Дидактичні ігри на уроках інформатики

Про матеріал

Матеріал про використання на уроках інформатики дидактичних ігор, які спрямовані на досягнення якісного формування системи знань, умінь і навичок, їх застосування у практичній діяльності, розвитку інтелектуальних здібностей у легкій, цікавій, доступній формі.

"Учитися можна тільки весело... Щоб переварити знання, треба поглинати їх з апетитом".

Анатоль Франс

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Розробила вчитель інформатики Лубенської ЗОШ №2 Семенова Ірина Василівна. Використання дидактичних ігор на уроках інформатики

Номер слайду 2

"Учитися можна тільки весело... Щоб переварити знання, треба поглинати їх з апетитом". Анатоль Франс

Номер слайду 3

Гра – це складне, багатогранне явище. Вона забезпечує прагнення учнів до новизни, до здіснення рухової активності з метою опанування новими знаннями, до ефективного освоєння матеріалу. Найбільш дієвими для формування внутрішньої мотивації учнів до вивчення інформатики, за дослідженнями, є дидактичні ігри.

Номер слайду 4

Основна мета гри - підняти інтерес учнів до навчання, і тим самим підвищити ефективність навчання. Урок-гру можна розглядати як одну з форм активного навчання, такі уроки припускають творчий підхід з боку вчителя й учнів, освоєння вмінь учнями в процесі активної пізнавальної діяльності.

Номер слайду 5

Для учнів урок-гра - перехід в інший психологічний стан, це інший стиль спілкування, позитивні емоції, відчуття себе в новій якості  - такий урок - це можливість розвити свої творчі здібності й особистісні якості, оцінити роль знань і побачити їхнє застосування на практиці, відчути взаємозв'язок різних наук.

Номер слайду 6

Для вчителя урок-гра, з одного боку - можливість краще зрозуміти учнів, оцінити їхні індивідуальні особливості, з іншого боку, це можливість для самореалізації, творчого підходу до роботи, здійснення власних ідей.

Номер слайду 7

Специфіка дидактичної гри полягає в тому, що вона має свою стійку структуру: ігрова задумка, правила гри, ігрові дії, дидактичні завдання, обладнання, результат

Номер слайду 8

Гра стимулює краще запам'ятовування й розуміння матеріалу, а також сприяє підвищенню мотивації й дозволяє тому, кого навчають, комплексно використовувати органи почуттів при сприйнятті інформації, а також самостійно й неодноразово відтворювати її в нових ситуаціях.

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Ділову гру можна проводити: - з метою мотивації вивчення нового матеріалу та актуалізації знань і вмінь учнів;- під час вивчення нового матеріалу;  - після вивчення теоретичного матеріалу;- протягом декількох уроків теми на основі довготривалої ділової гри.

Номер слайду 11

Для того щоб створити рольову гру, потрібно мати чітке уявлення про складові частини гри:• рольове моделювання;• алгоритм рольової гри;• етика майстра гри;•стандарти правил і використання їх у грі.

Номер слайду 12

В залежності від кількості учасників дидактичні ігри можуть бути: ОдиночніПарніГруповіКолективні

Номер слайду 13

А. С. Макаренко писав: “Гра має важливе значення в житті дитини … Якою буде дитина в грі, такою вона буде і в праці, коли виросте. Тому виховання майбутнього діяча відбувається перш за все в грі …” Отже, гра, її організація – ключ в організації виховання.

Номер слайду 14

Дякую за увагу !!!

Залишити відгук до розробки

Щоб залишити свій відгук, необхідно зареєструватись.

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
4.0
Загальна:
4.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Молодиченко Катерина Дмитрівна
    Загальна:
    4.0
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    4.0
Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
pptx
Додано
4 січня
Переглядів
898
Оцінка розробки
4.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку