Дидактичний матеріал біологія 6 клас .Тема 4. Різноманітність рослин.

Про матеріал
Дидактичний матеріал біологія 6 клас .Тема 4. Різноманітність рослин. Вчитель біології Сивній Наталія Вікторівна
Перегляд файлу

Дидактичний матеріал біологія 6-ий клас

Тема 4. Різноманітність рослин.

Картка №1

  1. Вибрати правильну відповідь
  1. Визначте представника бурих водоростей: а)улотрикс; б)ламінарія; 

в)хлорела.

  1. Визначте структури, за допомогою яких зозулин лоьн прикріплюється до грунту і поглинає з нього воду:  а)додаткові корені; б)бічні корені; в) ризоїди.
  2. Укажіть рослини, тіло яких не поділене на вегетативні органи: а)водорості; б)мохи; в)покритонасінні.
  3. Визначте зелену водорість ,яка належить до багатоклітинних: а)спірогіра; б)хлорела; в)хламідомонада.
  4. Укажіть групу водоростей, з яких добувають сировину для виготовлення мармеладу: а)зелені; б)бурі; в)червоні.
  5. Укажіть чим водорості відрізняються від вищих рослин: а) їх клітина має клітинну оболонку; б)не утворюють справжніх тканин та органів; в)властиве подвійне запліднення.

 

 

1I.Встановіть відповідність:

 

1.  Спора                                                А Яйцеклітина

 

2.  Антеридій                                         Б Спорофіт

 

3.   Зигота                                                В Сперматозоїд

 

4.   Архегоній                                          Г Протонема

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема 4. Різноманітність рослин.

Картка №2

I.Установіть відповідність між водоростями  та групами, до яких вони належать.

1.спірогіра                А зелені одноклітинні водорості

2. хлорела                Б червоні водорості

3.ламінарія             В діатомові

4.порфіра               Г бурі

                              Д зелені нитчасті

II.Вибрати одну правильну відповіть

1.  Для водоростей характерні такі ознаки:

А заросток                                    В листок

Б слань                                          Г спороносний колосок

2.     Виберіть багатоклітинну прісноводну водорість:

А ламінарія                                   В хлорела

Б спірогіра                                     Г порфіра

3.     Агар-агар утворюють водорості:

А зелені                                         В бурі

Б діатомові                                    Г червоні

4.     До колоніальних червоних водоростей належить:

А вольвокс                                    В хламідомонада

Б хлорела                                      Г улотрикс

5.Статеве покоління  спорових рослин:

А гаметофіт                              В спорогон

Б спорофіт                                Г заросток

6.Органи у яких утворюються спори зозулиного льону:

А зав’язь                                             В антеридії

Б спорангії                                         Г архегонії

 

Тема 4. Різноманітність рослин.

Картка №3

1.Вибрати правильну відповідь:

1.Спороносні колоски плауноподібних утворюються: A) на коренях; Б) на гаметофіті; B) на верхівках стебел; Г) біля основи стебел.

2.Мохоподібні мають таку будову:а) корінь, стебло, листки; б) ризоїди, пластинчаста або листкостеблова будова; в) ризоїди, стебло, листки, квітка.

3. Спорангій — це:а) особина нестатевого покоління; б) особина статевого покоління; в) орган нестатевого розмноження рослин, в якому утворюються спори.

4. Для вищих спорових рослин характерне чергування поколінь:а)гаметофіта і спорофіта; б) спор і гаметофіта; в) спор і спорофіта.

5.Вищі спорові рослини мають статеві органи двох типів: а) спорофіл і спорофіт; б) антеридій і архегоній; в) мікологія і мікориза.

6.Гаметофіт Плауна:  А)підземний; Б) повітряний; В) підводний. 

2. Назва рослин зображених на малюнку. Дати загальну характеристику, порівняти.

Похожее изображение

 

Тема 4. Різноманітність рослин.

Картка №4

1. Вибрати правильну відповідь:

1. Яку будову має гаметофіт моху зозулин льон? А) листкову; Б)таломну ;

В)листковостеблову .

2. Як називають статеве покоління Плаунів: А спорофіт;Б гаметофіт;

В заросток.

3. Спорангії Хвощів і Плаунів зібрані в:   А)гаметангії; Б)соруси;  В) колоски

4. Позначте утворення, в яких у вищих спорових рослин утворюються спори:

А) спорангії;  Б) зооспорангії;  В) гаметангії.

5. У посушливих регіонах вищі спорові рослини зустрічаються рідко. Поясніть чому: А) мають листки невеликих розмірів;   Б) ніколи не цвітуть; В) запліднення можливе за наявності води.

6. Позначте рослину, у якій розвиваються весняні спороносні і літні фото синтезуючі пагони:  А) папороть;      Б) плаун;   В) хвощ;   Г) зозулин льон.

2.Яка рослина зображена на малюнку. Що зображено під цифрами 1-12?

 

 

Похожее изображение

 

Тема 4. Різноманітність рослин.

Картка №5                 

  1. ВИБРАТИ ПРАВИЛЬНУ ВІДПОВІДЬ

1.Поширюються і розмножуються Голонасінні:а)насінням; б)спорами.

2.Усосни звичайної немає квіток, але утворюються: а)шишки; б)гамето фіт.

3.Жіночі шишки сосни звичайної: а)жовтого кольору; б)червоно-бурі.

4.На лусках жіночих шишок сосни утворюються: а)по два насінні зачатки;б)спорангії з спорами.

5. Луски чоловічих шишок мають пару: а)пилкових мішків; б)два насінні зачатки

6. У пилкових мішках чоловічих шишок утворюються: а)пилкові зерна; б)яйцеклітина.

2. Установити послідовність подій під час запилення і запліднення сосни:

  1. Злиття спермія і яйцеклітини;
  2. Потрапляння пилкового зерна на луски жіночих шишок;
  3. Дозрівання насінини;
  4. Розсування лусок жіночої шишок;
  5. Формування зародка з зиготи;
  6. Проростання пилкового зерна й утворення пилкової трубки;
  7. Утворення зиготи.

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема 4. Різноманітність рослин.

Картка №6

  1. Вибрати ознаки характерні дводольним рослинам:

1.Зародок з двома сім’ядолями .

2.Мичкувата коренева система.

3.Стрижнева коренева система.

4.Листки прості чи складні,зазвичай черешкові.

5.Жилкування перисте або пальчасте.

6.Оцвітина проста.

7.Запилення відбувається комахами.

8.Жилкування дугове або паралельне.

9. Зародок має одну     сім’ядолями  .

10. Основні родини – Лілійні ,Злакові ,Цибулеві.

2.До якого класу (однодольні чи дводольні ) належить запропонована на малюнку рослина? За якими ознаками ?

      кульбаба лікарська 

 

   Тема 4. Різноманітність рослин.

Картка №7

1.Вибрати ознаки характерні однодольним  рослинам:

1.Зародок з двома сім’ядолями .

2.Мичкувата коренева система.

3.Стрижнева коренева система.

4.Листки прості чи складні,зазвичай черешкові.

5.Жилкування перисте або пальчасте.

6.Оцвітина проста.

7.Запилення відбувається комахами.

8.Жилкування дугове або паралельне.

9. Зародок має одну     сім’ядолями  .

10. Основні родини – Лілійні ,Злакові ,Цибулеві.

2.До якого класу (однодольні чи дводольні ) належить запропонована на малюнку рослина? За якими ознаками ?

конвалія
 

   Тема 4. Різноманітність рослин.

Картка №8     

 

1

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
4.0
Загальна:
4.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Tkachenko PS
    Дякую за роботу
    Загальна:
    4.0
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    4.0
docx
Додано
11 лютого 2020
Переглядів
2783
Оцінка розробки
4.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку