення до тварин.

Матеріал: картки із символами тварин, рукавички, на яких намальовано

                малюнки моркви, шишки, гриба, малини.

C:\Users\Юрик\Desktop\ххх\IMG_20170601_184946.jpgC:\Users\Юрик\Desktop\ххх\IMG_20170601_184928.jpgC:\Users\Юрик\Desktop\ххх\IMG_20170601_184859.jpgC:\Users\Юрик\Desktop\ххх\IMG_20170601_185007.jpg

 

Хід гри:   Діти знаходять  рукавичку яку загубив чи загубила: зайчик,  їжачок, білочка, ведмедик .

 

docx
Додано
21 жовтня 2018
Переглядів
5419
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку