Дидактичні ігри "Казка"

Про матеріал
Якщо ваша дитина полюбляє казки, то цей матеріал саме для вас. Дидактичні ігри "Казка"
Перегляд файлу

 

 

 

Дидактичні ігри

 

 

 

 

 

 

 

 

Підготувала:

Вихователь

Петренко Ю.П.

                                                                                   

 

Дидактичні ігри

 

Дидактична гра

«Впізнай казкового героя»

Мета. Співвідносити тактильні відчуття з характерними ознаками казкового героя (або його моральними якостями). Розвивати асоціативне мислення.

Обладнання. Мішечок і картки 12x8, з однієї сторони кожної наклеєне зображення казкового героя, з другою - матеріал, дотик до якого може викликати асоціації, пов'язані з певним казковим героєм: золота рибка - пайєтки, курочка Ряба - пір'я, солом'яний бичок -- соломка, жабка - пухирчаста плівка, Снігуронька - фольга і т.д.

 

Дидактична гра «Хто сховався?»

Мета. Впізнавати за частинами зображень казкових персонажів. Спонукати до зорового обстеження. Розвивати уяву.

Обладнання. Картонна рукавичка, картонні силуети тварин до казки «Рукавичка»

 

 

Дидактична гра «Розкажи казку»

Мета. Закріпити уміння орієнтуватись у знайомих творах, впізнавати їх за картинками. Розвивати уміння відтворювати нескладні казки, правильно передаючи зміст, послідовність подій.

Обладнання. Картки зі зменшеними ілюстраціями казок «Колобок», «Ріпка», «Лисичка», «Зайчикова хатка», «Марійка та Ведмідь».

 

Дидактична гра «Казкові  зустрічі»

Мета. Закріпити знання дітей про право «Всі діти мають право на вільне спілкування». Спонукати дітей до відвертості, відкритості, намагання зрозуміти себе та іншого. Розвивати діалогічне мовлення, комунікативні навички. Виховувати взаємоповагу, щирість.

Обладнання.  Картки із зображенням казкових героїв.

 

Дидактична гра «З яких казок?»

Мета. Вчити дітей активно і вільно використовувати знайомі казки. Розвивати вигадку, винахідливість, почуття гумору. Формувати оцінно-контрольні вміння.

Обладнання. Основні персонажі знайомих дітям народних казок. Картинки, які зображують різні епізоди з них. Короткі (2—3 речення) фрагменти тексту, які розкривають сутність казки або

вчинки, котрі характеризують героїв, музичні записи.

Хід гри

         Дітей розподіляють на дві групи, одні загадують казку,інші відгадують її. Перші, знайшовши заздалегідь захованих персонажів, під музику проходять перед другими. Кожний, хто вгадує, з якої казки персонаж, далі йде разом з ним і дитиною з першої групи. Коли всіх персонажів упізнали, музика замовкає. Діти ще раз називають персонажі й казку, з якої вони прийшли. Діти з першої групи задають будь-які запитання  про події казки і пригоди її героїв. Діти з другої групи, які відповіли на всі питання, переходять у першу групу. Кожен з них отримує одну-дві картки. Не показуючи їх іншим, діти складають за картинками казки.

 

Дидактична гра

«Казковий Буквоград»

Мета. познайомити дітей з буквами українського алфавіту. Навчати в ігровій формі читати відкриті та закриті склади,  слова. Розвивати мислення, уяву, пам'ять. Виховувати пізнавальний інтерес, бажання навчитись читати.

Обладнання. Магнітна абетка, ігрове поле: карта зображення Буквограду (одна половина карти світло-червоного кольору, друга – світло-синього, посередині круг будь-якого іншого світлого кольору).

                                                  Хід гри

Першого разу вихователь розповідає казку: « Водній чарівній країні жили собі букви. Їм дуже хотілось співати, розмовляти словами, але букви ніколи не могли домовитись, подружитись, бо зла відьма Какофонія наклала на них свої чари.  Коли букви пробували співати, складати слова, вони все це робили одночасно, ніхто нікого не слухав, не поступався чергою чи місцем. Звучав якийсь тарарам! Тоді добрий чарівник Лад вирішив допомогти буквам: він збудував нове місто Буквоград. Це було надзвичайне місто! Одна частина міста була червоного кольору – для букв, що позначають голосні звуки, інша – синього кольору, щоб там могли оселитися букви, що позначають приголосні звуки. Посередині міста був великий майдан зі сценою, де могли букви виступати зі своїми концертами. Першою до Буквограду прибула буква А. Як ви думаєте, в якій частині міста вона оселилась? Авжеж у червоній, бо… Відразу цій букві захотілось співати. Вийшла вона на сцену, і заспівала: а-а-а. Сумно якось. А чому?Бо вона почувалась самотньо. Та довго буква А не сумувала. До Буквограду приїхала буква У і оселилась де? Вони тепер разом виходили на сцену і по черзі співали.

Що у них виходило? (Ау, уа)»

Кожного разу, коли прибуває якась буква, діти «знайомлять» її з раніше «прибулими» літерами, вирішують, де її оселити. Викладають на «сцені» склади, а згодом і слова, читають їх.

doc
Додано
1 лютого 2023
Переглядів
1477
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку