Завдання з теми «Лінійна функція її графік і властивості» для виконання як під час уроку, так і для опрацювання вдома.
Мета завдань: продовжити роботу по формуванню вмінь учнів будувати графіки лінійних функцій; виробити вміння: за даними рівняннями лінійних функцій робити висновки щодо взаємного розташування графіків, знаходити аналітичним способом координати точки перетину графіків двох лінійних функцій та графіка функції з осями координат. Розвивати логічне мислення, графічну культуру, просторове уявлення; обчислювальні навички.
Побудувати в одній системі координат графіки функцій, обмежених областями.
Вправа 1. («Заєць»)
-
x=1, де 0≤у≤2;
-
x=-1, де 0≤у≤1; 1,5≤у≤2; 2,5≤у≤3,5; 4≤у≤4,5;
-
x=-2, де 3,5≤у≤4,5;
-
y=0, де -1≤х≤1;
-
y=1, де -1≤х≤0;
-
y=3,5; де -2≤х≤-1;
-
y=4,5; де -2≤х≤1;
-
y=5,5; де -0,5≤х≤0;
-
y=-х+1; де -1≤х≤0;
-
y=-х+3; де -1≤х≤1;
-
y=-х+0,5; де –1,5≤х≤-1;
-
y=х+3,5; де –1,5≤х≤-1;
-
y=2х+6,5; де –1≤х≤-0,5;
-
y=х+5,5; де -1≤х≤0.
-
(-1,5;4)
Вправа 2.(«Кішка»)
-
x=3, де 0≤у≤2;
-
|х|=1, де 4≤у≤6;
-
|х|=0,5, де 4,5≤у≤5;
-
y=0, де -0,5≤х≤7;
-
y=4, де -0,25≤х≤0,25;
-
y=2х+1, де -0,5≤х≤0;
-
y=-3х+1, де -1≤х≤0;
-
y=х-1, де 3≤х≤6;
-
y=-х+7, де 6≤х≤7;
-
y=-х+5, де 1≤х≤3;
-
y=|х|+5, де -1≤х≤1;
-
y=-|х|+4,5, де -0,5≤х≤0,5;
Вправа 3.(«Парусний човен»)
-
x=0, де ≤у≤;
-
y=0, де -1≤х≤2;
-
y=1, де -2≤х≤-0,5; 0≤х≤3;
-
y=, де 0≤х≤3;
-
y=4, де -≤х≤1,5;
-
y=5, де 0≤х≤1;
-
y=-х-1, де -2≤х≤-1;
-
y=х+3, де -2≤х≤-1;
-
y=-х+, де -≤х≤0;
-
y=х- , де 2≤х≤3;
-
y=-х+1, де -≤х≤0;
-
y=-х+, де 0≤х≤1;
-
y=2х+, де -≤х≤0;
-
y=-2х+7, де ≤х≤3;
-
y=х+, де 0≤х≤1;
-
y=-12х+1, де ≤х≤0;