Дидактичні ігри на уроках інформатики

Про матеріал

Матеріал про використання на уроках інформатики дидактичних ігор, які спрямовані на досягнення якісного формування системи знань, умінь і навичок, їх застосування у практичній діяльності, розвитку інтелектуальних здібностей у легкій, цікавій, доступній формі.

"Учитися можна тільки весело... Щоб переварити знання, треба поглинати їх з апетитом".

Анатоль Франс

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Розробила вчитель інформатики Лубенської ЗОШ №2 Семенова Ірина Василівна. Використання дидактичних ігор на уроках інформатики

Номер слайду 2

"Учитися можна тільки весело... Щоб переварити знання, треба поглинати їх з апетитом". Анатоль Франс

Номер слайду 3

Гра – це складне, багатогранне явище. Вона забезпечує прагнення учнів до новизни, до здіснення рухової активності з метою опанування новими знаннями, до ефективного освоєння матеріалу. Найбільш дієвими для формування внутрішньої мотивації учнів до вивчення інформатики, за дослідженнями, є дидактичні ігри.

Номер слайду 4

Основна мета гри - підняти інтерес учнів до навчання, і тим самим підвищити ефективність навчання. Урок-гру можна розглядати як одну з форм активного навчання, такі уроки припускають творчий підхід з боку вчителя й учнів, освоєння вмінь учнями в процесі активної пізнавальної діяльності.

Номер слайду 5

Для учнів урок-гра - перехід в інший психологічний стан, це інший стиль спілкування, позитивні емоції, відчуття себе в новій якості  - такий урок - це можливість розвити свої творчі здібності й особистісні якості, оцінити роль знань і побачити їхнє застосування на практиці, відчути взаємозв'язок різних наук.

Номер слайду 6

Для вчителя урок-гра, з одного боку - можливість краще зрозуміти учнів, оцінити їхні індивідуальні особливості, з іншого боку, це можливість для самореалізації, творчого підходу до роботи, здійснення власних ідей.

Номер слайду 7

Специфіка дидактичної гри полягає в тому, що вона має свою стійку структуру: ігрова задумка, правила гри, ігрові дії, дидактичні завдання, обладнання, результат

Номер слайду 8

Гра стимулює краще запам'ятовування й розуміння матеріалу, а також сприяє підвищенню мотивації й дозволяє тому, кого навчають, комплексно використовувати органи почуттів при сприйнятті інформації, а також самостійно й неодноразово відтворювати її в нових ситуаціях.

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Ділову гру можна проводити: - з метою мотивації вивчення нового матеріалу та актуалізації знань і вмінь учнів;- під час вивчення нового матеріалу;  - після вивчення теоретичного матеріалу;- протягом декількох уроків теми на основі довготривалої ділової гри.

Номер слайду 11

Для того щоб створити рольову гру, потрібно мати чітке уявлення про складові частини гри:• рольове моделювання;• алгоритм рольової гри;• етика майстра гри;•стандарти правил і використання їх у грі.

Номер слайду 12

В залежності від кількості учасників дидактичні ігри можуть бути: ОдиночніПарніГруповіКолективні

Номер слайду 13

А. С. Макаренко писав: “Гра має важливе значення в житті дитини … Якою буде дитина в грі, такою вона буде і в праці, коли виросте. Тому виховання майбутнього діяча відбувається перш за все в грі …” Отже, гра, її організація – ключ в організації виховання.

Номер слайду 14

Дякую за увагу !!!

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
4.0
Загальна:
4.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Молодиченко Катерина Дмитрівна
    Загальна:
    4.0
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    4.0
pptx
Додано
4 січня 2018
Переглядів
4600
Оцінка розробки
4.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку