За допомогою дидактичних ігор вивчати правила поводження з вибухонебезпечними та підозрілими предметами. Виховувати почуття відповідальності за своє життя та життя інших людей.
Дидактичний матеріал
для учнів початкових класів на тему: « Вибухонебезпечні предмети»
Про матеріал.
За допомогою дидактичних ігор вивчати правила поводження з вибухонебезпечними та підозрілими предметами. Виховувати почуття відповідальності за своє життя та життя інших людей.
1.Складання абетки
правил поводження з підозрілими предметами.
Що не можна робити, коли виявиш підозрілий предмет?
2. Викторина. Увага : вибухові пристрої!
3. Гра «Так – ні»
Твої дії під час виявлення вибухонебезпечних предметів.
1.Буду пересувати, кидати, піднімати вибухонебезпечні предмети. (Ні)
2.Буду повідомляти про підозрілу знахідку рятувальну службу за номером 101 (Так)
3. Буду збирати та зберігати боєприпаси, розбирати їх, нагрівати та ударяти. (Ні)
4.Буду повідомляти водія, якщо побачу підозрілу коробку, пакет, сумку у міському транспорті. (Так)
5. Буду виготовляти із снарядів предмети побуту. (Ні)
6.Буду огороджувати місце виявлення підозрілого предмету, схожого на снаряд, міну чи гранату. (Так)
7. Буду використовувати снаряди для розведення вогнищ, приносити їх в приміщення. (Ні)
8. Буду збирати та здавати в металолом боєприпаси, зброю спорядження часів війни. (Ні)
9.Буду чекати прибуття міліції (Так)
4. Робота в парі.
Якщо ти знайшов підозрілий предмет
( пронумеруй порядок своїх дій)
□ Попередь дорослих!
□ Не торкайся, не відкривай, не пересувай!
□ Дочекайся прибуття міліції!
□ Відійди якомога далі!
□ Запам’ятай час знаходження підозрілого предмета!
□ Не користуйся мобільним телефоном біля підозрілого предмета!