Дидактичні завдання етапу та заходи реалізації, які необхідні при створенні учнівського проекту.
Етапи роботи над проектом |
Дидактичне завдання етапу |
Заходи по реалізації |
||
І. Постановка проблеми |
Вибір теми проекту, визначення мети, завдань проекту |
Отримання інформації про проектну діяльність |
Створення творчих груп (прийняття рішення щодо запуску проекту – зазвичай завершується складанням і затвердженням статуту проекту з визначенням його мети, терміну виконання, критеріїв успіху, призначенням і чітким окресленням повноважень керівника проекту) |
|
ІІ. Планування |
Визначення джерел інформації, способів її збору та аналізу. Вибір способу звітування. Розподіл завдань серед членів груп |
Безперервне визначення кращих способів дій задля досягнення мети проекту з урахуванням конкретної ситуації, а основою планування є графік його виконання з урахуванням усіх стадій і всіх виконавців |
Аналітична робота над зібраними матеріалами. Корекція. У разі потреби подальший пошук інформації - аналіз нових даних. |
|
ІІІ. Самостійна дослідницька робота |
Збір інформації. Вирішення проміжних завдань. |
Опрацьовування запропонованої і знайденої інформації,обговорення в групах аспектів з тематичних питань |
||
ІV. Виконання |
|
Переклад текстів. Виконання креслень, проведення дослідів.
|
||
V. Результати, висновки |
Аналіз і синтез інформації, формулювання висновків. Підготовка звітів. |
Обговорення тематичних питань. Доопрацювання проекту. |
Підготовка та проведення обговорення різноманітності оптичних ілюзій в одязі . Створення презентації, оформлення веб-сторінки |
|
VІ. Захист проекту
|
Обговорення питань, які виникли під час зворотного зв’язку після розміщення матеріалів на веб-сторінці |
Захист проекту: усний звіт з демонстрацією окремих матеріалів. |
Презентація проекту створених оптичних ілюзій в одязі |
|
VІ. Оцінювання проекту
|
Взаємодія всіх учасників, обговорення, самооцінка, взаємооцінювання |
Обговорення результатів проекту, висловлювання пропозицій щодо подальшої роботи |
Оцінювання проекту вчителем на основі самооцінки |
|