​Проект " Корисні і шкідливі звички . Цікаво про корисне."

Про матеріал

ПРОЕКТ КОРИСНІ І ШКІДЛИВІ ЗВИЧКИ . ЦІКАВО ПРО КОРИСНЕ.

Мета проекту: поглибити знання учнів про корисні та шкідливі звички, їх вплив на здоров'я людини, формувати уявлення про згубливу дію на дитячий організм куріння, алкоголю ,наркотичних речовин. Розвивати вміння відстоювати власні переконання, оцінювати свої вчинки Виховувати здатність протидіяти пропозиціям щодо паління, вживання алкоголю, наркотичних речовин . Виховувати моральні якості та стійкі мотиваційні установки на здоровий спосіб життя., розвиток життєвих компетенцій щодо сумлінного ставлення до власного здоров'я.

Термін дії проекту: проект розрахований на один місяць.

Учасники проекту:класовод . учні.

Дидактична характеристика проекту

Тип проекту: інформаційно – творчий, груповий.

Провідна проблема:спонукати учнів до здорового способу життя, постійно піклуватися про власне здоров'я.

Спосіб розв'язання проблеми:добирання інформації, її узагальнення , виконання творчих робіт.

Презентація проекту.

Учитель: Який настрій в вас сьогодні? Що ви очікуєте від нашого заходу?

Сьогодні у нас є «Дерево бажань» напишіть свої очікування, а в кінці ми дізнаємось - чи виконались ваші очікування?

Гра «Так чи ні»

(зачитую учням твердження, а діти відповідають «так» чи «ні»)

1.Здоров'я дітей не залежить від здоров'я батьків.(Так чи ні)

2.Внутрішні чинники здоров'я – це ніби його запас, з яким діти виходили в життя. (Так чи ні?)

3. Цей запас здоров'я може розвиватися, збільшуватися або ж зменшуватися. (Так чи ні?)

4.Здоров'я кожної конкретної людини не залежить від неї.( Так чи ні)

- Як ви вважаєте здоровий спосіб життя це …

Методика «Асоціативний кущ»

Психічний

Ранкова Режим Фізичний стан

гімнастика дня стан

- Чому важливо бути здоровим? Чому модно бути здоровим?

Розповідь вчителя.

Сьогодні ми поговоримо про корисні та шкідливі звички.

Людина сама відповідає за своє здоров'я і тільки сама може його зберегти. Люди не завжди цінують своє здоров'я, яке вони отримали від природи .Вони зберігають речі ,прикраси, а про здоров'я не турбуються. Особливо знищують здоров'я шкідливі звички про які ми і поговоримо на сьогоднішньому уроці.

У нас працює «Довідкове бюро» лікар Айболить, розповідь якого ви і почуєте.

Є в нас лікар Айболить!

У кімнаті він сидить.

Всіх лікує, всіх шанує,

Добрий лікар Айболить

Айболить:. Щоб здоровим бути!

Треба рано встати.

На зарядку шикуватись

І не лінуватись.

Стежина твоя простелилася вдаль.

Тобі і мужніти, й рости .

Ти сам у житті свого щастя коваль,

Тому-то задумайся ти,

Який собі шлях у житті обереш,

Як житимеш поміж людьми.

З добром чи з лукавством по світу підеш,

До світла чи в царство пітьми.

Учитель:

Діти, допоможемо Айболіту пройти «стежиною здоров'я.»Давайте оберемо

«Маршрут здоров'я».

1 зупинка - «Режим дня».

2 зупинка -«Гімнастика»

3 зупинка – «Чистота запорука здоров'я.»

4 зупинка –« Їжа – джерело росту і здоров'я»

5 зупинка – «Активний відпочинок»

А зараз мі поговоримо про шкідливі звички. В нас працює «Довідкове бюро».

Діти з «Довідкового бюро» розповідають:

Учень 1: повітря, яке ви вдихаєте, перебуваючи поблизу курців, містить стільки шкідливих речовин, як би ви самі викурили 2 цигарки на день.

Учень 2: У тих, хто викурює 10 цигарок на день, на 50% підвищується ризик померти від інфаркту серця із курінням.

Це треба знати:

- Одна крапля нікотину вбиває коня.

- Якщо замочити нікотином кінчик скляної палички і доторкнутися нею до дзьоба горобця він загине.

- Крапля нікотину викликає загибель усіх рибок в акваріумі.

Хвилинка цікавинка (Довідкове бюро)

Учень 3: Вчені провели таке дослідження: у 3 годівничках годували 9 крільчих. Крільчихи їли з кожної годівнички окремо. У першу годівничку насипали цукор, у другу налили молоко, у3- вино. З першої годівнички їла одна крільчиха, з другої теж одна, а біля третьої точилася бійка. Крільчихам сподобалось вино, вони хотіли пити з третьої годівнички, при цьому верещали, кусали одна одну. З часом у всіх крільчих народилися маленькі кроленята. У тих, які пили вино з третьої годівнички, народилися мертві, спотворені кроленята без вушок і без лапок.

Учень 4: В Індії слонам домішали до їхнього корму спиртне, після чого вони почали ревти, бігати, руйнувати будинки, перекидати автомобілі, навіть виривати з корінням дерева.

5.Підсумок: Алкоголь, тютюн ,наркотики є викрадачами людського

здоров'я. Отже можна зробити висновок , що треба вести

здоровий спосіб життя.

Виступ дітей.

Частівки.

Про життя своє шкільне

Ми вам заспіваймо

Ми не курим тютюну

Наркотиків ми не вживаємо

З алкоголем ми не дружим,

Любим солоденьке.

Іжа без радіонуклідів –

Дуже все смачненьке.

Щоб здоров'я берегти –

Ми усім бажаємо!

До здорового життя

Усіх закликаймо.

Виступ дітей.

За здоровий спосіб

Жити закликаймо

Щоб були здорові ми -

Поради приймаємо.

Геть з дороги,

Алкоголь й куріння

Боремось завзято

Із вашим велінням.

Ми народились, щоб жити і рости,

Щоб будувати життя нове собі

Для цього не палимо й не п'ємо,

І все найкраще ми собі беремо.

Тож треба взяти собі до тями:

Здоров'я, радість – це добро

Усе належить лиш од нас із вами

Здорові ми – здоровий весь народ.

Учитель:

- Чи справдились ваші очікування? Діти заповнюють «Дерево бажань».

Перегляд файлу

ПРОЕКТ КОРИСНІ І ШКІДЛИВІ ЗВИЧКИ . ЦІКАВО ПРО КОРИСНЕ.

http://pernvk.dnepredu.com/uploads/org3262/articles_1480741049_37385_original.JPG

Мета проекту: поглибити знання учнів про корисні та шкідливі звички, їх вплив на здоров’я  людини, формувати уявлення про згубливу дію на дитячий організм куріння, алкоголю ,наркотичних речовин. Розвивати вміння відстоювати власні переконання, оцінювати свої вчинки Виховувати здатність протидіяти пропозиціям  щодо  паління, вживання алкоголю, наркотичних речовин . Виховувати моральні якості та стійкі мотиваційні установки на здоровий спосіб життя., розвиток життєвих компетенцій щодо сумлінного ставлення до власного здоров’я.

 

Термін дії проекту: проект розрахований на один місяць.

Учасники проекту:класовод . учні.

Дидактична характеристика проекту

Тип проекту: інформаційно – творчий, груповий.

Провідна проблема:спонукати учнів до здорового способу життя, постійно піклуватися про власне здоров’я.

Спосіб розв’язання проблеми:добирання інформації, її узагальнення , виконання творчих робіт.

 

                                 Презентація проекту.

 

Учитель:   Який настрій в вас сьогодні?  Що ви очікуєте від нашого заходу?

Сьогодні у нас є «Дерево бажань» напишіть свої очікування, а в кінці  ми дізнаємось - чи виконались ваші очікування?

 

Гра «Так чи ні»

(зачитую учням твердження, а діти відповідають «так» чи «ні»)

 

1.Здоров’я дітей не залежить від здоров’я батьків.(Так чи ні)

2.Внутрішні чинники здоров’я – це ніби його запас, з яким діти виходили в життя. (Так чи ні?)

3. Цей запас здоров’я може розвиватися, збільшуватися або ж зменшуватися. (Так чи ні?)

4.Здоров’я кожної конкретної людини не залежить від неї.( Так чи ні)

-  Як ви вважаєте здоровий спосіб життя це …

                                 Методика «Асоціативний кущ»

C:\Users\User\AppData\Local\Temp\msohtmlclip1\01\clip_image001.gifC:\Users\User\AppData\Local\Temp\msohtmlclip1\01\clip_image002.gifC:\Users\User\AppData\Local\Temp\msohtmlclip1\01\clip_image003.gifC:\Users\User\AppData\Local\Temp\msohtmlclip1\01\clip_image004.gif                  здоров'я

 

                                                                              Психічний

Ранкова                Режим          Фізичний                стан

гімнастика               дня                   стан   

 

- Чому важливо бути здоровим? Чому модно бути здоровим?

Розповідь вчителя.

Сьогодні  ми поговоримо про корисні та шкідливі звички.

Людина сама відповідає за своє здоров’я і тільки сама може його зберегти. Люди не завжди цінують своє здоров’я, яке вони отримали від природи .Вони зберігають речі ,прикраси, а про здоров’я не турбуються. Особливо знищують здоров’я шкідливі звички про які ми і поговоримо на сьогоднішньому уроці.

   У нас працює «Довідкове бюро» лікар Айболить, розповідь якого ви і почуєте.

          Є в нас лікар Айболить!

           У кімнаті він сидить.

            Всіх лікує, всіх шанує,       

            Добрий лікар Айболить   

 

Айболить:. Щоб здоровим бути!

Треба рано встати.

На зарядку шикуватись

І не лінуватись.

 

Стежина твоя простелилася вдаль.

Тобі і мужніти, й рости .

Ти сам у житті свого щастя коваль,

Тому-то задумайся ти,

 

Який собі шлях у житті обереш,

Як житимеш поміж людьми.

З добром чи з лукавством по світу підеш,

До світла чи в царство пітьми.

 

Учитель:

 

Діти, допоможемо Айболіту пройти «стежиною здоров’я.»Давайте оберемо

«Маршрут здоров’я».

 

1 зупинка - «Режим дня».

2 зупинка -«Гімнастика»

3  зупинка – «Чистота запорука здоров’я.»

4  зупинка –« Їжа – джерело росту і здоров’я»

5 зупинка – «Активний відпочинок»

 

А зараз мі поговоримо про шкідливі звички. В нас працює «Довідкове бюро».

  Діти з «Довідкового бюро» розповідають:

  Учень 1: повітря, яке ви вдихаєте, перебуваючи поблизу курців, містить стільки шкідливих речовин, як би ви самі викурили 2 цигарки на день.

 

 Учень 2: У тих, хто викурює 10 цигарок на день, на 50% підвищується ризик померти від інфаркту серця із курінням.

       Це треба знати:

-         Одна крапля нікотину вбиває коня.

-         Якщо замочити нікотином кінчик скляної палички і доторкнутися нею до дзьоба горобця він загине.

-         Крапля нікотину викликає загибель усіх рибок в акваріумі.

Хвилинка цікавинка (Довідкове бюро)

 

Учень 3: Вчені провели таке дослідження: у 3 годівничках годували 9 крільчих. Крільчихи їли з кожної годівнички окремо. У першу годівничку насипали цукор, у другу налили молоко, у3- вино. З першої годівнички їла одна крільчиха, з другої теж одна, а біля третьої точилася бійка. Крільчихам сподобалось вино, вони хотіли пити з третьої годівнички, при цьому верещали, кусали одна одну. З часом у всіх крільчих народилися маленькі кроленята. У тих, які пили вино з третьої годівнички, народилися мертві, спотворені кроленята без вушок і без лапок.

 

Учень 4: В Індії слонам домішали до їхнього корму спиртне, після чого вони почали ревти, бігати, руйнувати будинки, перекидати автомобілі, навіть виривати з корінням дерева.

 

5.Підсумок:  Алкоголь, тютюн ,наркотики  є викрадачами людського 

                   здоров’я. Отже можна зробити висновок , що треба вести

                   здоровий спосіб життя.

Виступ дітей.

Частівки.

 

Про життя своє шкільне

Ми вам заспіваймо

Ми  не курим тютюну

Наркотиків ми не вживаємо

 

З алкоголем ми не дружим,

Любим солоденьке.

Іжа без радіонуклідів –

Дуже все смачненьке.

 

Щоб здоров’я берегти –

Ми усім бажаємо!

До здорового життя

Усіх закликаймо.

 

Виступ дітей.

 

            За здоровий спосіб

Жити закликаймо

Щоб були здорові ми -

Поради приймаємо.

 

Геть з дороги,

Алкоголь й куріння

Боремось завзято

Із вашим велінням.

 

Ми народились, щоб жити і рости,

Щоб  будувати життя нове собі

Для цього  не палимо й не п’ємо,

І все найкраще ми собі беремо.

 

Тож треба взяти собі до тями:

Здоров’я, радість – це добро

Усе належить лиш од нас із вами

Здорові ми – здоровий весь народ.

 

Учитель:

 

-         Чи справдились ваші очікування? Діти заповнюють «Дерево бажань».

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
1 липня 2018
Переглядів
2664
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку