Завдання уроку:
1. Продовжувати навчання основним технічним елементам гри в баскетбол.
2. Навчати техніці переміщення баскетболіста з м'ячем і без м'яча.
3. Закріпити навики з раніше вивченими технічними та тактичними діями в двосторонній грі в баскетбол.
План-конспект
уроку з фізичної культури для
учнів 6-го класу
Тема: Баскетбол.
Завдання уроку:
Розвивальні завдання:
Оздоровчі завдання:
Виховні завдання:
Час: 45 хвилин.
Місце проведення: спортивна зала.
Обладнання: м'ячі баскетбольні, кеглі, баскетбольний майданчик.
№ п/п |
Зміст уроку |
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
1
|
Підготовча частина |
12' |
|
1. Шикування в одну шеренгу, рапорт фізорга класу, привітання, повідомлення завдань уроку. |
2' |
Звернути увагу на зовнішній вигляд учнів. |
|
2. Правила поведінки та техніки безпеки під час виконання фізичних вправ. |
|
Інструктаж: дистанція між учнями під час бігу та виконання вправ 2 м, взаємоповага. |
|
3. Теоретичні відомості про гру баскетбол. |
|
|
|
4. Стройові вправи на місці, повороти кругом, праворуч, ліворуч. Вимірювання ЧСС. |
|
Стежити за поставою учнів. |
|
5. Різновиди ходьби:
|
1' |
Стежити за поставою, дистанція 2 метри. |
|
6. Різновиди бігу:
|
3' |
Витримувати дистанцію 2 м. Під час бігу спиною вперед, тулуб дещо нахиляти вперед, частіше працювати ногами й руками.
Опорна нога з заду стояча.
Опорна нога при зупинці стрибком у правші ліва, у лівші права (бажано). |
|
7. Ходьба з виконанням вправи на поновлення дихання. Вимірювання ЧСС! |
1' |
Глибокий вдих – руки ч/з сторони вгору, видих – руки вниз. На кожен крок рух рук. |
|
8. Загальнорозвивальні вправи в русі:
|
5'
5–6 разів
5–6 разів
5–6 разів
5–6 разів
5–6 разів
5–6 разів
5–6 разів
5–6 разів |
Руки тримати на рівні плечей.
Руки в ліктях не згинати.
Руки в ліктях не згинати, слідкуємо за поставою.
Узгоджувати рухи.
Узгоджувати рухи. |
|
2 |
Основна частина |
30' |
|
В.П. – спина до спини: а) передача м'яча вправо; б) передача м'яча вліво; а) передача м'яча над головою; б) те саме в зворотному напрямку; – передача м'яча «вісімка» 1–6 – вліво; 1–6 – вправо. |
6 пер. впр. 6 пер. влів. 1–6 разів 1–6 разів |
Вправи в парах. |
|
2. Ловля та передача м'яча:
|
Шість передач на кожен вид |
М'яч передаємо на грудну клітку в лице партнера; м'яч ловимо руками, пальці розчепірені, долоні майже разом. Передача м'яча на кожен крок – вперед та назад. |
|
3. Ведення м'яча, зупинка в два кроки, поворот на опорній нозі, передача м'яча. Ведення м'яча, зупинка в стрибку, поворот на опорній нозі, передача м'яча. |
|
Опорна нога ззаду стояча.
Ноги торкаються одноразово, опорна нога у правші – ліва, у лівші права (бажано). |
|
4. Учні без м'яча розбирають м'ячі. а) Вправа для вдосконалення ведення м'яча:
б) Ведення м'яча правою та лівою руками з обведенням кеглі, передача м'яча. |
Вправа виконується на 6-ть рахунків |
При веденні м'яча пальці розчепірені, ноги пружинисто згинаються в суглобах, кість руки активно працює в променево-зап'ясному суглобі вдавлюючи м'яч вниз в підлогу. |
|
3 |
Заключна частина |
3' |
|
1. Ходьба в колону, вправи на поновлення дихання. |
|
Приводимо організм учнів у відносно спокійний стан. |
|
2. Підбиття підсумків уроку. |
|
|
|
3. Домашнє завдання:
|
|
|