Дидактичні ігри з англійської мови. 1 клас. Матеріал для роботи з дітьми з особливими освітніми потребами. Швидко адаптуватися до життя в соціумі та отримати для цього знання, уміння та навички допоможе використання різних ігор, адаптованих та розроблених для навчання сліпих школярів.
Приклади навчальних ігор для дітей з ООП.
Вивчення іноземної мови – це діяльність, яка спрямована на розвиток особистості учня, дозволяє покращувати пам’ять, увагу та мислення, дає дітям нові можливості: дізнатися про свята і традиції,цікаві факти культурного життя іншої країни тощо.
Кожному вчителю, який починає працювати в інклюзивному класі, потрібно пам’ятати, що навчання дітей з особливими потребами вимагає інших прийомів, форм і методів навчання.
Швидко адаптуватися до життя в соціумі та отримати для цього знання, уміння та навички допоможе використання різних ігор,адаптованих та розроблених для навчання сліпих школярів.
Ігрова діяльність є ведучою для дітей молодшого віку. На уроці іноземної мови родимо використовувати наступні ігри :
1) рухливі ігри (до них відносяться зарядка з командами, ігри на увагу, вірші і пісні, які супроводжуються рухами);
2) лексичні ігри ( відтворення нових лексичних одиниць);
3) ігри - змагання (діти поділяються на команди і виконують різні завдання);
4) ігри з м’ячем (питання-відповідь, переклад слів і речень з української на англійську і навпаки);
5) граматичні ігри ( запам’ятовування стійких граматичних структур, наприклад It is a…, I can see…);
6))творчі ігри ( вироби з паперу , листівки проектні роботи );
7) рольові ігри („У школі”, „В магазині ігрошок”).
8) фонетичні ігри ( відворення та імітування звуків ).
Гра:«Yellow ball».
Мета : формувати навички комунікативної компетенції.
Обладнання : жовтий м’яч.
Хід гри : учитель по черзі кидає м’яч учням , повторюючи “ Hello ! How are you ? Учень має спіймати та кинути м’яч вчителю , відповідаючи “ I am fine . Thank you ! Ця гра може проводитися як у режимі : Teacher – Pupil , так і в режимі Pupil 1 – Pupil 2.
Гра:«Touch and say»
Мета: перевірити лексику з теми (« Шкільне приладдя » ,« Іграшки »), розвивати логічне мислення.
Обладнання: шкільне приладдя, іграшки тощо.
Хід гри: учитель розкладає на столі шкільне приладдя або іграшки, а учень (учні) дотиком пальців відгадує, що це за предмет. What is it? It is a pen. У цю гру можна грати у режимі Teacher – Pupil(Pupils).
Гра: «At school or a strict teacher»
Мета: закріпити лексику з теми: «Школа. Шкільне приладдя. Інструкції», виховувати повагу один до одного.
Обладнання: шкільне приладдя( портфель, ручка, олівець, книга).
Хід гри: один з учнів в класі грає роль вчителя. Він( вона) заходе до класу і каже: Children, stand up, please! Hello! Sit down, please! Take your pens( bags, pencils, books), please! Good bye! Учні виконують інструкції вчителя. У цю гру можна грати у режимі Pupil 1- Pupils.
Гра: «Who is he (she)?»
Мета: закріпити лексику по темі «Моя сім’я».
Хід гри: один з учнів виходе до дошки і повертається до неї лицем. Вчитель, не називаючи ім’я, показує на учня в класі і той промовляє слово по темі «Моя сім’я». Учень біля дошки відгадує, хто сказав слово. Pupil 1: Mother.(Учень з класу).
Teacher: Who is he (she)?
Pupil 2: This is Bohdan.(Учень біля дошки).
Teacher: Right.(Wrong).
Гра: «Aloud, quietly and whisper»
Мета: формувати лексичні навички по темі «Іграшки».
Хід гри: учитель послідовно називає слова по темі «Іграшки». Учні повторюють ці слова за вчителем, кожне слово промовляється з різною інтонацією: голосно, тихо, пошепки. Учні імітують інтонацію вчителя, тобто промовляють так, як і вчитель. Цю гру можна використовувати у межах будь-якої теми.
Гра: «The world of ABC»
Мета: перевірити знання літер алфавіту.
Обладнання: спеціальні картки з літерами( Brail`s ABC).
Хід гри: учитель називає літери по порядку( не по порядку), а учні повторюють назви літер та розкладають картки на парті. У цю гру можна грати у режимі Teacher- Pupils.
Гра: «Count the words»
Мета: перевірити знання чисел( 1-10) та слів( тема: « Іграшки»).
Хід гри: вчитель рахує від 1 до 10, а учні називають іграшки і навпаки учитель називає іграшки, а учні рахують. У цю гру можна грати у режимі Teacher- Pupil 1- Pupil 2…
Teacher: One.
Pupil 1: A car.
Teacher: Two.
Pupil 2: A doll.
Гра «Chain»
Мета: розвивати комунікативні навички( тема: «Свята та традиції»).
Обладнання: м’яч( будь – яка м’яка іграшка).
Хід гри: учитель запитує, а учні по черзі відповідають при цьому передають м’яч або м’яку іграшку.
Teacher: How old are you?
Pupil 1: I am six.
Pupil 1: I am six too.