ДИДАКТИЧНИЙ МАТЕРІАЛ до варіативного модулю «ПОДОЛАННЯ ПЕРЕШКОД»

Про матеріал

ДИДАКТИЧНИЙ МАТЕРІАЛ до варіативного модулю «ПОДОЛАННЯ ПЕРЕШКОД»

Картки для перевірки рівня теоретичної підготовки учнів з предмету "Фізична культура".

Перегляд файлу

1

ДЕРЖАВНИЙ ЛІЦЕЙ-ІНТЕРНАТ

З ПОСИЛЕНОЮ ВІЙСЬКОВО-ФІЗИЧНОЮ ПІДГОТОВКОЮ

«КАДЕТСЬКИЙ КОРПУС» імені І.Г. ХАРИТОНЕНКА

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ДИДАКТИЧНИЙ МАТЕРІАЛ

до варіативного модулю

«ПОДОЛАННЯ ПЕРЕШКОД»

 

 

 

 

 

Автор-розробник:

вчитель фізичної культури

КОРМІЛЕЦЬ

Сергій Володимирович

 

 

 

 

 

 

 

 

Суми – 2016

Картка 1

  1. Вкажіть назву зазначеного елементу смуги перешкод?

  1. колодязь;
  2. траншея;
  3. хід сполучення;
  4. стіна;
  5. зруйнована драбина;
  6. лабіринт;
  7. паркан;
  8. зруйнований міст;
  9. рів.
  1. довжина єдиної смуги перешкод?
  1. 150 м;
  2. 200 м;
  3. 400м;
  4. 520м.
  1. Де знаходяться лінії старту та фінішу?
  1. лінія старту, вона ж і лінія фінішу;
  2. на протилежних кінцях смуги перешкод;
  3. на прямому відрізку по середині смуги перешкод.

 

 

Картка 2

  1. Вкажіть назву зазначеного елементу смуги перешкод?

  1. колодязь;
  2. траншея;
  3. хід сполучення;
  4. стіна;
  5. зруйнована драбина;
  6. лабіринт;
  7. паркан;
  8. зруйнований міст;
  9. рів.
  1. Скільки штрафного часу дається за непопадання гранатами в ціль?
  1. 5 с;
  2. 15 с;
  3. не дається.
  1. Скільки відрізків пробігає учень під час подолання смуги перешкод?
  1. 2×200м;
  2. 4×100м;
  3. 8×50м.

 

 

 

Картка 3

  1. Вкажіть назву зазначеного елементу смуги перешкод?

  1. колодязь;
  2. траншея;
  3. хід сполучення;
  4. стіна;
  5. зруйнована драбина;
  6. лабіринт;
  7. паркан;
  8. зруйнований міст;
  9. рів.
  1. Скільки учнів одночасно може рухатись по одному напрямку смуги перешкод при виконанні нормативу?
  1. 1;
  2. 2;
  3. 6;
  4. їх кількість не обмежена.

 

 

 

 

 

Картка 4

  1. Вкажіть назву зазначеного елементу смуги перешкод?

  1. колодязь;
  2. траншея;
  3. хід сполучення;
  4. стіна;
  5. зруйнована драбина;
  6. лабіринт;
  7. паркан;
  8. зруйнований міст;
  9. рів.
  1. Заняття з подоланню перешкод спрямовані на:
  1. на формування й удосконалювання навичок подолання штучних і природніх перешкод;
  2. виконання спеціальних прийомів і дій;
  3. розвиток швидкості й силової-швидкості;
  4. силової витривалості;
  5. виховання впевненості у власних силах;
  6. сміливості й рішучості;
  7. все перераховане вище;
  8. нічого не підходить.

 

Картка 5

  1. Вкажіть назву зазначеного елементу смуги перешкод?

  1. колодязь;
  2. траншея;
  3. хід сполучення;
  4. стіна;
  5. зруйнована драбина;
  6. лабіринт;
  7. паркан;
  8. зруйнований міст;
  9. рів.
  1. Граната для метання має вагу:
  1. 100г;
  2. 900г;
  3. 1200г;
  4. 600г;
  5. 700г.
Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. K Sergey
    Гарний, цікавий матеріал!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
15 березня 2018
Переглядів
1492
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку