Дидактичні ігри "Ігри за картками"

Про матеріал
Ігри з картками – це надзвичайно ефективний спосіб розвинути дитячу уяву й увагу, логіку і мислення, натренувати візуальну пам’ять. «Розвиток малюка» – це ціла навчальна серія, до якої входить безліч тем карток, як-от тварини, фрукти, іграшки, предмети побуту тощо. Різноманітність тематики забезпечує також багато ігор, за допомогою яких легко і цікаво опанувати значну кількість нових слів.
Перегляд файлу

10 ігор з картками для розвитку

Ігри з картками – це надзвичайно ефективний спосіб розвинути дитячу уяву й увагу, логіку і мислення, натренувати візуальну пам’ять. «Розвиток малюка» – це ціла навчальна серія, до якої входить безліч тем карток, як-от тварини, фрукти, іграшки, предмети побуту тощо. Різноманітність тематики забезпечує також багато ігор, за допомогою яких легко і цікаво опанувати значну кількість нових слів.

Гра №1

Тренуємо логіку та вчимося розрізняти звуки. Візьміть картку із зображенням, наприклад, машинки. Покладіть її перед малюком. Вимовте слово «машинка» і визначте, на який звук це слово починається. Тепер запропонуйте дитині знайти ще картинки, які починаються на такий само звук. Викладаємо картинки – м’яч, миска, молоток в ряд. Ту-туу! Вийшов потяг. Він відправляється у подорож. Яке місто починається на «М»? Миколаїв!

Гра №2

Розвиваємо пам’ять. Назвіть дитині 3-4 слова, наприклад, кішка, каструля, огірок, лялька. Попросіть малюка відшукати потрібні слова і покласти в тій послідовності, що ви їх називали.

Гра №3

Покращуємо візуальну пам’ять. Покладіть перед дитиною чотири картки. Попросіть віднайти зайвий предмет, називаючи кожен. Групуємо картинки за кольором, розміром, величиною тощо. Наприклад, банан, бджола, лев, кабачок. Що зайве? Правильно, кабачок, бо він зелений, а інші предмети жовті.

Гра №4

Знаходимо логічні зв’язки між предметами. Наприклад, покладіть картинку із зображенням банана. Яку картку потрібно покласти наступною? Це може бути мавпа, бо вона любить їсти банани. Далі дайте можливість дитині подумати. Наступна може бути кішка. Чому кішка? Тому що і у кішки, і у мавпи є довгий хвіст. І далі в такому ж дусі.

Гра №5

Візуалізуємо предмети. Шукаємо все, що має круглу форму (квадратну, трикутну та ін.). Нехай першою буде зображена геометрична фігура, а далі складайте рядок із предметів, які мають таку ж форму. Наприклад, після кола кладемо кавун, м’яч, тарілку тощо.

Гра №6

Вчимося сортувати предмети за приналежністю. Спочатку необхідно розсортувати картки, аби теми змішалися. Тепер у малюка є завдання: підібрати предмети відносно групової приналежності. Наприклад, до пожежника підбираємо картинки з професіями, до флейти – музичні інструменти тощо.

Гра №7

Задіємо уяву й фантазію. Підбираємо картинки, предмети на яких мають однакові властивості – гумові, залізні, скляні, холодні, м’які, живі, літають, повзають, такі, що можна зустріти в лісі. Наприклад, до характеристики «гарячий» можемо підібрати картки із зображенням сонця, пустелі, чаю тощо.

Гра №8

Розвиваємо логічне мислення, підбираючи схожі предмети на картинках. Наприклад, чоботи й парасолька – ними користуються, коли йде дощ, сосна і ведмідь – вони живуть у лісі.

Гра №9

Вчимося відчувати риму та ритм. Для цього з усіх карток вибираємо ті, назви яких назви римуються між собою. Наприклад, сова – голова, ручка – каблучка, гаманець – гребінець тощо.

Гра №10

Тренуємо комунікативні здібності. Загадки подобаються кожному малюку! Запропонуйте дитині взяти будь-яку одну картку. Вона має якомога точніше описати, що зображено на ній, не показуючи вам. А ви, в свою чергу, маєте відгадати, що на ній зображено. Наприклад, це тварина, вона маленька, сіра, любить їсти сир, боїться кішок. За наявності багатьох тем карток можна загадати слово і, навпаки, описати його не словами, а картками. До прикладу, картки із зображенням сиру, сірого кольору, кота означитимуть, що ви загадали мишеня.

docx
Додано
9 березня 2021
Переглядів
462
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку